2 3 0 0 0 30.10.2014Piłkarze i muzycy pokazują, jak „wylogować się do życia” (wideo)Fundacja Innowacyjnych Rozwiązań Społecznych i Terapeutycznych (FIRST) rozpoczęła kampanię „Wyloguj się do życia... a robi się to tak!”. Jest ona poświęcona problemowi uzależnienia od komputera i Internetu wśród młodzieży. Ambasadorami działań są piłkarze (Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny) oraz muzycy (Ten Typ Mes, Stasiak i Pjus).
0 1 0 0 0 30.10.2014PKO Bank Polski z dotychczasową agencją interaktywnąPKO Bank Polski wybrał agencję do obsługi w Internecie. Po przetargu, w którym udział wzięło pięć podmiotów, firma przedłużyła na kolejne trzy lata umowę z OS3.
1 1 0 0 0 30.10.2014DecoMorreno reklamuje kawę z ciasteczkami (wideo)29 października rozpoczęła się internetowa kampania „Ciacho robi My Coffee” DecoMorreno. Promuje nowość w portfolio marki: kawę z dołączonymi ciasteczkami.
0 1 0 0 0 30.10.2014Rekordowa medialność PO – Press Service Monitoring MediówLiczba publikacji medialnych o rządzącej partii wzrosła we wrześniu do poziomu notowanego jedynie w okresie bliskim wyborom parlamentarnym. Według badania „Scena polityczna” firmy Press Service Monitoring Mediów o PO ukazało się 5,3 tys. publikacji. To o 93% więcej niż w sierpniu i jednocześnie najwięcej od niemal trzech lat.
0 1 0 0 0 30.10.2014PwC i Google nawiązują współpracę biznesowąPwC i Google ogłosiły nawiązanie współpracy biznesowej w celu świadczenia nowych usług firmom na całym świecie. Od Google pochodzić będą platformy technologiczne i nowe możliwości wykorzystania zasobów Internetu, od PwC doświadczenie branżowe i szeroki zakres usług biznesowych.
0 2 0 0 0 30.10.2014Internauci na tropie manipulacji – badanie ARC Rynek i OpiniaPonad połowa internautów ma świadomość tego, że wiele firm prowadzi działania z zakresu marketingu szeptanego, co oznacza m.in., że dyskusje pod różnymi artykułami czy na forach internetowych są zmanipulowane. ARC Rynek i Opinia sprawdził stosunek internautów do wypowiedzi pojawiających się online.
0 1 0 0 0 29.10.2014Jak zmieniła się reklama internetowa od wakacji? – „AdvertTrack”Deklarowane klikanie w reklamy we wszystkich kanałach internetowych od czerwca 2014 r. sukcesywnie spada. To normalny wakacyjny trend. We wrześniu, który jest czasem powrotu do normalności, wzrosty nastąpiły jednak tylko na Facebooku – wynika z badania „AdvertTrack” firm IRCenter i ResearchNow.
4 1 0 0 0 29.10.2014Lekko Stronniczy promują Nokię Lumię 930 (wideo)Karol Paciorek i Włodek Markowicz, czyli vlogerzy znani jako Lekko Stronniczy, promują Nokię Lumię 930. W serii internetowych filmów prezentują zalety smartfonu.
0 1 0 0 0 29.10.2014Marka KFC wybrała agencję PRPrzetarg na obsługę w zakresie PR i działań e-PR dla KFC wygrała agencja FFW Communication. Zajmie się opracowaniem planu działań media relations, przygotowaniem strategii oraz planu komunikacji public relations.
1 1 0 0 0 29.10.2014Kolejna odsłona kampanii Liberty Ubezpieczenia z udziałem Bogusława Wołoszańskiego (wideo)W trzeciej odsłonie kampanii rebrandingowej Liberty Ubezpieczenia promuje polisy komunikacyjne oraz sprawną likwidację szkód. W spocie ponownie wystąpił Bogusław Wołoszański.