0 1 0 0 0 25.02.2015K2 Media tworzy dział multiscreenAgencja K2 Media utworzyła dział multiscreen. Zajmie się on projektowaniem, wdrażaniem i prowadzeniem kampanii wideo we wszystkich kanałach komunikacji.
1 1 0 0 0 25.02.2015Provident rozpoczyna kampanię „Szybka premia” (wideo)Wystartowała kampania „Szybka premia” Providenta. Informuje o możliwości skorzystania z opcji cash back po miesiącu spłacania pożyczki. Jej celem jest też zwrócenie uwagi na ofertę firmy.
1 1 0 0 0 25.02.2015Princessa reklamuje biało-czarny wafelek Zebra (wideo)16 lutego ruszyła kampania Princessy Zebry. Działania reklamowe prowadzone są przede wszystkim w telewizji i kinach.
0 1 0 0 0 25.02.2015Wyniki audytu przychodów firm badawczych za rok 2014 – OFBORW audycie wzięło udział 16 podmiotów, których obrót wyniósł 561,5 mln zł netto. Wyniki przeprowadzonego przez audytorów badania obrotów pozwalają na oszacowanie dynamiki rocznego wzrostu branży w roku 2014 na poziomie -4,38%.
0 1 0 0 0 25.02.2015TNS Consumer Index: Lutowy spadek nastrojówW lutym 2015 r. TNS Consumer Index utrzymał tendencję spadkową i obniżył się o 1,5 p.p. Osiągnął poziom -12,9 p.p.
0 1 0 0 0 25.02.2015Kamil Durczok z agencją PRŻona Kamila Durczoka wynajęła firmę, która zajmie się wizerunkiem dziennikarza po publikacji tygodnika „Wprost”. Warszawska Point of View pomaga parze w zakresie komunikacji w obecnej sytuacji.
0 1 0 0 0 25.02.2015Dlaczego nie publikują? Branża PR o media relations podczas Kongresu Public RelationsBrak newsów, niska jakość materiałów, częste telefony, wysyłanie informacji na oślep – to główne grzechy polskich PR-owców w kontaktach z mediami. Zamiast budować relacje, wielu z nich osłabia własną wiarygodność, szkodząc też wizerunkowi całego środowiska PR. Czy branża reaguje na te sygnały? To jedna z kwestii, które zostaną poruszone podczas Kongresu Public Relations 2015 w Rzeszowie.
0 1 0 0 0 25.02.2015Genius Universitatis 2015 – mistrzowie uczelnianej promocji27 lutego w Warszawie odbędzie się inauguracja XXIII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego „Perspektywy 2015”. Poznamy wtedy zwycięzców czwartej edycji konkursu na najbardziej kreatywną kampanię rekrutacyjną uczelni – Genius Universitatis 2015.
2 1 0 0 1 24.02.2015Teresa i Wojtek – nowi bohaterowie reklam Getin Banku (wideo)Getin Bank rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową według nowego formatu. W reklamach Wojtek i Teresa, doradcy w jednym z oddziałów, prezentują konto oszczędnościowe 4% z gwarancją oprocentowania.
0 2 0 0 0 24.02.2015Grafiki Kozy, Truścińskiego i Wolnej promują 250 lat teatru publicznego w PolsceRozpoczęły się obchody 250-lecia teatru publicznego w Polsce. Zainaugurowano je 12 lutego w Narodowym Starym Teatrze w Krakowie. Okolicznościowe plakaty przygotowali polscy rysownicy, m.in. Jan Koza, Przemysław Truściński czy Magdalena Wolna.