0 1 0 0 0 21.10.2014Philips, AdBuster i SciFan wyślą internautę w kosmosW ramach wprowadzania na rynek linii golarek 9000 Series marka Philips organizuje konkurs „Misja kosmos”. Jego zwycięzca odbędzie lot w kosmos.
0 1 0 0 0 21.10.2014W blogosferze przeważają kobiety – raport „Polska blogosfera 2014” sieci BlogMedia (infografika)85% blogerów to kobiety, a 15% to mężczyźni. Twórcy blogów zamieszkują na ogół duże miasta. 12,2% badanych przez sieć reklamową BlogMedia to mieszkańcy Warszawy.
0 1 0 0 0 21.10.2014Galeria Labirynt ogłasza konkurs na prace w przestrzeni miejskiejGaleria Labirynt z Lublina zaprasza do udziału w konkursie „Obraz miejski”. Jego efektem będzie wystawa dzieł na billboardach reklamowych. Konkurs skierowany jest do artystów oraz studentów uczelni artystycznych. Termin składania zgłoszeń upływa 10 listopada.
0 1 0 0 0 21.10.2014IAB AdEx: display liderem wzrostów reklamy online w pierwszym półroczu 2014 r. (infografika)W pierwszym półroczu 2014 r. wartość cyfrowej reklamy w Polsce przekroczyła 1,25 mld zł. Wydatki wzrosły o 5,7 proc. względem analogicznego okresu 2013 r., co przekłada się na dodatkowe 67 mln zł. Takie wyniki przyniosło badanie IAB AdEx realizowane przez PwC.
0 1 0 0 0 21.10.2014PKP Intercity wybrała dom mediowy do obsługi dwóch kampaniiZenithOptimedia Group będzie obsługiwać budżet mediowy PKP Intercity do końca 2014 r. W ramach współpracy dom mediowy zrealizuje dwie kampanie.
0 1 0 0 0 21.10.2014Nominowani w Mixx Awards & Conference 2014IAB Polska ogłosił nominacje w konkursie na najlepsze kampanie reklamowe w Internecie – Mixx Awards & Conference 2014. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 6 listopada.
1 3 0 0 0 21.10.2014„Pożegnaj plamy. Powitaj lśniącą czystość” – kampania kapsułek piorących Persil (wideo)Marka Persil z portfolio firmy Henkel rozpoczyna zintegrowaną kampanię reklamową. Działania promują produkt Duo Caps – kapsułki do prania.
1 1 0 0 0 21.10.2014Mały Głód w Wielkiej Brytanii (wideo)Danone London rozpoczyna kampanię reklamową marki Danio. The Grumbler, czyli brytyjski odpowiednik Małego Głoda, pojawił się w spocie „Easy Rider”.
1 1 0 0 1 21.10.2014Zarządzanie reputacją firm w erze social media – badanie MSLGroupOsoby zajmujące się budowaniem wizerunku firm wskazały trzy główne czynniki, które utrudniają im efektywne wykorzystanie social media w codziennej pracy. Są to: niedobór wykwalifikowanych specjalistów, tradycyjne podejście do komunikacji oraz niedostateczne zasoby techniczne. 5% respondentów postrzega nowe narzędzia jako zagrożenie dla realizowanych strategii komunikacyjnych – pokazuje badanie MSLGroup.
0 1 0 0 0 21.10.2014Value Media i Equinox Polska łączą sięValue Media i Equinox Polska należące do Group One łączą się, tworząc niezależny dom mediowy. Nowa struktura będzie nosiła nazwę Value Media.