2 1 0 0 0 13.03.2015Leroy Merlin dopinguje do startu sezonu remontowego (wideo)W sklepach Leroy Merlin ruszyła akcja handlowa, w ramach której promowane są produkty pozwalające rozpocząć wiosenne zmiany w domu i ogrodzie. Akcji towarzyszy ogólnopolska kampania prowadzona m.in. w telewizji i radiu.
0 1 0 0 0 13.03.2015Dekoral i Drewnochron ponownie powierzają budżet mediowy StarcomowiFirma PPG Deco, właściciel m.in. takich marek farb i lakierów, jak Dekoral i Drewnochron, zakończyła przetarg na obsługę mediową tegorocznych kampanii. Zwycięzcą został Starcom MediaVest Group (SMG).
0 1 0 0 0 13.03.2015Trwa 7. edycja konkursu Kampania Społeczna RokuW 2014 r. w Polsce zrealizowano ponad 100 kampanii społecznych. Spośród nich po raz siódmy wybrane zostaną te najlepsze, które zdobędą tytuł Kampanii Społecznych Roku.
0 2 0 0 0 13.03.2015Sieć marketów Mila „zna się na świeżości”Ruszyła kampania reklamowa marki Mila. Działania pod hasłem „Znamy się” mają podkreślać specjalizację sklepów w kategoriach świeżych produktów i regionalnych specjałów, ale również zwracać uwagę na atmosferę i obsługę.
1 1 0 0 0 13.03.2015„Sukces lubi odważnych” – liceum z Głogowa Małopolskiego rekrutuje uczniów (wideo)Samorządowe Liceum Ogólnokształcące w Głogowie Małopolskim przygotowało kampanię rekrutacyjną w stylu przypominającym promocję filmu kinowego. Do wybrania przyszłej szkoły zachęca gimnazjalistów dynamiczny spot ukazujący przemianę głównego bohatera.
0 1 0 0 0 12.03.2015II Kongres eHandlu – podsumowanie10 marca na Stadionie Narodowym w Warszawie odbył się II Kongres eHandlu – spotkanie praktyków e-commerce. Impreza ma służyć wymianie doświadczeń i omawianiu trendów, które wpłyną na internetowych sprzedawców i ich klientów w ciągu najbliższych miesięcy.
1 1 0 0 0 12.03.2015Durex chce odmienić życie seksualne par w Godzinie dla Ziemi (wideo)28 marca o 20:30 rozpocznie się tegoroczna Godzina dla Ziemi. Durex namawia pary, by przy tej okazji skorzystały z technologicznej rewolucji, która pomoże odmienić ich życie seksualne.
0 3 0 0 0 12.03.2015Endomondo najpopularniejszą mobilną aplikacją sportową w badaniu IRCenterCo trzeci internauta w Polsce używa mobilnych aplikacji związanych ze zdrowiem i uprawianiem sportu. Najpopularniejszą jest Endomondo, z której obecnie korzysta 48% użytkowników takich programów – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę IRCenter.
1 1 0 0 0 12.03.2015Comperia.pl reklamuje promocję Comperia Bonus (wideo)Porównywarka usług finansowych Comperia.pl startuje z kampanią telewizyjną oraz internetową. Działania dotyczą promocji Comperia Bonus.
0 3 0 0 5 12.03.2015„Konkubina też rodzina” – płoccy działacze SLD odpowiadają Krajowemu Ośrodkowi Duszpasterstwa RodzinW marcu w Polsce pojawiły się plakaty Krajowego Ośrodka Duszpasterstwa Rodzin z hasłem „Konkubinat to grzech”. Działacze SLD z Płocka postanowili zareagować. W odpowiedzi w tym mieście rozwieszono plakaty głoszące: „Konkubina też rodzina”.