0 1 0 0 0 30.04.2015Porsche wybiera MediaCom Warszawa do obsługi w mediachPrzetarg na obsługę mediową marki Porsche wygrał MediaCom Warszawa. Współpraca dotyczy tworzenia strategii komunikacji w mediach, planowania oraz zakupu powierzchni.
0 1 0 0 0 30.04.2015„Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce 2015” – raport IAB PolskaJak wykorzystać potencjał mobile i dokonać zmian w biznesie? W jaki sposób tworzyć innowacyjne usługi i produkty dla mobilnych internautów? Jak być bliżej konsumentów i ich potrzeb? Na tych m.in. zagadnieniach skupia się raport „Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce 2015” IAB Polska.
1 1 0 0 0 30.04.2015„Dziecku odmówisz?” – nowa strategia komunikacji marki Grześki (wideo)Marka Grześki (Colian) wdraża nową strategię komunikacji. 1 maja startuje kampania reklamowa wykorzystująca hasło: „Dziecku odmówisz?”.
1 1 0 0 0 29.04.2015Bank Pekao powraca z kampanią „Muzeum Niezrealizowanych Marzeń” (wideo)Bank Pekao reklamuje swoją pożyczkę ekspresową. W kontynuacji kampanii „Muzeum Niezrealizowanych Marzeń” nadal przekonuje, że nie należy odkładać planów na później.
0 1 0 0 0 29.04.2015III Kids & Family Marketing Day w majuJak sprawić, aby dziecko pokochało markę, a rodzic wydawał na nią pieniądze? Jak sformułować przekaz marketingowy, by trafił zarówno do rodzica, jak i do dziecka? Co wpływa na preferencje zakupowe najmłodszych? Jak zbudować lojalność wobec marki? Na te m.in. pytania postarają się odpowiedzieć prelegenci Kids & Family Marketing Day 2015.
0 1 0 0 0 29.04.2015Marketingowa bitwa z melodią w tle, czyli 9. Marketing Challenge9 maja w Łodzi rozpocznie się 9. edycja gry miejskiej Marketing Challenge. Organizowana jest ona przez Studenckie Koło Naukowe MarkeTeam działające przy Uniwersytecie Łódzkim. Udział w zabawie mogą wziąć studenci, którzy chcą sprawdzić w praktyce swoją wiedzę z zakresu marketingu.
1 1 0 0 0 29.04.2015Śniadaniowa reklamowana „także na drugie śniadanie” (wideo)1 maja rozpocznie się kampania reklamowa Śniadaniowej – margaryny z portfolio Z.T. Bielmar. Reklamy pojawią się w telewizji i prasie.
0 1 0 0 0 29.04.2015Kompania Piwowarska wybrała agencję do obsługi w Internecie marki Green Mill CiderPrzetarg na obsługę online marki Green Mill Cider z portfolio Kompanii Piwowarskiej wygrała agencja interaktywna 11/10 Digital by Nairobia. W przetargu brały udział dwa podmioty: zwycięska firma oraz agencja Lubię to.
0 6 0 0 0 29.04.2015Marcelina Zawadzka i Mateusz Banasiuk ambasadorami marki SkechersSkechers, amerykański producent sportowych butów, rozpoczął współpracę z polskimi gwiazdami. W sezonie wiosna–lato 2015 markę promują Miss Polonia 2011 Marcelina Zawadzka i aktor Mateusz Banasiuk („Płynące wieżowce” i „Wszystko, co kocham”).
1 1 0 0 0 29.04.2015Fit & Easy z kampanią telewizyjną (wideo)Marka Fit & Easy rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii telewizyjnej. Tym razem producent gotowych mieszanek sałat skupił się na sponsoringu programów oraz filmów.