0 2 0 0 0 21.01.2015Ustronianka oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji PolskiUstronianka – producent napojów i wód mineralnych – została oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej. Podpisanie umowy z PZPN odbyło się 19 stycznia w Warszawie.
6 1 0 0 0 21.01.2015OLX.pl podsumowuje świąteczną kampanię (wideo)25 grudnia rozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa OLX.pl. Poprzedziły ją życzenia, które na profilu marki na Facebooku złożyli mieszkańcy czterech regionów Polski.
0 1 0 0 0 21.01.201510 najpopularniejszych aplikacji mobilnych według badania MobienceUżytkownicy urządzeń mobilnych z systemem Android w Polsce, podobnie jak w krajach Europy Zachodniej czy USA, najczęściej korzystają z aplikacji do wyszukiwania informacji, komunikacji, rozrywki, a także zakupów. Allegro jest jedyną polską propozycją, która znalazła się w pierwszej dziesiątce zestawienia Spicy Mobile, przygotowanego za pomocą aplikacji Mobience.
1 1 0 0 0 20.01.2015Pierwsza europejska kampania telewizyjna marki Enfamil (wideo)Rozpoczęła się pierwsza europejska kampania telewizyjna mleka Enfamil, marki należącej do Mead Johnson Nutrition. Działaniom w telewizji towarzyszy kampania prasowa.
0 1 0 0 0 20.01.2015IRCenter i UPC Polska testują ankiety w miejsce CAPTCHAW grudniu ubiegłego roku IRCenter i UPC Polska przeprowadziły pierwsze, pilotażowe badanie zrealizowane według metodologii One Question.
1 1 0 0 0 20.01.2015Znów „#dziejesiewpolsce” – WP kontynuuje kampanię (wideo)Ruszył kolejny etap kampanii serwisu Wirtualna Polska „#dzjejesiewpolsce”. Realizowane w styczniu i lutym działania reklamowe skupiają się wokół najważniejszych obszarów tematycznych portalu – Wiadomości, Finansów oraz Sportu.
0 1 0 0 0 20.01.2015PR-owcy oczami polskich dziennikarzy – Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015Grzegorz Miecugow, Maciej Orłoś, Tomasz Machała – m.in. ci dziennikarze będą uczyć specjalistów od budowania wizerunku dobrych praktyk w kontaktach z mediami. Powiedzą, jak wystrzegać się błędów i co zrobić, aby na linii PR-owiec – dziennikarz było jak najmniej spięć. Okazją do tego będzie Kongres Profesjonalistów Public Relations 2015, który odbędzie się 23 i 24 kwietnia. Jego temat przewodni to media relations.
0 1 0 0 0 20.01.2015Polska aplikacja lojalnościowa wykorzystuje beaconyW styczniu zadebiutowała androidowa wersja aplikacji Everytap. Wraz z wersją na iPhone’a aplikacja stanowi program multipartnerski wykorzystujący beacony. Zgodnie z deklaracjami twórców ma oferować korzyści miękkie, a nie zniżki czy rabaty w lokalach.
1 1 0 0 0 20.01.2015Robert Górski rozmawia za darmo ze wszystkimi w kampanii Orange (wideo)Marka Orange rozpoczęła kampanię reklamową oferty Yes. W reklamach kolejny raz artysta kabaretowy Robert Górski wciela się w rolę kioskarza.
4 3 0 0 0 20.01.2015Ekspert doradza w reklamach Vision Express (wideo)Ruszyła kampania telewizyjna Vision Express. Działania związane są z 20-leciem marki na polskim rynku. Spoty wyreżyserował Wojciech Smarzowski.