1 1 0 0 0 2.01.2015RMF FM w jubileuszowej kampanii rozdaje wyprawki dla dzieci (wideo)15 stycznia 2015 r. RMF FM skończy 25 lat. Dzieci urodzone tego dnia otrzymają od rozgłośni wyprawki. O akcji informuje kampania telewizyjna, w której wykorzystano przebój „All about That Bass” Meghan Trainor.
2 1 0 0 0 2.01.2015„Bezpieczne Interneciaki” – kampania przypominająca o zagrożeniach online, na które narażone są dzieci (wideo)„Bezpieczne Interneciaki” to projekt IAB Polska. Ma informować dzieci i rodziców o potencjalnych zagrożeniach wiążących się z korzystaniem z Internetu.
0 1 0 0 0 2.01.2015Firma CT Creative Team ukarana za niepoinformowanie o wysyłaniu SMS-ów o podwyższonej opłacie„Roślinki vs. Robale”, „Magiczny totem”, „Odpicuj furę”, „Zwierzaki atakują” czy „Owocowe bąbelki” – to tytuły gier na telefony komórkowe, oferowanych przez CT Creative Team. Użytkownicy skarżyli się na niespodziewany wzrost rachunku telefonicznego. UOKiK nałożył na spółkę karę w wysokości ponad 30 tys. zł.
3 1 0 0 0 2.01.2015T-Mobile promuje taryfy Jump!, Mix oraz Internet LTE (wideo)2 stycznia rozpoczęła się noworoczna kampania reklamowa T-Mobile. W jej ramach przedstawione zostaną oferty abonamentowe Jump!, Mix oraz Internet LTE 4G ze zniżką.
0 1 0 0 0 2.01.2015Recesyjny barometr się uspokajaWskaźnik medialności recesji w listopadzie odnotował spadek o 16 proc. względem października. Z analizy firmy Press-Service Monitoring Mediów wynika, że WMR w przedostatnim miesiącu 2014 r. osiągnął 183 punkty – wartość zbliżoną do wyników z marca i kwietnia 2014 r.
1 1 0 0 0 2.01.2015„Miksologia 2015” – kampania reklamowa PepsiCo (wideo)Ruszyła ogólnopolska kampania PepsiCo pod hasłem „Miksologia 2015”. Jej celem jest zainspirowanie konsumentów do tworzenia „mocktaili” takich jak Rebel Bąbel, Double Bubble, Lemonaliza, Coolacabana czy Anti-Gravity.
0 1 0 0 0 2.01.2015Serwisy biznesowe Grupy WP w ofercie Ban.plDo oferty Ban.pl dołączyła Grupa Wirtualna Polska z takimi serwisami jak WP Finanse czy BizTok. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2015 r. Aktualnie trwają prace nad rozszerzoną ofertą produktową i cenową.
0 1 0 0 1 2.01.2015InPost sfinalizował przejęcie PGPPolski prywatny operator pocztowy InPost sfinalizował przejęcie 100% akcji Polskiej Grupy Pocztowej. Spółki zintegrowały struktury operacyjne, a formalne przejęcie akcji stanowiło ostatni etap w procesie akwizycji PGP.
0 1 0 0 0 2.01.2015Koncern DEMB wybrał dom mediowyOd 1 stycznia globalną obsługą mediową firmy D.E Master Blenders 1753 zajmuje się Havas Media. Zakres obsługi obejmie m.in. marki Douwe Egberts, Senseo, L’Or, Merrild, Marcillia, Moccona i Pickwick.
0 1 0 0 0 2.01.2015W sylwestra internauci wolą surfować rano – analiza GemiusaW ostatni dzień roku internauci nie mają czasu na przeglądanie Sieci. Tego dnia ruch online spada o jedną czwartą – wynika z analizy firmy Gemius.