4 2 0 0 0 17.04.2015„Otwórz się na możliwości” – Porta stawia na emocje (wideo)13 kwietnia br. ruszyła kampania marketingowa największego polskiego producenta drzwi Porta KMI Poland. Bazuje na emocjach i bliskości marki z klientem.
0 1 0 0 0 17.04.2015Kampania Costa Coffee na InstagramieNa instagramowym profilu Costagram prezentowane są prace rysowników Konrada Łukasiuka, Zofii Różyckiej oraz Zbigniewa Flakusa, inspirowane ofertą firmy.
4 1 0 0 0 16.04.2015Redd’s nawiązuje do komunikacji sprzed ponad dekady (wideo)W połowie kwietnia piwo Redd’s pojawiło się w sklepach w odmienionych opakowaniach i nowej kombinacji smakowej: gruszka i chili. Zmianie wizerunku i wprowadzeniu nowego wariantu towarzyszy kampania reklamowa „Piwo inne niż inne“, nawiązująca do popularnych reklam sprzed lat.
0 1 0 0 0 16.04.2015Jak przygotować witrynę do zmiany algorytmu Google – radzi Semahead21 kwietnia zostanie wprowadzony algorytm Google, który będzie oceniał zgodność stron internetowych z urządzeniami mobilnymi. Agencja Semahead przygotowała e-book, w którym radzi, jak przygotować się do nadchodzących zmian.
0 2 0 0 0 16.04.2015Nowa strategia promocyjna Pomorza i logo zaprojektowane przez Andrzeja PągowskiegoPomorze ma nowe logo. Zaprojektował je artysta grafik Andrzej Pągowski. To element nowej strategii promocji regionu. Projekt kosztował 90 tys. zł.
0 1 0 0 0 16.04.2015Oshee Polska wybrała agencję do obsługi onlineKomunikację w Internecie dla producenta napojów izotonicznych Oshee Polska prowadzi WebTalk. Współpraca ruszyła 8 kwietnia.
0 3 0 0 0 16.04.2015Otomoto.pl zmienia logo i identyfikację wizualnąSerwis motoryzacyjny otomoto.pl przeprowadził rebranding z okazji 10-lecia istnienia. Marka zyskała nowe logo oraz identyfikację wizualną.
2 1 0 0 0 16.04.2015Sony i fotograf ośmiornica (wideo)Ośmiornica z nowozelandzkiego oceanarium Sea Life Aquarium fotografuje osoby zatrzymujące się przy jej akwarium. Pracownicy oceanarium przyuczyli zwierzę do tego na potrzeby reklamy Sony.
0 1 0 0 0 16.04.2015Żabka wybrała agencję PZLŻabka Polska, właściciel sieci sklepów convenience, wybrała agencję do obsługi strategiczno-kreatywnej marki. W przetargu zwyciężył PZL. Wcześniej firma współpracowała w tym zakresie z Heart & Brain.
0 2 0 0 0 16.04.2015Wydatki na promowanie mody w 2014 r. – CodemediaBranża związana z modą wydała w 2014 r. ponad 187 mln zł (netto, po rabacie) na reklamę. To wzrost o ponad 1/5 w stosunku do 2013 r. – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.