1 1 0 0 0 2.09.2014Tesco uczy dzieci gotowania (wideo)Rozpoczęła się 12. edycja programu „Tesco dla szkół”. Działania pod hasłem „Kulinarni odkrywcy” prowadzone są m.in. w prasie.
0 2 0 0 0 2.09.2014Fokus TV promuje się na outdoorze1 września rozpoczęła się kampania wizerunkowa kanału Fokus TV. Reklamy wielkoformatowe pojawiły się w ośmiu największych miastach Polski.
0 1 0 0 0 2.09.2014Polski internauta i wiele ekranów – badanie Mindshare PolskaPolacy coraz częściej korzystają z wielu ekranów jednocześnie. Uwagę dzielimy głównie pomiędzy telewizor, laptop, smartfon i tablet. Mindshare Polska prezentuje wyniki badania internautów dotyczącego multiscreeningu.
0 1 0 0 0 2.09.2014Mardom Home wybiera agencję full serviceNależąca do Grupy Mardom firma Mardom Home, produkująca karnisze i akcesoria dekoracyjne, wybrała agencję full service. Jest nią Schulz Brand Friendly.
0 1 0 0 0 2.09.2014„Uzależniona, ale nie gorsza” Ilona Felicjańska w reklamie marki AdrianW myśl hasła „Adrian kocha wszystkie kobiety” producent rajstop rozpoczął kolejną kampanię billboardową. Tym razem w sesji zdjęciowej dla marki udział wzięła uzależniona od alkoholu Ilona Felicjańska.
2 2 0 0 0 2.09.2014Barbie szuka małych tancerek i piosenkarek (wideo)We wrześniu w Polsce, Czechach, Rosji, Grecji, Turcji i na Węgrzech ruszyła kampania „Anything is Possible”, promująca Barbie firmy Mattel. W jej ramach przygotowano konkurs tańca i śpiewu dla dziewczynek.
1 1 0 0 0 2.09.2014Marcin Dorociński w spocie PZU promującym aktywny tryb życia (wideo)PZU przygotował spot, w którym zachęca internautów do tworzenia własnych materiałów promujących aktywny tryb życia. W filmie wystąpił Marcin Dorociński – od maja ambasador marki.
1 1 0 0 0 2.09.2014Serce i Rozum z piątką do wyboru w kampanii Orange (wideo)1 września rozpoczęła się kolejna kampania Orange z udziałem Serca i Rozumu. Marka promuje jesienną ofertę z dodatkowym sprzętem dostępnym za złotówkę.
0 1 0 0 0 2.09.2014TBWA szuka przyszłych pracowników przez aplikację randkowąAgencja TBWA prowadzi rekrutację na stanowiska kreatywne. Wykorzystuje do tego aplikację Tinder. Za jej pośrednictwem Tola Boska i Witek Ambaras nawiązują kontakty, prowadzą rozmowy i zachęcają do przesłania CV i portfolio do agencji.
0 1 0 0 0 2.09.2014Małgorzata Kożuchowska jako Pan Twardowski w jesiennej kampanii krakowskiej BonarkiCentrum handlowe Bonarka rozpoczęło kampanię reklamową. Krakowską galerię po raz kolejny promuje Małgorzata Kożuchowska. Tym razem aktorkę wystylizowano na legendarnego Twardowskiego.