2 1 0 0 0 21.09.2014„Seba z Podlasia”, „Marceli z Łodzi”, „Żaneta z Żor” – konkurs Tigera na nowe dialogi (wideo)Zadaniem uczestników konkursu jest napisanie własnych dialogów do jednego ze spotów z serii „Tiger Show”. Dialogi mogą powstawać w trzech wersjach językowych – czeskiej, niemieckiej i hiszpańskiej. Każdego dnia spośród wszystkich zgłoszeń jury wybiera autora najlepszych tekstów i nagradza go słuchawkami Beats by Dre Solo HD.
0 1 0 0 0 21.09.2014Hiszpańskie oliwki w prasie i programie kulinarnymRozpoczyna się siódma edycja kampanii promującej hiszpańskie oliwki w Polsce. Opiera się na advertorialach w prasie, plasowaniu produktu w programie kulinarnym oraz akcjach degustacyjnych.
0 2 0 0 0 21.09.2014„Siedem dróg do grzechu” – kobiety do kalendarza marki BlackPo raz drugi marka napoju energetyzującego Black wyda kalendarz z odważnymi zdjęciami kobiet. Motywem przewodnim kalendarza jest pokazanie siedmiu grzechów uosabianych przez zmysłowe kobiety. Fani marki z Facebooka ocenią zdjęcia i zdecydują, które kandydatki zakwalifikują się do finału i zostaną Black Mates.
3 1 0 0 0 21.09.2014Wraca kampania telewizyjna serów pleśniowych Hochland (wideo)We wrześniu do telewizji powróciła kampania serów pleśniowych Hochland. Potrwa do 19 października.
0 1 0 0 0 21.09.2014TBM Snacks wybrał agencję ds. strategii i kreacji oraz dom mediowyPrzetarg na obsługę strategiczno-kreatywną firmy TBM Snacks wygrała agencja Schulz Brand Friendly. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się natomiast dom mediowy Maxus.
0 3 0 0 0 21.09.2014Na Agrykoli rozdawano adidasyW weekend 13 i 14 września na terenie warszawskiej Agrykoli aktor Mikołaj Roznerski rozdawał kobietom biegającym po parku buty Adidas Energy Boost.
0 2 0 0 0 19.09.2014Bankowość mobilna 2014 – sierpniowe badanie AdTrends41 proc. badanych internautów korzysta z bankowości mobilnej, a reklamy w newsletterach radzą sobie coraz lepiej – to niektóre wnioski z najnowszego badania aplikacji bankowych AdTrends.
0 5 0 0 0 19.09.2014Kiedy najlepiej publikować posty w social media? Analiza Sotrender Research InsightWśród administratorów kont marek w social media wciąż popularna jest strategia „kawa, post, miejmy to już z głowy”. Sotrender sprawdził, czy po roku od ostatniego badania pokusili się oni o wyjście poza schemat publikowania w czasie standardowych godzin pracy biurowej.
1 1 0 0 0 19.09.2014Pepsi podsumowuje kolejne lato z „Wyzwaniem smaku”Od 15 września do 19 października trwa akcja promująca finał drugiej edycji testu „Wyzwanie smaku” Pepsi. Organizatorzy podają tegoroczne wyniki.
0 1 0 0 0 19.09.2014Wręczono Klucze Jakości 2014 – nagrody dla marek motoryzacyjnych za najlepszą obsługę klienta w ASO18 września, podczas konferencji TNS Polska „Dokąd jedzie Pan Y? Nowa jakość, nowe relacje, nowe szanse wzrostu”, zostały wręczone Klucze Jakości. To nagrody dla marek zapewniających najwyższy standard obsługi klienta w sieci autoryzowanych stacji obsługi.