1 1 0 0 0 3.03.2015Palący mężczyzna i kakao zamiast napoju kakaowego niezgodne z Kodeksem etyki reklamy (wideo)Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama marki House przedstawiająca palącego mężczyznę narusza normy Kodeksu etyki reklamy. Również spot Nesquika, w którym do określenia produktu użyto słowa „kakao”, jest niezgodny z przepisami.
0 1 0 0 0 2.03.2015GfK: Nadal duże regionalne zróżnicowanie w sile nabywczej PolakówW 2015 r. polscy konsumenci będą mieć do dyspozycji łącznie ponad 997 mld zł na wydatki lub oszczędności. Biorąc pod uwagę ogólną liczbę powiatów w Polsce (380), mediana wartości siły nabywczej przypadająca na jeden kilometr kwadratowy wynosi 0,61 mln zł. Instytut GfK ogłosił wyniki badań i prognoz siły nabywczej.
2 1 0 0 0 2.03.2015Piotr Adamczyk w nowej odsłonie kampanii „Gwarancja szybkości” Eurobanku (wideo)Eurobank przedłużył kampanię „Dziś gotówka albo stówka”, promującą kredyt gotówkowy. Obejmuje ona m.in. nowe spoty telewizyjne z udziałem Piotra Adamczyka.
0 1 0 0 0 2.03.2015Seriale, które przynoszą miliardy – ranking najbardziej dochodowych produkcji dekady oraz 2014 r.W zestawieniu z ostatniej dekady (2004–2014) przychody reklamowe najbardziej dochodowego serialu sięgają ponad 2 mld zł – wynika z analizy Lowe Media. Każda z produkcji z pierwszej piątki przyniosła ponad miliard zł. W tym dziesięcioleciu zwycięża „Na Wspólnej” z ramówki TVN, wyprzedzając „Pierwszą miłość” Polsatu.
3 1 0 0 0 2.03.2015Rusza kampania „Standardu KOrnACkiego” Avivy (wideo)Aviva przygotowała dla klientów nową ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych. Jej wprowadzeniu towarzyszy kampania z udziałem Adama Kornackiego, dziennikarza motoryzacyjnego. 2 marca rozpoczynają się działania promujące „Standard KOrnACkiego”.
3 1 0 0 0 2.03.2015Orange, Martin Stankiewicz i Szparagi w akcji wkręcania internautów (wideo)W ramach kampanii promującej ofertę pre-paid Orange Yes przygotowano akcję, w której popularni vlogerzy realizowali telefoniczne żarty. W działania zaangażowali się: Martin Stankiewicz oraz duet Szparagi.
1 1 0 0 0 2.03.2015Historia Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej w spocie marki (wideo)Żywiec rozpoczął kolejną odsłonę kampanii, w której przybliża konsumentom historię marki. Tym razem prezentuje sylwetki twórców Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej.
0 1 0 0 1 2.03.2015W jakich sklepach Polacy najczęściej kupują kosmetyki? – raport PMRDo walki o klienta w sektorze kosmetyków włączają się dyskonty. Są obecnie najszybciej rosnącym kanałem sprzedaży tych produktów w Polsce – pokazuje raport PMR „Rynek dystrybucji artykułów kosmetycznych w Polsce 2015. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2015–2020”. Najlepiej pod tym względem radzi sobie Biedronka.
0 1 0 0 0 2.03.2015Wybrano skład rady ZFPR26 lutego odbyło się zwyczajne walne zgromadzenie członków Związku Firm Public Relations. W trakcie obrad przedstawiono sprawozdanie z działalności organizacji w 2014 r. oraz dokonano wyboru przedstawicieli rady ZFPR na kadencję 2015–2017.
1 1 0 0 0 2.03.2015Indykpol z kampanią „Można jeść na okrągło” (wideo)Rozpoczęła się kampania Indykpolu „Można jeść na okrągło”. Marka promuje pięć produktów: mięso z indyka na kotlety, Biankę (gotowaną pierś z indyka), parówki Jedynki, Pasztet Dworski oraz parówki z indyka.