0 1 0 0 0 8.03.2015Power of Content Marketing – konferencja i badanie na temat wykorzystania CM w biznesie28 maja w Warszawie odbędzie się konferencja Power of Content Marketing. Zostaną na niej przedstawione wyniki międzynarodowego badania rynku content marketingu. Konferencji towarzyszyć będą warsztaty oraz konkurs Szpalty Roku.
0 1 0 0 0 7.03.2015Co PR-owcy sądzą o dziennikarzach? Zapraszamy do udziału w badaniuCzy współpraca PR-owców i dziennikarzy może być lepsza? Ankiety dla przedstawicieli obu profesji przygotowano w ramach spotkań Komu Komunikacja.
0 1 0 0 0 6.03.2015„Bankuję, jak żyję. Po swojemu” – kampania ING Banku Śląskiego (wideo)ING Bank Śląski promuje Konto Direct i bankowość mobilną dla klientów indywidualnych. Nawiązuje do wprowadzonego w 2014 r. hasła: „Liczą się ludzie”.
0 1 0 0 0 6.03.2015Monitoring reklam w wydaniach tabletowych magazynów – luty 2015 (infografika)Rynek prasy na tablety powoli budzi się z zimowej stagnacji reklamowej. Średnia liczba edytoriali w jednym numerze wzrosła z ośmiu w styczniu do prawie dwunastu w lutym – wynika z monitoringu przeprowadzonego przez sieć reklamy mobilnej Adrino.
0 1 0 0 0 6.03.2015CEO a reputacja firmy – raport Weber Shandwick81 proc. szefów firm uznaje zaangażowanie CEO za istotne dla reputacji firmy. 77 proc. uważa, że reputacja CEO ma znaczenie, jeśli chodzi o przyciąganie nowych pracowników. Zdaniem 70 proc. ma duży wpływ na stabilność zatrudnienia w firmach – to główne wnioski z raportu przygotowanego przez Weber Shandwick i KRC Research.
0 1 0 0 0 6.03.2015Potencjał rynków zagranicznych dla polskiego e-commerce – raport Fundacji im. Lesława A. PagiRynek e-commerce stanowi dużą szansę dla rozwoju zarówno nowych, jak i istniejących firm. Decydują o tym: stosunkowo niska bariera wejścia, oczekiwany wzrost polskiego rynku oraz duży potencjał rozwoju w innych krajach UE – to główne wnioski z raportu Fundacji im. Lesława A. Pagi.
0 1 0 0 0 6.03.2015Bończyk, Kamińska, Kammel i Drabent w kampanii 1% Szlachetnej Paczki (wideo)Jeden? Tylko jeden? A może aż jeden? – zastanawiają się ambasadorzy Szlachetnej Paczki. W spocie m.in. Olga Bończyk, Julia Kamińska, Tomasz Kammel, a także przedstawiciel branży reklamowej Yuri Drabent tłumaczą, dlaczego warto przekazać 1% podatku Stowarzyszeniu Wiosna.
0 4 0 0 0 6.03.2015Coca-Cola odwiedza polskie rodziny i zaprasza do wspólnego posiłkuCoca-Cola wysyła w Polskę specjalne zespoły samplingowe. Przedstawicielom rodzin wręczają one butelki napoju, zachęcając jednocześnie do tego, by obiad czy kolacja stały się okazją do spotkania z bliskimi i okazania radości.
0 2 0 0 0 6.03.2015Maleje rynek jogurtów pitnych – GfKW 2014 r. w polskich gospodarstwach domowych przeznaczono na jogurty pitne 364 mln zł. Oznacza to 4-procentowy spadek w porównaniu do 2013 r. – wynika z danych panelu gospodarstw domowych GfK.
0 1 0 0 0 6.03.2015Historie konsumentów w globalnej kampanii marki Converse (wideo)2 marca marka Converse rozpoczęła kampanię „Made by you”. W centrum uwagi znaleźli się fani brandu z całego świata – w spotach opowiadają oni swoje historie, prezentując jednocześnie noszone przez siebie buty.