1 1 0 0 0 19.03.2015Makro Cash & Carry reklamuje się jako miejsce dla kucharzy (wideo)Firma Makro Cash & Carry rozpoczęła wielkanocną kampanię reklamową. Akcja skierowana jest do profesjonalnych kucharzy oraz pasjonatów gotowania.
2 4 0 0 0 19.03.2015„Praktikomania” w zwiastunach filmowych – kampania marki Praktiker (wideo)Praktiker kontynuuje kampanię „Praktikomania”. Tym razem kreacje nawiązują do filmowych zwiastunów i plakatów.
0 1 0 0 0 19.03.2015KER: reklama oferty Dropss Netii oraz billboard sex shopu naruszają Kodeks etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy uznała, że kreacje reklamowe oferty Dropss marki Netia odwołują się do zażywania substancji odurzających i w związku z tym naruszają Kodeks etyki reklamy. Niezgodny z normami jest także billboard marki Pink Shop.
0 1 0 0 0 18.03.2015WPP chce kupić Dunnhumby – firmę, która stworzyła Tesco ClubcardNajwiększa na świecie firma reklamowa WPP złożyła ofertę kupna agencji badawczej Dunnhumby. Stworzyła ona program Tesco Clubcard i do dzisiaj jest własnością sieci hipermarketów.
1 4 0 0 0 18.03.2015Serena Williams, Usher i Usain Bolt zachęcają do podjęcia wyzwań Pepsi (wideo)Ruszyła nowa odsłona kampanii „Wyzwanie Pepsi”. Marka i jej ambasadorzy – m.in. Serena Williams, Usher czy Usain Bolt – będą inspirować konsumentów do podejmowania wyzwań i przełamywania własnych ograniczeń.
1 1 0 0 0 18.03.2015Mały Głód jako wojownik kung-fu (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa serka Danio. W spocie ponownie pojawia się Mały Głód, tym razem wystylizowany na bohatera filmów kung-fu.
0 1 0 0 0 18.03.2015Isobar i Cheil z nagrodami w konkursie Young Guns Awards 2014Isobar Polska zdobył dwie nagrody na festiwalu kreatywnym Young Guns 2014. Doceniona została również agencja Cheil.
1 1 0 0 0 18.03.2015Lay’s Max i KFC promują wspólną loterię (wideo)Lay’s Max i KFC rozpoczynają loterię, w której do zdobycia są kupony na darmowe ciepłe przekąski w restauracji. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
0 2 0 0 0 18.03.20157. Ranking sklepów internetowych Opineo (infografika)Po raz siódmy serwis Opineo ogłosił roczny ranking najlepiej ocenianych sklepów internetowych. Morele.net, North.pl, Smyk.com, Iperfumy.pl, Korallo.pl, Oponeo.pl, GunFire.pl i Chocolissimo.pl sięgnęły po zwycięstwo kolejny rok z rzędu.
0 1 0 0 0 18.03.2015„PR na medal”, czyli Komu Komunikacja o promocji w sporcie25 marca w Krakowie odbędzie się 13. bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. Uczestnicy zastanowią się nad tym, czy zdrowy, sportowy styl życia – choć tak modny – nadal potrzebuje promocji i jak ją prowadzić, aby wyróżnić się na wciąż rozrastającym się rynku.