1 1 0 0 0 21.05.2015Wedel promuje serię produktów dla dzieci (wideo)Marka Wedel wprowadziła na rynek ofertę produktową dla dzieci – czekotubkę, batonik Oki! oraz porcjowane Ptasie Mleczko. Nowościom towarzyszy kampania 360 stopni.
0 1 0 0 0 20.05.2015Pod koniec maja 3. edycja konferencji Marketing Progress28 maja we Wrocławiu rozpocznie się 3. edycja konferencji „Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż”. Jednym z prelegentów będzie Ian Cleary, założyciel bloga RazorSocial.
1 1 0 0 0 20.05.2015Martin Stankiewicz zamieszka w szklanym domu Ambi Pur (wideo)Marka Ambi Pur przeprowadzi test w Złotych Tarasach. 22 maja w specjalnie zaprojektowanym szklanym domu zamieszka vloger Martin Stankiewicz. Spędzi w nim dwa dni, wykonując różnego rodzaju zadania.
0 4 0 0 0 20.05.2015Znamy Kampanie Społeczne Roku 2014Kampania „Szacun tropików” otrzymała tytuł Kampanii Społecznej Roku 2014 w kategorii Kampanie organizacji pozarządowych. Nagrodę przyznano również kampanii Rzecznika Praw Dziecka „Jestem mamy i taty”. W gronie zwycięzców jest też PZU. 19 maja ogłoszono nagrodzonych w konkursie Kampanie Społeczne Roku 2014.
1 2 0 0 1 20.05.2015Zbigniew Grycan w spocie promującym lody (wideo)Rozpoczęła się ogólnopolska kampania „Grycan – lody od pokoleń”. Od 15 maja m.in. w kinach i telewizji Zbigniew Grycan opowiada o tym, w czym tkwi tajemnica sukcesu marki.
0 3 0 0 0 20.05.2015„Gender Factor – męskie branże w kobiecych rękach” – wyniki badania (infografika)Jak kobiety i mężczyźni postrzegają poszczególne branże i ich komunikację marketingową? Jak przekłada się to na decyzje zakupowe? Na te m.in. pytania starają się odpowiedzieć twórcy raportu „Gender Factor – męskie branże w kobiecych rękach”. To wspólny projekt Beauty Management PR & Marketing to Women, Mobile Institute i sieci reklamy kobiecej Glossy Media.
1 1 0 0 0 20.05.2015Grupa Żywiec promuje cydr Strongbow i Festiwal Jabłka (wideo)15 maja ruszyła emisja telewizyjnego spotu sponsorskiego cydru Strongbow (Grupa Żywiec). Marka informuje w nim o Festiwalu Jabłka, który odbędzie się pod koniec sierpnia w Warszawie.
0 1 0 0 0 20.05.2015Whirlpool wybrał agencję PRMarka Whirlpool podpisała umowę z 38PR & Content Communication. Współpraca zakłada działania z zakresu PR produktowego dotyczącego wszystkich urządzeń AGD, m.in. z linii Supreme No Frost, Supreme Care oraz Absolute. Agencja będzie także promować Akademię Kulinarną marki.
1 1 0 0 0 20.05.2015Otomoto.pl rozpoczyna pierwszą kampanię po rebrandingu (wideo)Serwis Otomoto.pl po kwietniowym rebrandingu ruszył z kampanią reklamową, która ma zachęcać do poszukiwania samochodu na tej stronie WWW. Bohaterami spotów zostali właściciele różnych typów aut – m.in. sportowego, miejskiego, rodzinnego czy dostawczego.
2 1 0 0 0 20.05.2015Duet Nico & Vinz tworzy piosenkę dla marki Nestea (wideo)18 maja rozpoczęła się emisja spotu marki Nestea. Tym samym została zainaugurowana kampania „Weź łyk wolności”, w której marka zwraca uwagę na znaczenie przerw w ciągu dnia. Na potrzeby działań duet Nico & Vinz stworzył utwór „Fresh Idea”.