0 7 0 0 0 27.01.2015Podsumowanie roku 2014 w branży OOH – IGRZWielkość sprzedaży reklam OOH w 2014 r. wyniosła 448 531 071 zł. To nieznacznie mniej w porównaniu do 2013 r., w którym osiągnięto kwotę 448 625 890 zł. Liczba powierzchni na standardowych nośnikach zmniejszyła się o blisko 2 tys., a na nośnikach małego formatu o ponad 15 tys. sztuk. Podsumowanie oparto na danych firm podlegających Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
0 1 0 0 0 27.01.2015Pożyczka Gotówkowa ukarana za niewykonanie decyzji UOKiKSpółka Pożyczka Gotówkowa (wcześniej Pomocna Pożyczka) nie wykonała decyzji prezesa UOKiK i nadal stosuje niezgodne z prawem praktyki. Na przedsiębiorcę została nałożona kara w wysokości ponad 132 tys. zł.
0 1 0 0 0 27.01.2015Dom mediowy dla Poczty Polskiej wybranyPoczta Polska wybrała dom mediowy na lata 2015–2016. Obsługą marki zajmie się Starcom.
2 2 0 0 0 27.01.2015Kampania „Czas na coś nowego. Młodsza Škoda Fabia” (wideo) [aktualizacja]Škoda wprowadza na rynek nowy model samochodu. Towarzyszy temu kampania pod hasłem „Czas na coś nowego. Młodsza Škoda Fabia”.
0 1 0 0 0 26.01.2015Przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną pomidorówStowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami ogłosiło przetarg na przygotowanie i wdrożenie trzyletniej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej pomidorów, skierowanej na rynki Polski i Niemiec. Szacowany budżet programu to 3 mln euro.
0 1 0 0 0 26.01.2015Idris Elba za kierownicą Jaguara w kampanii „Feel XE”Zdobywca Złotego Globu, brytyjski aktor Idris Elba pokona drogę z Londynu do Berlina Jaguarem XE. W cztery dni przemierzy cztery kraje. To kolejna odsłona kampanii „Feel XE”.
0 1 0 0 0 26.01.2015Starcom przejmuje od Maxusa obsługę Lindt & Sprüngli PolandFirma Lindt & Sprüngli Poland rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu mediowego. Zwycięzcą został Starcom z grupy Starcom MediaVest.
0 1 0 0 0 26.01.2015Unilever rozpoczyna przegląd domów mediowychKoncern Unilever rozpoczyna przegląd firm zajmujących się planowaniem i zakupem mediów. Wartość budżetu mediowego wynosi około 8 mld dol.
2 2 0 0 0 26.01.2015Banki Spółdzielcze BPS z kolejną odsłoną kampanii (wideo)Banki Spółdzielcze z Grupy BPS rozpoczęły kampanię reklamową. Wykorzystano w niej znany już z wcześniejszych odsłon działań zielony fotel – symbol obsługi klienta w placówkach.
0 4 0 0 0 26.01.2015McDonald’s Polska rekrutuje na Dworcu CentralnymMcDonald’s Polska otwiera Centrum Pracy zlokalizowane na Dworcu Centralnym w Warszawie. Nowa placówka będzie pośredniczyć w zatrudnianiu pracowników zarówno przez lokale prowadzone przez spółkę, jak i te franczyzowe.