0 1 0 0 0 18.03.2015NC+ kończy pierwszy etap przetargu na obsługę kreatywnąPlatforma NC+ zakończyła pierwszy etap przetargu na obsługę kreatywną. Do kolejnego etapu zakwalifikowane zostały agencje reklamowe: Saatchi & Saatchi Poland (obecny partner platformy) oraz 2012 Agency i DDB Warszawa.
3 1 0 0 0 18.03.2015Animowane Berlinki w programie „Must Be the Music. Tylko muzyka” – kampania sponsoringowa (wideo)Marka Berlinki rozpoczęła kampanię reklamową. Działania obejmują emisję serii billboardów sponsorskich oraz product placement w 9. edycji programu „Must Be the Music. Tylko muzyka”, nadawanego przez stację Polsat.
0 1 0 0 0 18.03.20156. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i BadawczychW dniach 19–20 listopada Instytut Lotnictwa organizuje 6. Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych. Tegoroczne wydarzenie będzie ponownie okazją do podjęcia dyskusji i wymiany poglądów w dziedzinie marketingu instytucji naukowych i badawczych.
1 1 0 0 0 17.03.2015„Gdzie jest Kubuś” – kampania promocyjna marki (wideo)16 marca rozpoczęła się promocja marki Kubuś. Towarzyszy jej kampania reklamowa, której motywem przewodnim jest zniknięcie brand hero.
0 1 0 0 0 17.03.2015Grupa Kruk wybrała agencję PRGrupa Kruk zajmująca się zarządzaniem wierzytelnościami rozstrzygnęła przetarg i podpisała roczny kontrakt z agencją Hill+Knowlton Strategies. Umowa obowiązuje od marca.
0 1 0 0 0 17.03.2015PRCH: Stabilny wzrost na rynku centrów handlowych, spadek odsetka pustostanówW 2014 r. do użytku oddano w Polsce 474 700 m2 nowoczesnej powierzchni handlowej w 24 nowych obiektach handlowych oraz w 9 zmodernizowanych lub rozbudowanych centrach. Dzięki temu całkowite krajowe zasoby powierzchni handlowych wyniosły 10,3 mln m2 – wynika z raportu Polskiej Rady Centrów Handlowych „Retail Research Forum”.
1 1 0 0 0 17.03.2015Słodziaki reklamują Polski Cukier przed Wielkanocą (wideo)Marka Polski Cukier rozpoczęła wielkanocną odsłonę kampanii „Słodziaki przedstawiają“. Ponownie emituje reklamę z dziećmi przygotowującymi świąteczne wypieki.
0 1 0 0 0 17.03.201538PR otwiera biuro w Warszawie, rozszerza nazwę i zarządUruchomiona w 2010 r. w Łodzi agencja 38PR uruchomiła biuro na warszawskim Mokotowie. Z okazji piątej rocznicy powstania dodaje też do nazwy człon Content Communication oraz powołuje Zbigniewa Badziaka i Grzegorza Jarosza na wiceprezesów zarządu.
0 4 0 0 0 17.03.2015Podsumowanie IX Kongresu Online MarketingJak inaczej określić „lajki”? Jak prowadzić globalny e-mail marketing? Jak zrealizować kampanię remarketingową krok po kroku? Odpowiedzi m.in. na te pytania poznali uczestnicy 9. edycji Kongresu Online Marketing. Wydarzenie odbyło się 12 marca.
4 4 0 0 0 17.03.2015„Dobrze wychowane dziecko potrafi powiedzieć: nie” – kampania przeciwko seksualnemu wykorzystywaniu nieletnich (wideo)Jedno na pięcioro dzieci w Europie jest wykorzystywane seksualnie. Tymczasem według polskich badań tylko połowa rodziców rozmawia z dziećmi o zagrożeniach związanych z przemocą seksualną. Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczyna kampanię edukacyjną „GADKI” w ramach polskiej edycji działań Rady Europy „1 na 5”.