1 1 0 0 0 6.02.2015Natalie Portman jako uciekająca panna młoda w reklamie Diora (wideo)Laureatka Oscara za rolę w „Czarnym łabędziu” – Natalie Portman – po raz kolejny zagrała w reklamie perfum Diora. Tym razem ucieka sprzed ołtarza, porzucając monotonny czarno-biały świat.
0 1 0 0 0 6.02.2015Kolejna edycja „Poranków z e-mail marketingiem”W pierwszej połowie marca rusza kolejna edycja „Poranków z e-mail marketingiem” organizowanych przez firmę FreshMail. Jest to cykl spotkań z ekspertami, które mają za zadanie rozwijać wiedzę marketerów, a także inspirować ich do tworzenia kreatywnych i efektywnych strategii oraz działań marketingowych.
0 2 0 0 0 6.02.2015Pojedynek Pałacu Kultury ze Smokiem Wawelskim – konkurs firmy Lux Express2 lutego wystartował konkurs estońskiego przewoźnika Lux Express – „Kraków czy Warszawa”. Na początku marca autokary firmy rozpoczną kursy na trasie łączącej właśnie te miasta. Zabawie towarzyszy kampania, której motywem przewodnim jest pojedynek Pałacu Kultury ze Smokiem Wawelskim.
0 4 0 0 0 6.02.2015Jak zmieniają się polskie media społecznościowe? – IRCenter (infografika)W 2014 r. zaobserwowano postępującą zmianę pokoleniową i odwrót młodzieży od głównych serwisów społecznościowych. Słabnie też tendencja do korzystania z wielu platform – w 2014 r. 8% internautów korzystało z pięciu serwisów miesięcznie (w 2013 r. 18%). IRCenter przedstawia wyniki badania mediów społecznościowych w Polsce.
0 1 0 0 0 5.02.2015Petra Mašínová i Jeroen Scholten współprzewodniczącymi AMECPetra Mašínová, dyrektor generalna Grupy Newton Media oraz Jeroen Scholten, założyciel i prezes holenderskiej spółki Publistat zostali nowymi współprzewodniczącymi europejskiej sekcji Międzynarodowego Stowarzyszenia Pomiaru i Oceny Komunikacji (AMEC).
0 1 0 0 0 5.02.2015Wybrano dom mediowy do działań online dla marki MustelaPrzetarg na obsługę marki kosmetyków Mustela z portfolio Laboratoires Expanscience wygrał dom mediowy Codemedia. Będzie przygotowywał i wdrażał strategię komunikacji online.
0 3 0 0 0 5.02.2015Wartość rynku reklamy telewizyjnej w Polsce po 2014 r. – StarlinkW czwartym kwartale 2014 r. reklama telewizyjna odnotowała w Polsce ponad 4% wzrostu, a cały ubiegły rok zakończył się dynamiką na poziomie +5,6% przy uwzględnieniu wszystkich form reklamy. Wartość rynku telewizyjnego dom mediowy Starlink wycenia na niemal 3810 mln zł.
0 2 0 0 0 5.02.2015Galeria Rusz szuka prawdziwej miłościMiłość jest tematem kolejnych prac Galerii Rusz. Przed walentynkami można obejrzeć je na dwóch billboardach w Toruniu.
0 1 0 0 0 5.02.2015Cityboard Media odda nośniki do dyspozycji zakochanychW walentynkowy weekend Cityboard Media odda całą sieć nośników ecolight do dyspozycji zakochanych. W ramach kampanii „Ecolight w służbie miłości” zachęca do udziału w konkursie „Walentynkowe wyznania”.
0 1 0 0 0 5.02.2015Praktiker wybrał agencję, która poprowadzi jego działania onlineSieć supermarketów budowlanych i wnętrzarskich Praktiker rozstrzygnęła przetarg na obsługę w Internecie. Wygrała go agencja Saatchi & Saatchi Poland.