1 1 0 0 0 7.03.2023Nowe technologie oddają kontrolę w ręce ludzi – raport „Accenture Life Trends 2023”Raport „Accenture Life Trends 2023” identyfikuje pięć globalnych trendów, które będą wpływać na biznes, kulturę i społeczeństwo w 2023 r. Powstał w ramach kontynuacji badań prowadzonych przez Accenture od piętnastu lat i prezentowanych dotychczas w raportach Fjord Trends.
1 1 0 0 0 7.03.2023Dawid Ogrodnik na żywo i w DOOH w BonarceW sobotę 4 marca przez cały dzień aktor Dawid Ogrodnik pojawiał się w różnych punktach galerii handlowej Bonarka w Krakowie. Występował jako „żywa reklama”, kierownik lub nowy praktykant w sklepie. Zawsze z promującym Bonarkę musli „Fiu!Fiu!”.
1 1 0 0 0 7.03.2023Sylwia Grzeszczak kolejny raz w kampanii sieci DeichmannKampania wiosenno-letnia Deichmanna realizowana jest w podziale na trzy odsłony: marcową, kwietniową i majową. Ścieżką dźwiękową kampanii pozostał singiel „Dżungla” Sylwii Grzeszczak.
3 3 0 0 0 7.03.2023Wojciech Mecwaldowski i nowi bohaterowie w kampanii PlusaW spotach sieci Plus u boku Wojciecha Mecwaldowskiego pojawili się nowi bohaterowie. Od teraz będą występować w każdej kolejnej odsłonie kampanii operatora. W rolach nowych bohaterów Plusa wystąpią: Anna Smołowik i Filip Orliński.
0 1 0 0 0 7.03.2023ReZigiusz twarzą marki DecathlonInfluencer ReZigiusz został twarzą kampanii „Wiosna z Decathlon? To brzmi dobrze!”. Reklamy z udziałem twórcy obecne są w telewizji, internecie oraz na outdoorze na terenie całej Polski.
1 4 0 0 0 7.03.2023Superprzedsiębiorcy bohaterami rysunkowej reklamy Nest BankuKampania reklamowa Nest Banku to pierwsza odsłona nowej platformy komunikacyjnej. Przedstawia superprzedsiębiorców w walce ze złymi kosztami.
0 2 0 0 0 7.03.2023Po świąteczno-noworocznej nieznacznej poprawie w lutym nastroje konsumentów znów spadająW lutym wskaźniki nastrojów znów wyraźnie spadły. Prognozy na kolejne miesiące zapowiadają utrzymanie wyników mocno pod kreską. Badani spodziewają się m.in. kontynuacji wzrostów cen i pogorszenia sytuacji na rynku pracy.
1 2 0 0 0 7.03.2023Magdalena Różczka w kampanii reklamowej programu Orbit „Dziel się uśmiechem”5 marca wystartowała kampania reklamowa wspierająca program Orbit „Dziel się uśmiechem”. Dziesiąta edycja tej inicjatywy edukacyjnej trwa w szkołach od września ub.r. Organizatorzy – Mars Polska oraz Polski Czerwony Krzyż wraz z ambasadorką programu – Magdaleną Różczką dziękują za wsparcie jubileuszowej edycji.
0 5 0 0 0 7.03.2023Streetcom przygotował raport „Marka jest kobietą”Czy rynek odpowiada na potrzeby współczesnych kobiet? Czy wciąż kobiety to najwięksi decydenci zakupowi? Jeśli tak, to o zakupie czego najczęściej decydują? Jakie oczekiwania mają kobiety wobec komunikacji marek? Co kobiety myślą o feminatywach? O tym wszystkim można przeczytać w najnowszym raporcie agencji Streetcom „Marka jest kobietą”.
0 1 0 0 0 7.03.2023Toblerone musi usunąć z opakowań wizerunek szczytu MatterhornMarka Toblerone musi usunąć z opakowań wizerunek szwajcarskiego szczytu Matterhorn. Wynika to z przepisów i przeniesienia produkcji do innego kraju.