1 1 0 15.06.2015Allianz Polska promuje ubezpieczenia komunikacyjne (wideo)15 czerwca ruszyła kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych oferowanych przez Allianz Polska. W działaniach prowadzonych pod hasłem „Jedna rzecz, która jest ważna: mieć pewność” ubezpieczyciel podkreśla jakość likwidacji szkód komunikacyjnych, niezawodność pomocy w różnych sytuacjach drogowych oraz atrakcyjną cenę.
0 1 0 15.06.2015Dirlango kupuje większościowe udziały w NetsprincieDirlango, spółka należąca do Łukasza Wejcherta i Macieja Żaka, przejmuje 70 proc. akcji w spółce Netsprint, będącej m.in. właścicielem sieci reklamowych Adkontekst i ContentStream. Firma zapowiada mocniejsze wyjście poza Polskę.
1 2 0 15.06.2015Komiksowy Tygrys walczy z zamułą Wioletty (wideo)Marka Tiger rozpoczęła konkurs nawiązujący do spotu kampanii, którego główną bohaterką jest kobyła Wioletta. W interaktywnym komiksie Tygrys likwiduje zamułę – wroga każdego, kto cierpi z powodu braku koncentracji i spadku formy. O przebiegu tej walki decydują internauci.
2 1 0 15.06.2015Kubuś Play promowany jako źródło witamin A, C i E (wideo)15 czerwca wystartowała kampania reklamowa marki Kubuś Play. Działaniom towarzyszy hasło „Źródło witamin A, C i E!”.
0 1 0 12.06.2015Globalne wydatki reklamowe wzrosną w 2016 r. średnio o 4,2% – raport Schonfeld & AssociatesW 2016 r. globalne wydatki na reklamę wzrosną o około 4,2%, a średni stosunek ad-to-sales (procent wydatków na reklamę w stosunku do dochodów ze sprzedaży) wyniesie około 2% – wynika z 39. dorocznego raportu „Advertising Ratios and Budgets”, przygotowanego przez firmę Schonfeld & Associates.
0 1 0 12.06.2015Przetarg na kampanię polskiej wieprzowiny w Japonii i KanadzieZwiązek „Polskie Mięso” ogłasza postępowanie na wybór firmy, która wdroży trzyletnią kampanię promocyjno-informacyjną pt. „Rozsmakuj się w Europie”. Dotyczy ona mięsa wieprzowego, a skierowana jest na rynki Japonii i Kanady. Zaplanowany budżet to ponad 900 tys. euro.
0 1 0 12.06.2015Rozpoczyna działalność Fundacja „Marka dla Polski”Organizacje Konfederacja Lewiatan, KIG, Pracodawcy RP i SKM SAR zainaugurowały działalność Fundacji „Marka dla Polski”. Jej celem będzie podejmowanie inicjatyw, które przyczynią się do stworzenia silnej marki narodowej oraz poprawienia wizerunku kraju i jego brandów za granicą.
1 1 0 12.06.2015„Ekstremalny prysznic” Original Source (wideo)W klubie fitness Jatomi w warszawskich Złotych Tarasach stanęła kabina prysznicowa marki Original Source. Ćwiczący mogli wziąć w niej „ekstremalny prysznic”. Wśród chętnych znaleźli się blogerzy i celebryci, m.in. Rafał Maślak (Mister Polski 2014), Michał Baryza (finalista „Top Model IV”), Pani Ekscelencja czy Wujaszek Lifestyle.
1 1 0 12.06.2015„1000 lat niezwyczajności” w kampanii marki Finlandia Vodka (wideo)11 czerwca rozpoczęła się kampania marki Finlandia Vodka „1000 lat niezwyczajności”. Jej osią jest ponad dwuminutowy film. Występują w nim m.in. strongman Hafthór Júlíus Björnsson, ikona mody Iris Apfel, artysta kinetyczny Theo Jansen czy opiekun niedźwiedzi Sulo Karjalainen.
1 2 0 12.06.2015Lech Pils stawia lokomotywę przy stadionie w Poznaniu (wideo)„Stawiamy legendę na stacji Bułgarska” – to hasło, które z początkiem czerwca pojawiło się na billboardach i citylightach promujących współpracę wielkopolskiego Lecha Pils z KKS Lech Poznań. Sponsor główny mistrza Polski w nowej kampanii zaprezentował też lokomotywę – symbol drużyny Kolejorza.