0 1 0 0 0 9.02.2015Adidas Poland wybrał agencję public relationsOd 1 stycznia obsługą marki Adidas w Polsce w zakresie public relations i prowadzenia komunikacji w social media zajmuje się agencja Tailor Made PR.
0 1 0 0 0 9.02.2015Urząd Zamówień Publicznych wybrał realizatora promocji e-katalogówAgencja SpinHouse została wybrana w przetargu Urzędu Zamówień Publicznych. Będzie ona promować projekt „Elektroniczna Platforma Katalogów Produktów – e-katalogi”.
0 3 0 0 0 9.02.2015Wyniki raportu „2015 Global Powers of Retailing” Deloitte (infografika)Do końca 2015 r. 83 proc. stron internetowych będzie przeglądanych na tabletach i smartfonach, a 65 proc. populacji na świecie będzie korzystało z telefonów komórkowych. To niektóre wnioski zawarte w raporcie „2015 Global Powers of Retailing”, przygotowanym przez firmę Deloitte.
0 1 0 0 0 9.02.2015Zgoda na koncentrację Grupy Onet i Naszej KlasyGrupa Onet może przejąć serwis Nasza Klasa. Przeprowadzone przez UOKiK postępowanie wykazało, że koncentracja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.
0 1 0 0 0 6.02.2015W 2014 r. Google zablokował 524 mln reklam i zbanował 214 tys. reklamodawców (infografika)W minionym roku Google zbanował ponad 214 tys. firm i indywidualnych reklamodawców za reklamy online. Działania te są kontynuacją polityki rozprawiania się ze złymi praktykami w reklamie online.
1 1 0 0 0 6.02.2015Bosch przekonuje: „Zmywarka zmieni twoje życie” (wideo)Bosch rozpoczyna kampanię reklamową zmywarek. Przygotował m.in. spot telewizyjny oraz promocje sprzedaży. Działania prowadzone są we współpracy z marką Finish.
0 1 0 0 0 6.02.2015Strategiczna współpraca PKO Banku Polskiego i Grupy AzotyPKO BP będzie finansował partnerów biznesowych Grupy Azoty działających w branży rolniczej i przetwórstwa rolno-spożywczego. Efektem podpisanego przez spółki porozumienia ma być m.in. wykorzystanie sieci dystrybucji producenta nawozów do sprzedaży produktów bankowych, a także prowadzenie wspólnych działań marketingowych skierowanych do producentów rolnych.
1 1 0 0 0 6.02.2015Tous na walentynki znów opowiada „Czułe historie” (wideo)Marka biżuterii Tous kontynuuje kampanię „Czułe historie” i przedstawia jej walentynkową odsłonę. Reklama ukazuje dalsze losy miłości między studentką i jej profesorem.
1 1 0 0 0 6.02.2015Reebok rzuca wyzwanie: „Be More Human” (wideo)Reebok rozpoczął zintegrowaną kampanię marketingową „Be More Human”. To kontynuacja działań mających na celu zmianę postrzegania oraz doświadczania aktywności fizycznej przez ludzi.
0 1 0 0 0 6.02.2015Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna współpracę z Deutsche Public Relations GesellschaftPolskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) i Deutsche Public Relations Gesellschaft (DPRG) nawiązały współpracę. W jej zakres wchodzi promowanie najwyższych profesjonalnych standardów i najlepszych międzynarodowych praktyk w PR i komunikacji oraz wymiana doświadczeń w tym zakresie.