0 1 0 0 1 25.03.2015UOKiK sprawdzi, czy firma Philipiak Polska naruszyła prawo, dzwoniąc do konsumentówPrzedsiębiorca, który kontaktuje się z konsumentem telefonicznie w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego, musi wcześniej uzyskać na to zgodę klienta. W związku z napływającymi skargami UOKiK sprawdza, czy Philipiak Polska – firma sprzedająca m.in. naczynia do gotowania – naruszyła przepisy.
3 4 0 0 0 25.03.2015Grający przystanek McDonald’s w centrum Warszawy (wideo) [aktualizacja]24 marca na skwerze Hoovera przy Krakowskim Przedmieściu w Warszawie na miejscu standardowego przystanku autobusowego pojawiły się kolorowe, interaktywne organy. To element globalnej inicjatywy McDonald’s „Imlovinit24”, która ma łączyć wirtualnie świat, zapewniając mieszkańcom 24 miast 24 godziny radości.
0 1 0 0 0 24.03.2015Optymistyczne prognozy dotyczące globalnego rynku reklamy. Internet z największym wzrostemMimo trudności gospodarczych wszystkie rynki alokują środki reklamowe w segment reklamy internetowej. Globalna sieć domów mediowych Carat opublikowała pierwsze prognozy dotyczące globalnego rynku reklamowego w 2016 r., a także nowe prognozy na 2015 r. oraz dane liczbowe z 2014 r.
0 1 0 0 1 24.03.2015„Zakupy w Internecie” – badanie Mindshare PolskaPolscy internauci kupują online średnio raz w miesiącu lub rzadziej, przy czym najczęściej na portalach aukcyjnych. Nadal zdecydowanie chętniej nabywają w Internecie odzież niż np. produkty spożywcze. Dlaczego kupujemy online, jak przebiega proces decyzyjny i z jakich urządzeń korzystamy podczas transakcji – m.in. na te pytania odpowiada Mindshare Polska w badaniu „Zakupy w Internecie”.
0 1 0 0 0 24.03.2015Caffetteria Mokate z kampanią sponsoringową w telewizjiW marcu rozpoczęła się kampania sponsoringu programów telewizyjnych przez markę Caffetteria Mokate. Została ona sponsorem produkcji m.in. TVN i Polsatu.
1 1 0 0 0 24.03.2015„H jak HIV” – dzieci przeciwko stereotypom (wideo)W Polsce żyją dzieci z HIV. Ich prawdziwym problemem jest nie tyle sama choroba, co stygmatyzacja społeczna i dyskryminacja, która towarzyszy zakażeniu. Kampania Fundacji Studio Psychologii Zdrowia „H jak HIV” to m.in. reakcja na ten fakt. Jej ambasadorami są dzieci zwracające uwagę na problem swoich rówieśników.
3 1 0 0 0 24.03.201512 przykazań włoskiej kuchni – kolejny etap kampanii Malmy i Kuchni Dantego (wideo)Rozpoczęła się druga odsłona kampanii makaronów Malma. W pierwszym etapie zaprezentowano spot ukazujący kulinarne nawyki, jakim ulegają amatorzy kuchni włoskiej w Polsce. Obecnie w kanale marki na YouTube można obejrzeć 12 filmów, w których blogerzy z Kuchni Dantego przedstawiają zbiór kulinarnych zasad i przykazań.
0 1 0 0 0 24.03.2015Poczta Polska ogłasza nową strategię. Uruchomi samoobsługowe punkty odbioru przesyłekPoczta Polska ogłosiła strategię na lata 2015–2020. Głównym obszarem wzrostu mają być paczki, przesyłki kurierskie i łańcuch wartości dla e-commerce. Firma planuje m.in. uruchomienie tysiąca samoobsługowych punktów odbioru przesyłek.
0 1 0 0 0 24.03.2015Innovation Award 2015: 156 zgłoszeń w 7 kategoriachAgencje komunikacji marketingowej, media oraz klienci zgłosili łącznie 156 prac do konkursu Innovation Award 2015. Najwięcej zgłoszeń wpłynęło do kategorii Touchpoint (38). Popularnością cieszyła się też kategoria Insight (28). W pozostałych zgłoszono kolejno: Interakcja (22 prace), Technologia i Integracja (po 20) oraz Użyteczność (19) i Personalizacja (11).
1 1 0 0 0 24.03.2015Payback i BP we wspólnej kampanii reklamowej (wideo)20 marca rozpoczęła się kampania reklamowa programu bonusowego Payback. Uczestnicy programu zachęcani są do zbierania punktów na stacjach BP i wymieniania ich na nagrody przygotowane przez markę 4F. Głównymi kanałami komunikacji są telewizja, kino i YouTube.