0 1 0 24.09.2015Polacy w Sieci. Co się zmieniło przez 10 lat? – wyniki badańNiemal 25 mln Polaków korzysta z Internetu. Coraz więcej internautów to osoby po 55. roku życia. W Sieci spędzamy średnio prawie 2,5 godziny dziennie. Rośnie też liczba rejestrowanych domen i e-sklepów – wynika z danych, które przygotowały Gemius, IAB Polska i Home.pl.
1 1 0 23.09.2015„Rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki” – przekonuje Anna Dereszowska (wideo)22 września rozpoczyna się pierwsza ogólnopolska kampania „Diagnostyka jajnika”. Hasło przewodnie działań to: „Rzuć cień podejrzenia na swoje jajniki”. Celem jest przekonanie kobiet do regularnych badań ginekologicznych oraz sprawdzania rodzinnych obciążeń nowotworowych.
0 3 0 23.09.2015Mural Collegium Civitas w stolicyW Warszawie na murze okalającym tzw. Patelnię powstał mural. Na głównej ścianie znajduje się wizerunek Pałacu Kultury i Nauki, który symbolizuje serce Warszawy, a zarazem jest siedzibą Collegium Civitas.
0 1 0 23.09.2015Lemon Sky JWT Poland tworzy dział business intelligenceLemon Sky J. Walter Thompson Poland wydziela jednostkę business intelligence. Pokieruje nią Tomasz Tołłoczko.
1 1 0 23.09.2015„Dzielisz się wirtualnie, podziel się realnie!” – 13. edycja programu „Podziel się posiłkiem” (wideo)Rozpoczęła się 13. edycja programu „Podziel się posiłkiem” i Ogólnopolskiej Zbiórki Żywności. Hasło inicjatywy nakłania: „Dzielisz się wirtualnie, podziel się realnie!”.
0 1 0 23.09.2015Udostępnianie treści online – raport Ericssona69 proc. użytkowników smartfonów udostępnia i wyświetla więcej prywatnych treści niż 2 lata temu. 37 proc. badanych wierzy, że udostępnianie informacji o nieuczciwym postępowaniu firm i organizacji jest skuteczniejsze niż zgłoszenie na policję – to niektóre wnioski z badania firmy Ericsson.
0 1 0 23.09.2015Partnerstwo Codemedia i K2 Media. Agencje powołują do życia NewnitedDwie polskie niezależne agencje – Codemedia i K2 Media – tworzą spółkę joint venture o nazwie Newnited. Będzie to grupa komunikacji marketingowej w obszarze mediów. Skumulowane obroty wszystkich spółek zależnych wynoszą prawie 200 mln zł.
1 1 0 23.09.2015Kampania „Kupuj odpowiedzialnie buty” (wideo)Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie rozpoczęła akcję, w której zwraca uwagę na problemy związane z przemysłem obuwniczym i skórzanym. Chce zachęcić polskich konsumentów, by przyłączyli się do szerokiej inicjatywy na rzecz poprawy przestrzegania praw człowieka i standardów środowiskowych w produkcji w tej branży.
2 1 0 23.09.2015Wrangler wprowadza nową filozofię i rozpoczyna kampanię „Born Ready” (wideo)Amerykańska marka Wrangler wprowadziła nową linię wodoodpornych produktów. Chce w związku z tym inspirować odbiorców do zerwania z codzienną rutyną. Działania pod hasłem „Born Ready” prowadzone będą w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Polsce, Włoszech i Hiszpanii.
0 1 0 22.09.2015III Kongres e-Handlu już za tydzień29 września rozpocznie się III Kongres e-Handlu. Podczas wydarzenia praktycy e-commerce i e-marketingu podzielą się wiedzą i przedstawią najlepsze praktyki z zakresu e-handlu. Organizatorem jest Fundacja Polak 2.0.