1 1 0 0 0 23.09.2014Szczeniaczek Budweisera powraca w kampanii na temat odpowiedzialnego spożywania alkoholu (wideo)Labrador znany ze spotu „Puppy Love” Budweisera tym razem pojawił się w internetowym spocie marki. 60-sekundowy film przypomina o tym, by pod wpływem alkoholu nie prowadzić samochodu.
0 1 0 0 0 23.09.2014Agencja kreatywna dla Ikei wybranaZakończyło się postępowanie przetargowe na strategiczną, długoterminową obsługę kreatywną spółki Ikea Retail Polska. Firma zdecydowała się na podjęcie współpracy z agencją Grey Worldwide Warszawa.
1 6 0 0 0 23.09.2014Miniaturowe drzewa życia w kampanii Lux Medu [aktualizacja]22 września rozpoczęła się wizerunkowa akcja sieci prywatnej opieki zdrowotnej Lux Med. Wykorzystano w niej m.in. niestandardowe nośniki informacyjne.
1 1 0 0 0 23.09.2014BiqData.pl – serwis „Gazety Wyborczej” z dziennikarstwem danych (wideo)22 września odbyła się premiera BiqData.pl. To serwis internetowy „Gazety Wyborczej” z kategorii data journalism, przygotowywany przez redakcję mediową. Dostępny jest on tylko online – początkowo wyłącznie dla prenumeratorów cyfrowych pakietów pisma.
1 4 0 0 0 23.09.2014PZU podsumowuje spersonalizowaną kampanię OFE (wideo)W kampanii Otwartych Funduszy Emerytalnych PZU wykorzystało spersonalizowane treści wideo. Klienci mogli obejrzeć filmy, w których m.in. prezentowano ich faktyczne dane.
1 1 0 0 0 22.09.2014Ksiądz kontra polska gościnność w spocie Ranigastu Max w reżyserii Smarzowskiego (wideo)Rozpoczęła się kampania marki Ranigast Max (Polpharma). Telewizyjny spot w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego opowiada historię księdza, któremu dopiekła polska gościnność.
2 1 0 0 0 22.09.2014Dom, który oszczędza – kampania Ministerstwa Środowiska (wideo)Ruszyła kampania promocyjno-informacyjna Ministerstwa Środowiska. Działania pod hasłem „Dom, który dla mnie oszczędza” mają promować wśród Polaków ideę budownictwa energooszczędnego i pasywnego oraz wykorzystanie odnawialnych źródeł energii.
0 1 0 0 0 22.09.2014Bosch przejmie od Siemensa udziały w BSH. Zapłaci 3 mld euroSpółki Bosch i Siemens uzgodniły, że Robert Bosch przejmie od Siemensa 50-procentowy udział w spółce BSH Bosch und Siemens Hausgeräte (BSH). Zarządy i rady nadzorcze wyraziły zgodę na transakcję. Cena zakupu wyniesie 3 mld euro. Przed sfinalizowaniem transakcji BSH wypłaci obu spółkom dywidendę wynoszącą po 250 mln euro.
0 3 0 0 0 22.09.2014Selgros w Lublinie z piłkami w rozmiarze XXLNa ulicach Lublina stanęły pięciometrowe piłki. Ambientowa akcja powiązana z konkursem „Najlepsi z najlepszymi” jest pierwszą częścią kampanii, która zapowiada otwarcie nowej hali sklepu Selgros Cash & Carry w tym mieście.
3 4 0 0 0 22.09.2014Makro z jubileuszową kampanią w radiu oraz Internecie (audio)Makro Cash & Carry (Metro Cash & Carry) rozpoczęło jubileuszową kampanię marketingową. Inicjatywa jest elementem globalnej akcji realizowanej przez spółki należące do firmy z okazji jej 50-lecia.