1 1 0 30.10.2015H&M śledzi jednorożca poprzez Periscope (wideo)Mieszkańcy Warszawy mogli wziąć udział w grze miejskiej w pogoń za jednorożcem, przygotowanej przez markę H&M. Wskazówki były przekazywane graczom na bieżąco za pomocą aplikacji Periscope. Rolę jednorożca odegrał Piotr Kędzierski, prezenter oraz dziennikarz radiowy i telewizyjny.
0 1 1 30.10.2015Jakie nastawienie do Halloween mają Polacy? – wyniki badańOśmiu na dziesięciu dorosłych Polaków nie uznaje Halloween, ale pozwala świętować je swoim dzieciom. Takie wyniki przyniosło badanie opinii przeprowadzone przez dział data & insight Havas Media Group. Ponad połowa respondentów wskazała, że ich pociechy chętnie biorą udział w zabawach związanych z tym świętem.
2 8 0 30.10.2015Słupsk z nowym logo (wideo)Słupsk zaprezentował nowy system identyfikacji wizualnej. Logo nawiązuje do herbu miasta – osią kreacji jest gryf i rzeka Słupia.
0 1 0 29.10.2015IRCenter: Finałowy koncert Konkursu Chopinowskiego 2015 wyświetlono na YouTube 1,7 mln razyXVII Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina miał globalny zasięg – i takim medium dotarł on do największej widowni: przez YouTube. W Polsce ton dyskusji nadawały Telewizja Polska i Instytut Chopina, które relacjonowały wydarzenie w publicznych kanałach telewizyjnych i we własnych kanałach w social media. IRCenter przeanalizował medialny zasięg muzycznych zmagań.
0 1 0 29.10.2015Wszystkich Świętych kontra Halloween w Google – analiza SEMStorm (infografika)Wielkimi krokami zbliża się pierwsza listopadowa uroczystość – Dzień Wszystkich Świętych. Przed nią czeka nas jeszcze wieczór Halloween, którego popularność w ostatnich latach rośnie. Specjaliści firmy SEMStorm przygotowali analizę dotyczącą tego, czego konkretnie szukamy w Google w związku z tymi okazjami.
0 4 0 29.10.2015Filmowa promocja konsumencka marki Original SourceMarka żeli pod prysznic Original Source we współpracy z VoD rozpoczęła promocję konsumencką dla fanów kina. Klient drogerii Rossmann, który kupi produkt oznaczony specjalną naklejką, będzie miał możliwość obejrzenia jednego ze stu filmów dostępnych na stronie OriginalSourcePrezentuje.pl.
0 4 0 29.10.2015IMM: Najbardziej opiniotwórcze media we wrześniu. Głównym tematem problem imigracyjny w EuropieWe wrześniu dominowały tematy społeczno-polityczne związane z narastającym kryzysem imigracyjnym w Europie. Liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów została „Gazeta Wyborcza”, wyprzedzając „Newsweeka” oraz „Rzeczpospolitą” – wynika raportu Instytutu Monitorowania Mediów.
0 3 0 29.10.2015Poznań Game Arena – 3 dni grania, 2 mln promocji. Analiza PSSMTegoroczna edycja Poznań Game Areny wyróżniała się rekordową liczbą zwiedzających i wystawców – 66,3 tys. fanów gier, 130 ekspozytorów, 800 stanowisk. Na temat eventu pojawiło się 1,1 tys. materiałów, a w social media o PGA wspominano 6 tys. razy. Press-Service Monitoring Mediów podsumował obecność medialną PGA w okresie od 5 do 25 października 2015 r.
0 4 0 29.10.2015Polskie firmy technologicznie innowacyjne nadal mocne w Europie Środkowej – raport „Technology Fast 50” DeloitteW 16. edycji rankingu Deloitte najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej znalazło się 19 spółek z Polski. Na pozycji lidera zestawienia głównego „Technology Fast 50” plasuje się czeska firma Simplity. Tuż za nią jest spółka Sky Cash Poland. Trzecia pozycja przypadła zeszłorocznemu zwycięzcy – węgierskiemu Szallas.hu.
0 2 0 29.10.2015Nowy raport Sotrendera – „Insight Trends”Od czterech lat Sotrender wydaje raporty „Fanpage Trends”, podsumowujące najważniejsze wydarzenia i działania marek na polskim Facebooku. Firma obserwuje trendy i opisuje je. Teraz wprowadza nowe raporty, wykorzystujące dane insightowe/pogłębione. Można będzie dowiedzieć się z nich m.in. tego, które branże najbardziej angażują fanów oraz jak często promowane są posty.