1 3 0 0 0 1.09.2014Intermarché zachęca do jedzenia jabłek, wykorzystując symbol Solidarności [aktualizacja]Sieć Intermarché rozpoczęła kampanię zachęcającą do jedzenia jabłek i wspierania polskich sadowników. W reklamach nawiązuje do symbolu Solidarności.
2 3 0 0 0 1.09.2014Allegro promuje modę na sprytne zakupy (wideo)1 września rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu Allegro, promująca kategorię Moda. Ideą przewodnią działań jest smart shopping. W działania pod hasłem „Nadeszła moda na sprytne zakupy” zaangażowały się blogerki Charlize Mystery, Macademian Girl i Fashionelka.
1 9 0 0 2 30.08.2014Wirtualna Polska zmienia logo i od września startuje z największą od lat kampanią [aktualizacja]Grupa Wirtualna Polska wprowadza nowe logo portalu WP.pl i nową identyfikację wizualną, podkreślając zmiany zachodzące w spółce. Rebrandingowi towarzyszy wdrożenie nowej strony głównej portalu oraz kampania wizerunkowa pod hasłem „Dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce”.
0 4 0 0 0 29.08.2014„Spacer po Świętojańskiej” promuje Baltiq Plazę28 sierpnia na ul. Świętojańskiej w Gdyni pojawiły się kolorowe flagi i tablice informacyjne. To elementy projektu „Spacer po Świętojańskiej”, promującego inwestycję Baltiq Plaza.
1 1 0 0 0 29.08.2014Na śpiocha, na wisielca, na kawusię i na blaszkę – młodzi aktorzy z „Rodzinki.pl” promują ofertę Orange (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa zachęcająca do przeniesienia numeru do Orange i promująca wybór smartfonów. Działania będą realizowane w telewizji oraz Internecie. W spocie zobaczyć można młodych aktorów z serialu „Rodzinka.pl” – Macieja Musiała i Adama Zdrójkowskiego.
2 2 0 0 0 29.08.2014Kampania „…a w pracy słucham Radia Złote Przeboje” (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa „...a w pracy słucham Radia Złote Przeboje”. W jej ramach we wrześniu i październiku na antenie rozgłośni prowadzony jest konkurs dla słuchaczy.
0 1 0 0 0 29.08.2014Reklama Tiorfanu może wprowadzać w błąd – KER przyznała rację firmie Johnson & Johnson PolandKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargę, którą Johnson & Johnson Poland wniósł na reklamę leku Tiorfan firmy Abbott Laboratories Poland. Uznała, że należy wprowadzić zmiany, aby usunąć naruszenie norm Kodeksu etyki reklamy.
1 1 0 0 0 29.08.2014„Trend na sprzęt” – kampania Orange dla Firm z Tomaszem Karolakiem (wideo)Ruszyła kampania Orange dla Firm pod hasłem „Trend na sprzęt”. W reklamach Tomasz Karolak w roli Ludwika Boskiego z serialu „Rodzinka.pl” zachęca przedsiębiorcę do wymiany starego telefonu na nowoczesny smartfon, oferując dodatkowo tablet z mobilnym Internetem.
0 1 0 0 0 29.08.2014TVN 7 odświeża wizerunek i wprowadza nowe logo1 września TVN 7 wprowadza nową oprawę graficzną, która ma oddawać odświeżony wizerunek stacji. Zmianie uległo też logo.
0 1 0 0 0 29.08.2014BrandTube z działem sprzedażyAgencja BrandTube tworzy dział sprzedaży. Jego budową zajmie się Piotr Glinicki, który obejmuje stanowisko dyrektora ds. sprzedaży.