1 1 0 0 0 14.11.2013Ruszyła XVII edycja konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”Do 14 stycznia 2014 r. firmy, organizacje pozarządowe, fundacje firm mogą zgłaszać się do nowej edycji konkursu Dobroczyńca Roku. Zwycięzców poznamy w maju przyszłego roku podczas uroczystej gali finałowej w Warszawie.
1 1 0 0 0 13.11.2013Nikon Polska rozpoczyna kampanię „Jestem wspólną ekspresją” (wideo)Firma Nikon Polska rozpoczęła kampanię reklamową, której hasło brzmi „Jestem wspólną ekspresją”. Działania, które promują amatorskie lustrzanki cyfrowe, prowadzone są w telewizji, kinach oraz Internecie do 22 grudnia.
0 1 0 0 0 13.11.2013IAB AdEx – wartość reklamy online w drugim kwartale 2013 r. wzrosła o 16%Reklama w Internecie nadal notuje wzrost. Według badania IAB AdEx realizowanego przez PwC wydatki na reklamę online w Polsce w drugim kwartale 2013 r. wzrosły o 16% względem porównywalnego okresu zeszłego roku. Przełożyło się to na wzrost całego półrocza o ponad 12%.
1 1 0 0 0 13.11.2013„Zabierz głos i kształtuj świat wolny od HIV!” – zachęca Durex (wideo)Ruszyła kampania „#Someonelikeme” Durexu. Marka, zachęcając do odpowiedzialnych zachowań seksualnych, włączyła się w walkę z HIV.
1 1 0 0 0 13.11.2013Hortex sprawdza, czy Matka Natura ma lodówkę (wideo)Wystartowała druga odsłona kampanii Hortexu. Mrożonki tej marki promowane są spotem, który rozpoczyna się kolejnym pytaniem o postać Matki Natury.
1 1 0 0 0 13.11.2013Stowarzyszenie Twoja Sprawa przeciw reklamom erotycznych aplikacji mobilnych (wideo)Stowarzyszenia Twoja Sprawa rozpoczyna akcję przeciwko erotycznym treściom reklam serwisu Mobila.pl, zamieszczanych w czasopismach wydawnictwa Bauer. Są one publikowane na ostatnich stronach kolorowych pism w sąsiedztwie reklam produktów przeznaczonych dla dzieci.
1 2 0 0 0 13.11.2013Škoda prezentuje „Władcę przestrzeni” (wideo)Škoda wprowadza na rynek model Rapid Spaceback. Towarzyszy temu kampania reklamowa pod hasłem „Władca przestrzeni nadchodzi”.
0 1 0 0 0 13.11.2013Polacy w Internecie oglądają głównie publicystykę – GemiusPonad jedna czwarta internautów odtwarza wideo w Sieci – wynika z sierpniowego badania Megapanel PBI/Gemius. To niemal 5,8 mln osób. Największym zainteresowaniem cieszą się materiały filmowe o tematyce informacyjno-publicystycznej (3,6 mln widzów).
0 1 0 0 0 13.11.2013Rynek reklamy w e-wydaniach – badanie sieci AdrinoReklamy komercyjne w formie statycznej, typu fullpage pojawiają się najczęściej w wydaniach tabletowych. Rich media stanowią 20% reklam w e-wydaniach. To niektóre wnioski z badania przeprowadzonego przez sieć reklamy mobilnej Adrino.
0 1 0 0 0 13.11.2013Nominowani w konkursie Kreatura 20135 i 6 listopada trwały obrady jury XVII edycji konkursu Kreatura. Spośród 115 zgłoszonych prac przyznanych zostało 28 nominacji oraz 7 nagród głównych. Po raz pierwszy w historii konkursu wyróżniono kampanię w kategorii Ambient im. Konrada Świebody.