0 2 0 0 1 3.03.2015„Konkubinat to grzech” – przypomina na billboardzie Krajowy Ośrodek Duszpasterstwa RodzinW polskich miastach pojawiły się billboardy z hasłem „Konkubinat to grzech. Nie cudzołóż”. To element kampanii Krajowego Ośrodka Duszpasterstwa Rodzin działającego przy Episkopacie Polski.
0 1 0 0 0 3.03.2015Heineken kontynuuje współpracę z 24/7CommunicationMarka Heineken będzie nadal współpracować z 24/7Communication przy implementacji kolejnej odsłony kampanii UEFA Champions League. Agencja zajmie się relacjami z mediami, współpracą z blogerami i sportowymi liderami opinii oraz angażowaniem fanów piłki nożnej na stronie Liga.heineken.pl. Będzie też organizować i koordynować event „Champion the Match”.
0 1 0 0 0 3.03.2015Ygrek jako wartościowy pracownik w kampanii PSZKW powszechnej świadomości pokolenie Y rysuje się jako generacja roszczeniowa, nielojalna i leniwa. Obraz Ygreków ma zmienić kampania „Jestem Ygrekiem. Nie jestem leniem”, realizowana przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami.
0 1 0 0 0 3.03.2015Google+ zostanie podzieloneFirma Google zapowiedziała reorganizację Google+. Wiadomość potwierdził Bradley Horowitz, wiceprezes serwisu.
0 1 0 0 0 3.03.2015Sodexo z kampanią „Poznaj przepis na wiosenną motywację”Rozpoczęła się kampania reklamowa kategorii motywacja pracowników Sodexo Benefits and Rewards Services. Działania pod hasłem „Poznaj przepis na wiosenną motywację” skierowane są do firm, które poszukują rozwiązań m.in. w obszarze well-being.
1 1 0 0 0 3.03.2015Palący mężczyzna i kakao zamiast napoju kakaowego niezgodne z Kodeksem etyki reklamy (wideo)Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama marki House przedstawiająca palącego mężczyznę narusza normy Kodeksu etyki reklamy. Również spot Nesquika, w którym do określenia produktu użyto słowa „kakao”, jest niezgodny z przepisami.
0 1 0 0 0 2.03.2015GfK: Nadal duże regionalne zróżnicowanie w sile nabywczej PolakówW 2015 r. polscy konsumenci będą mieć do dyspozycji łącznie ponad 997 mld zł na wydatki lub oszczędności. Biorąc pod uwagę ogólną liczbę powiatów w Polsce (380), mediana wartości siły nabywczej przypadająca na jeden kilometr kwadratowy wynosi 0,61 mln zł. Instytut GfK ogłosił wyniki badań i prognoz siły nabywczej.
2 1 0 0 0 2.03.2015Piotr Adamczyk w nowej odsłonie kampanii „Gwarancja szybkości” Eurobanku (wideo)Eurobank przedłużył kampanię „Dziś gotówka albo stówka”, promującą kredyt gotówkowy. Obejmuje ona m.in. nowe spoty telewizyjne z udziałem Piotra Adamczyka.
0 1 0 0 0 2.03.2015Seriale, które przynoszą miliardy – ranking najbardziej dochodowych produkcji dekady oraz 2014 r.W zestawieniu z ostatniej dekady (2004–2014) przychody reklamowe najbardziej dochodowego serialu sięgają ponad 2 mld zł – wynika z analizy Lowe Media. Każda z produkcji z pierwszej piątki przyniosła ponad miliard zł. W tym dziesięcioleciu zwycięża „Na Wspólnej” z ramówki TVN, wyprzedzając „Pierwszą miłość” Polsatu.
3 1 0 0 0 2.03.2015Rusza kampania „Standardu KOrnACkiego” Avivy (wideo)Aviva przygotowała dla klientów nową ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych. Jej wprowadzeniu towarzyszy kampania z udziałem Adama Kornackiego, dziennikarza motoryzacyjnego. 2 marca rozpoczynają się działania promujące „Standard KOrnACkiego”.