1 1 0 0 0 2.03.2015Historia Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej w spocie marki (wideo)Żywiec rozpoczął kolejną odsłonę kampanii, w której przybliża konsumentom historię marki. Tym razem prezentuje sylwetki twórców Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej.
0 1 0 0 1 2.03.2015W jakich sklepach Polacy najczęściej kupują kosmetyki? – raport PMRDo walki o klienta w sektorze kosmetyków włączają się dyskonty. Są obecnie najszybciej rosnącym kanałem sprzedaży tych produktów w Polsce – pokazuje raport PMR „Rynek dystrybucji artykułów kosmetycznych w Polsce 2015. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2015–2020”. Najlepiej pod tym względem radzi sobie Biedronka.
0 1 0 0 0 2.03.2015Wybrano skład rady ZFPR26 lutego odbyło się zwyczajne walne zgromadzenie członków Związku Firm Public Relations. W trakcie obrad przedstawiono sprawozdanie z działalności organizacji w 2014 r. oraz dokonano wyboru przedstawicieli rady ZFPR na kadencję 2015–2017.
1 1 0 0 0 2.03.2015Indykpol z kampanią „Można jeść na okrągło” (wideo)Rozpoczęła się kampania Indykpolu „Można jeść na okrągło”. Marka promuje pięć produktów: mięso z indyka na kotlety, Biankę (gotowaną pierś z indyka), parówki Jedynki, Pasztet Dworski oraz parówki z indyka.
0 1 0 0 0 2.03.2015Lemon Sky JWT zmienia się w Lemon Sky J. Walter Thompson PolandAgencja Lemon Sky JWT zmienia nazwę na Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. To rezultat globalnego rebrandingu sieci JWT. Zmianie ulega również identyfikacja wizualna agencji.
0 2 0 0 0 2.03.2015Co robić, by niezmiennie się męczyć? To temat marcowych prac Galerii RuszCzy męczysz się w pracy, w domu, uprawiając sport, sprzątając mieszkanie, rozmawiając z bliskimi, bawiąc się z dziećmi? – pyta w marcu Galeria Rusz. I podpowiada: jeśli tak, mamy dla ciebie dobrą wiadomość. Męczenie się to twoja ulubiona czynność, więc nie rezygnuj z niej, męcz się dalej i ciesz się z tego. Nie jesteś sam, wraz z tobą cierpi parę milionów Polaków!
2 1 0 0 0 2.03.2015Tymbark Fruktajl promowany jako alternatywa wobec słodkich przekąsek (wideo)2 marca rozpoczęła się kampania Tymbarku Fruktajl. Prezentuje produkt jako alternatywę wobec batonów, jogurtów, chipsów i innych przekąsek podjadanych w ciągu dnia.
0 14 0 0 0 28.02.2015Mistrzowie uczelnianej promocji – Genius Universitatis 2015Jabłko z logo uczelni przyrodniczej, kampania prasowa wykorzystująca autorytet znanych wykładowców, wzorcowa promocja międzynarodowa czy przyjazny dla użytkowników serwis rekrutacyjny – to niektóre prac z nagrodzonych w konkursie Genius Universitatis 2015. Oceniane były w nim kampanie rekrutacyjne uczelni w roku akademickim 2014/15.
0 4 0 0 0 27.02.2015IMM: W styczniu głównym tematem w mediach wybory prezydenckieW styczniu najbardziej opiniotwórczymi mediami były dzienniki: „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” i „Fakt” – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Na kolejnych miejscach uplasowały się Radio RMF FM i TVN24. Pierwszy miesiąc bieżącego roku zdominowała polityka.
1 1 0 0 0 27.02.2015Każda chwila życia pacjenta onkologicznego kosztuje – kampania fundacji Alivia (wideo)Przyjemność jedzenia kolejnego posiłku – 500 zł, spacer z psem – 300 zł. Fundacja Onkologiczna Osób Młodych Alivia chce wprowadzić do debaty publicznej przemilczany problem: każda chwila życia słono kosztuje chorujących na nowotwory.