1 1 0 0 0 29.09.2014Kapsel Tymbarku na egzotycznej plaży w spocie promującym mobilną aplikację (wideo)Tymbark prezentuje drugą odsłonę aplikacji mobilnej „Kapsel Run”. Grę promuje 15-sekundowy spot.
1 1 0 0 0 29.09.2014Danone przekonuje: „Twoje dziecko uczy się od Ciebie” (wideo)„Twoje dziecko uczy się od Ciebie” – to tytuł spotu i główne przesłanie 12. edycji programu „Podziel się posiłkiem”, którego inicjatorem jest firma Danone. Film przygotowano z myślą o zachęceniu Polaków do udziału w zbiórce żywności.
2 3 0 0 0 29.09.2014Majonez Kętrzyński promuje się w Rosji (audio)Spoty radiowe, kreacje OOH, artykuły sponsorowane na portalu informacyjnym oraz komunikacja w mediach społecznościowych – to elementy kampanii Majonezu Kętrzyńskiego w obwodzie kaliningradzkim. Działania promocyjne rozpoczną się 1 października.
0 1 0 0 0 29.09.2014UOKiK sprawdzi reklamy Alior Banku, BGŻ, Eurobanku i ProvidentaZrozumiałe, czytelne i jednoznaczne – takie powinny być reklamy i oferty produktów finansowych, w tym kredytów konsumenckich. Prezes UOKiK wszczął postępowania przeciwko Alior Bankowi, BGŻ, Eurobankowi oraz Providentowi. Sprawdzi, czy konsument oglądający reklamy tych podmiotów nie był wprowadzany w błąd i miał szansę w pełni zapoznać się z treścią komunikatów.
2 1 0 0 0 29.09.2014Aviva ponownie zachęca do złożenia obietnicy najbliższym (wideo)15 września rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej Avivy „Moja obietnica”. Promuje ubezpieczenia na zdrowie i życie oraz program bezpłatnych porad medycznych dla młodych rodziców.
0 1 0 0 0 26.09.2014Donald Tusk politykiem sierpnia w mediachWybór Donalda Tuska na przewodniczącego Rady Europejskiej sprawił, że jego przewaga w mediach nad pozostałymi liderami polskich partii politycznych była ogromna. Żaden z nich nie osiągnął nawet połowy rezultatu szefa PO – wynika z badania przygotowanego przez Press Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 26.09.2014Związana kobieta i „mieszanie kolorów” niezgodne z Kodeksem etyki reklamyDo KER wpłynęły kolejne skargi na reklamy. Dotyczą one m.in. kreacji Nazwy.pl, ukazującej związaną i zakneblowaną kobietę. Wzburzenie odbiorców wzbudziła też np. reklama płynu do chłodnic, którą opatrzono zdjęciem mężczyzny leżącego w łóżku z trzema kobietami.
2 3 0 0 0 26.09.2014Jesienna kampania reklamowa odmienionej Interii (wideo, audio)Interia rozpoczyna zasięgową kampanię reklamową. Ma ona zaprezentować nową identyfikację wizualną serwisu oraz uruchomioną na początku września odświeżoną stronę główną. Portal chce budować swój wizerunek jako medium, które dostarcza informacji z wielu obszarów życia.
1 1 0 0 0 26.09.2014Praktiker promuje nowy katalog (wideo)Ukazał się katalog Praktikera „Jesień/zima 2014”. Jego wprowadzeniu towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 26.09.2014Nerdy poznają niemiecki – kampania Instytutu GoethegoRuszyła kolejna odsłona kampanii „Niemiecki dla wymagających“, promującej kursy językowe w Goethe-Institut. Tym razem w reklamach zobaczyć można nerdów.