0 1 0 0 0 3.10.2014Sodexo promuje ofertę dla biznesuZ początkiem września ruszyła kampania reklamowa firmy Sodexo Benefits and Rewards Services, promująca ofertę „360° dla biznesu”. Działania obejmujące reklamy w prasie i Internecie oraz public relations potrwają do końca listopada.
0 1 0 0 0 3.10.2014Recesyjny barometr drgnął – WMRWskaźnik medialności recesji podniósł się w sierpniu o 21 proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca. Osiągnął 130 punktów – wynika z odczytu firmy Press-Service Monitoring Mediów. Wartość ta w dalszym ciągu interpretowana jest przez analityków jako spokój. W lipcu WMR zanotował historyczne minimum: 107 punktów.
0 1 0 0 0 3.10.2014Wikipedia najszybsza, WP najwolniejsza – badanie szybkości ładowania stron (infografika)Do pierwszej trójki najszybciej działających serwisów internetowych w Polsce po raz piąty z rzędu weszły Wikipedia.org i Facebook.com. Pierwszy raz poza podium znalazło się Allegro.pl (6. miejsce). Ostatnią lokatę w badaniu firmy Hostersi zajęła odświeżona Wirtualna Polska.
0 3 0 0 0 3.10.2014Eurolot promuje nową siatkę połączeńEurolot – polska regionalna linia lotnicza – rozpoczął w Gdańsku, Krakowie i Warszawie nową odsłonę kampanii promującej zimową siatkę połączeń. Jest ona kontynuacją letnich działań pod hasłem „Miłego Eurolotu”.
1 4 0 0 0 3.10.2014Wielki pieróg na ulicach polskich miast (wideo)Z początkiem października wystartowała kampania reklamowa marki dań gotowych Virtu. Prowadzona będzie m.in. na outdoorze. Na ulice pięciu polskich miast wymaszeruje też wielki pieróg, który będzie zachęcał przechodniów do robienia sobie z nim zdjęć.
2 1 0 0 0 3.10.2014Piotr Adamczyk promuje kredyt Eurobanku z gwarantowanym oprocentowaniem (wideo)1 października Eurobank udostępnił ofertę kredytu gotówkowego z gwarantowanym oprocentowaniem. Równolegle rozpoczęła się kampania marketingowa z udziałem Piotra Adamczyka.
1 1 0 0 0 3.10.2014Katarzyna Bujakiewicz ambasadorką marki Bakalland (wideo)Wprowadzenie mody na bakalie oraz przekonanie konsumentów, że są one nie tylko dodatkiem do ciast, ale i zdrową przekąską – to cele kampanii marki Bakalland z udziałem Katarzyny Bujakiewicz, ambasadorki brandu.
2 1 0 0 0 3.10.2014„Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?” – sprawdza Pracuj.pl (wideo)1 października ruszyła kampania reklamowa Pracuj.pl, która zachęca do rozmów o zarobkach, negocjowania podwyżek oraz porównywania pensji w serwisie www.zarobki.pracuj.pl. Osią kampanii jest spot „Czy zarabiasz tyle, ile powinieneś?”. Marka podjęła również współpracę z vlogerami, m.in. Kubą Jankowskim.
1 1 0 0 0 3.10.2014Wojewódzki i Lizut – „Polacy, katolicy, hetero”. Kampania Rock Radia (wideo)Rock Radio rozpoczęło kampanię reklamową audycji „Książę i żebrak” prowadzonej przez Kubę Wojewódzkiego i Mikołaja Lizuta. Październikowe działania promocyjne obejmą reklamę w kinach, na nośnikach zewnętrznych oraz w Internecie.
2 3 0 0 0 3.10.2014Drugi etap kampanii „Łódzkie ma pomysł!” (wideo)1 października wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa pod hasłem „Łódzkie ma pomysł!”. Podjęte działania mają na celu zmianę sposobu postrzegania regionu przez mieszkańców innych województw.