0 1 0 0 0 23.01.2015Ile zarabia dyrektor, a ile specjalista? – badanie firmy Sedlak & SedlakPrzeciętna pensja dyrektora wynosiła 12,5 tys. zł, czyli była prawie pięciokrotnie wyższa niż płaca pracownika szeregowego. Co czwarty dyrektor zarabiał ponad 21 tys. zł brutto miesięcznie – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak w 2014 r.
0 1 0 0 0 23.01.2015Polscy internauci w styczniu planują wyjazdy (Gemius)Czerwiec, lipiec i styczeń to czas, gdy strony internetowe biur podróży przeżywają największe oblężenie – wynika z analizy Gemiusa. Sprawdzono także, do jakich biur podróży należą strony najczęściej odwiedzane przez Polaków online.
0 1 0 0 0 22.01.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYSzkolenie z Google AdWords od SemHouse już za tydzień w KrakowieSzkolenie odbędzie się w Krakowie 29 i 30 stycznia. Jego celem jest zapoznanie uczestników z obsługą programu AdWords, a także z najlepszymi praktykami tworzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w Google.(Informacja promocyjna)
4 1 0 0 0 22.01.2015Claudia Schiffer, Jurgen Klopp i Karl Lagerfeld robią „Oh!” na widok Opla (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Opla Corsy. Działania prowadzone są w telewizji, prasie, na outdoorze oraz w Internecie. W reklamach wystąpili: Claudia Schiffer, Jurgen Klopp oraz Karl Lagerfeld.
0 1 0 0 0 22.01.2015Przetarg na kampanię promocyjną mleka i produktów mleczarskichKonsorcjum w składzie Polska Izba Mleka oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka ogłasza przetarg na przygotowanie i realizację programu informacyjno-promocyjnego na rynku polskim i litewskim, dotyczącego mleka i wybranych produktów mleczarskich.
0 1 0 0 0 22.01.2015CDP.pl otwiera nowy serwis i rozpoczyna dystrybucję wysyłkową22 stycznia podczas konferencji spółka CDP.pl zaprezentowała nowy projekt internetowy. Platforma w odmienionej wersji będzie prowadzić nie tylko dystrybucję cyfrową, ale i sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową.
2 1 0 0 0 22.01.2015Powraca kampania Ikei „Jaśniejsza przyszłość dla uchodźców” (wideo)1 lutego rozpocznie się druga edycja kampanii „Jaśniejsza przyszłość dla uchodźców”. W jej ramach część zysku ze sprzedaży żarówek LED Ikea będzie przekazywać na oświetlanie obozów dla uchodźców.
0 3 0 0 0 22.01.2015Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej? – Blink.plNajwięcej trzeba zapłacić za kliknięcie w reklamę ukazującą się po wpisaniu słowa „wylewki” – 4,24 zł netto. Wydatki na reklamę w Google, symulowane dla statystycznego polskiego przedsiębiorstwa sprzedającego materiały budowlane (producenta, dystrybutora czy marketu), zbadała firma Blink.pl.
1 1 0 0 0 22.01.2015Ruszyła kampania pożyczki na 5% w Alior Banku (wideo)Alior Bank promuje pożyczkę gotówkową z oprocentowaniem 5%. Działania prowadzone są m.in. w telewizji.
0 1 0 0 0 22.01.2015Podlaskie będzie promować się za 2,5 mln złWojewództwo podlaskie rozstrzygnęło przetarg na realizację kampanii promocyjnej. Kontrakt opiewa na 2,5 mln zł. Działania rozpoczną się na początku lutego, a poprowadzi je agencja Mr Target.