0 8 0 0 0 26.02.2015„Piękno jest w nas” – Konin obala mity dotyczące niepełnosprawnychOd 26 lutego do 15 marca w Koninie trwa kampania outdoorowa „Piękno jest w nas”. Ma przełamywać społeczne tabu dotyczące seksualności niepełnosprawnych i pokazać ich jako ludzi atrakcyjnych, pięknych i otwartych.
0 1 0 0 0 26.02.2015„Polacy na zakupach mobilnych” – raport Mobile Institute, GoMobi.pl i AllegroMobilność nie oznacza tylko korzystania ze smartfonów – to nowy styl życia konsumentów. Migrują oni pomiędzy urządzeniami i korzystają z nich w sposób optymalny dla siebie w danym momencie. Jak wyglądają mobilne zakupy Polaków, sprawdził Mobile Institute we współpracy z serwisami GoMobi.pl i Allegro.pl.
0 1 0 0 0 26.02.2015SMG Warsaw wśród 20 najlepszych agencji mediowych w rankingu WarcMiędzynarodowy serwis Warc poświęcony komunikacji marketingowej, reklamie i ekonomii opublikował wyniki dorocznego raportu dotyczącego najlepszych agencji mediowych na świecie. W globalnym zestawieniu znalazło się polskie biuro Starcom MediaVest.
1 3 0 0 0 25.02.2015Bohaterowie czasu pokoju w kampanii Fundacji Dorastaj z Nami (wideo)23 lutego ruszyła kampania Fundacji Dorastaj z Nami „Bohaterowie”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na rolę służb publicznych w Polsce i na kwestie odpowiedzialności społecznej za losy rodzin tych, którzy w codziennej pracy narażają życie. Ma również dać początek dyskusji o tym, czym dzisiaj jest patriotyzm i kim są współcześni bohaterowie.
0 1 0 0 0 25.02.2015K2 Media tworzy dział multiscreenAgencja K2 Media utworzyła dział multiscreen. Zajmie się on projektowaniem, wdrażaniem i prowadzeniem kampanii wideo we wszystkich kanałach komunikacji.
1 1 0 0 0 25.02.2015Provident rozpoczyna kampanię „Szybka premia” (wideo)Wystartowała kampania „Szybka premia” Providenta. Informuje o możliwości skorzystania z opcji cash back po miesiącu spłacania pożyczki. Jej celem jest też zwrócenie uwagi na ofertę firmy.
1 1 0 0 0 25.02.2015Princessa reklamuje biało-czarny wafelek Zebra (wideo)16 lutego ruszyła kampania Princessy Zebry. Działania reklamowe prowadzone są przede wszystkim w telewizji i kinach.
0 1 0 0 0 25.02.2015Wyniki audytu przychodów firm badawczych za rok 2014 – OFBORW audycie wzięło udział 16 podmiotów, których obrót wyniósł 561,5 mln zł netto. Wyniki przeprowadzonego przez audytorów badania obrotów pozwalają na oszacowanie dynamiki rocznego wzrostu branży w roku 2014 na poziomie -4,38%.
0 1 0 0 0 25.02.2015TNS Consumer Index: Lutowy spadek nastrojówW lutym 2015 r. TNS Consumer Index utrzymał tendencję spadkową i obniżył się o 1,5 p.p. Osiągnął poziom -12,9 p.p.
0 1 0 0 0 25.02.2015Kamil Durczok z agencją PRŻona Kamila Durczoka wynajęła firmę, która zajmie się wizerunkiem dziennikarza po publikacji tygodnika „Wprost”. Warszawska Point of View pomaga parze w zakresie komunikacji w obecnej sytuacji.