1 1 0 30.03.2016Narzędzia ułatwiające wybór koloru w kampanii farb Dulux (wideo)Dulux otwiera sezon kampanią promującą narzędzia ułatwiające konsumentowi wybór właściwego koloru farby. To aplikacja Visualizer oraz testery kolorów. Marka prezentuje je m.in. w telewizyjnym spocie.
2 2 0 30.03.2016Magdalena Różczka w kampanii Perfecty (wideo)Rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa marki Perfecta. W reklamach telewizyjnych i prasowych promujących linie kosmetyków do twarzy oraz ciała występuje Magdalena Różczka – ambasadorka marki.
0 4 1 30.03.2016Grupa Otmuchów z licencją na Angry BirdsProducent słodyczy i słonych przekąsek ZPC Otmuchów pozyskał licencję na Angry Birds. Będzie produkować żelki, produkty śniadaniowe, batony i mleczka, wykorzystując tę popularną markę.
0 1 0 30.03.2016CCC do obsługi mediowej wybiera MullenLowe MediaHubMarka obuwnicza CCC rozstrzygnęła ponadregionalny przetarg na obsługę mediową. Wygrał go MullenLowe MediaHub. Działania w ramach tej współpracy realizowane będą w Polsce oraz na trzech innych rynkach.
4 3 0 29.03.2016Smok Falkor z „Niekończącej się opowieści” powraca w reklamie Spotify (wideo)Serwis Spotify rozpoczął kampanię reklamową. W jednym ze spotów wskrzesza Falkora – smoka z filmu „Niekończąca się opowieść”.
0 1 0 29.03.2016Bluerank z sześcioma nominacjami w European Search AwardsAgencja Bluerank otrzymała 6 nominacji w konkursie European Search Awards, w którym nagradzane są najlepsze kampanie marketingu online. Wyniki zostaną ogłoszone 4 maja.
1 1 0 29.03.2016„Moc w ludziach” – Enea ukazuje realia pracy elektromonterów (wideo)Wichury i gwałtowne burze są najczęstszą przyczyną przerw w dostawach prądu. Połamane drzewa zrywają linie, uszkadzają słupy energetyczne i w konsekwencji powodują nawet rozległe awarie sieci. Wtedy do akcji wkraczają monterzy pogotowia energetycznego. Ich pracę pokazuje Enea w filmie „Moc w ludziach”.
1 1 0 29.03.2016Robert Górski z kioskiem wynurza się z basenu (wideo)Orange promuje ofertę na kartę. W reklamie ponownie można zobaczyć twórcę kabaretowego Roberta Górskiego w roli sprzedawcy. Razem z kioskiem pojawia się on w nietypowej sytuacji – wynurza się z basenu.
0 2 0 29.03.2016Liderzy medialności nie dają się wyprzedzić – badanie PSSMPiłkarska wiosna wystartowała na dobre. W Internecie i prasie pojawia się coraz więcej publikacji o klubach i piłkarzach. Medialni liderzy pozostali niezmienni, ale za ich plecami doszło do ciekawych roszad – wynika z analizy przeprowadzonej przez Press-Service Monitoring Mediów.
4 1 0 29.03.2016Dzieci odkrywają „Tajemnicę Kubusia” (wideo)26 marca wystartowała kampania reklamowa marki Kubuś. Prezentuje nowości produktowe. W spocie mali odkrywcy trudzą się, by zobaczyć, nad czym pracuje miś.