0 1 0 16.06.2015Konkurs na logo Centrum Spotkania Kultur w LublinieCentrum Spotkania Kultur w Lublinie we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłasza otwarty, jednoetapowy konkurs na przygotowanie identyfikacji wizualnej powstającej siedziby CSK. Designerzy mają za zadanie zaprojektować logo centrum, a zwycięzca wykona pełną identyfikację instytucji.
0 1 0 16.06.2015Przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną „Smaki Europy – jakość i tradycja”16 czerwca ogłoszone zostało postępowanie przetargowe na wybór firmy, która wdroży trzyletnią kampanię informacyjno-promocyjną „Smaki Europy – jakość i tradycja”. Budżet to ponad 5,3 mln euro netto.
0 1 0 16.06.2015DDB & Tribal Warszawa z nagrodą Facebook AwardsOgłoszono listę zwycięzców 4. edycji konkursu Facebook Awards. Wyróżniane są w nim najbardziej kreatywne kampanie, jakie w minionym roku prowadzone były na Facebooku i Instagramie. Po raz pierwszy nagrodzono polską agencję – złoto zdobyła DDB & Tribal.
3 1 0 16.06.2015Żubr, jeleń, dziki i bobry w kampanii piwa Żubr (wideo)Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Żubr. W jej ramach przygotowano spot z trzema alternatywnymi zakończeniami. Reklamy emitowane będą do końca lipca w telewizji i na Facebooku.
0 3 0 16.06.2015Spadek wydatków reklamowych branży finansowej w pierwszym kwartale 2015 r.W pierwszym kwartale 2015 r. wydatki sektora finansów na reklamę wyniosły ponad 104 mln zł. To o ponad 50 mln mniej niż w ostatnim kwartale 2014 r. i o prawie 11 mln mniej w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku – wynika z analiz domu mediowego Codemedia.
0 1 0 16.06.2015Apple, Google, Microsoft najcenniejszymi markami technologicznymi – BrandZ Top 100Marka Apple odzyskała pozycję lidera w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ top 100 za rok 2015, wyprzedzając Google. Trzecie miejsce wśród marek technologicznych i zarazem w całym zestawieniu przygotowanym przez firmę Millward Brown zajmuje Microsoft.
0 1 0 16.06.2015„PR od dziecka”, czyli Komu Komunikacja o promocji produktów, usług i miejsc dla dzieci24 czerwca w Krakowie odbędzie się 16. bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. Jak skutecznie promować produkty, usługi i miejsca przeznaczone dla dzieci? Kto tak naprawdę powinien być odbiorcą komunikatów – dzieci czy ich rodzice? Nad tym zastanowią się uczestnicy wydarzenia.
0 2 0 16.06.2015Blogerzy mogą włączyć się do akcji przeciw samobójstwomW grudniu 2014 r. na blogu Stay Fly pojawił się tekst „Jak skutecznie i bezboleśnie popełnić samobójstwo?”. Wbrew tytułowi nie zawierał on przepisu na odebranie sobie życia, lecz numery telefonów, pod którymi można otrzymać pomoc, będąc w dołku emocjonalnym. Autor zachęca blogosferę do włączenia się w działania przeciwdziałające samobójstwom.
0 1 0 15.06.2015Partnerstwo Publicis Poland i Advanced PR1 czerwca agencje Advanced PR i Publicis Poland podpisały umowę o partnerstwie strategicznym. Będą korzystały z oferowanych przez siebie usług oraz rekomendowały je obecnym i przyszłym klientom.
0 1 0 15.06.2015Publicis Worldwide z nowym logoOd czerwca w 84 agencjach na całym świecie pracujących pod marką Publicis wprowadzany jest nowy logotyp. Bazuje na pierwowzorze wymyślonym przez Marcela Bleusteina-Blancheta w 1927 r.