2 1 0 7.10.2015Kasa Stefczyka przekonuje: „Polski kapitał buduje naszą przyszłość” (wideo)5 października rozpoczęła się kampania wizerunkowa Kasy Stefczyka. Jej hasło to: „Polski kapitał buduje naszą przyszłość”.
0 1 0 7.10.2015Mediacap przejmuje całościowe udziały w The Digitals6 października polska grupa mediowa Mediacap zawarła umowę, zgodnie z którą przejmie 100% udziałów w The Digitals w ramach wykupu akcji od Bartosza Aninowskiego – jednego z założycieli agencji. Równocześnie obejmie on 49% udziałów w Edge Technology, spółce zależnej The Digitals.
0 1 0 7.10.2015Grupa WP konsoliduje e-commerce odzieżowy – Domodi i Allani razemKontrolowana przez Wirtualną Polskę marka Domodi przejmuje 100% udziałów swojego głównego konkurenta – Allani. W ten sposób WP realizuje strategię wzmocnienia pozycji w obszarze odzieżowego e-commerce. Wartość transakcji wyniosła 11,3 mln zł.
2 1 2 7.10.2015Toyota, metalowy zespół i „The Final Countdown” (wideo) [aktualizacja]Toyota Polska rozpoczęła kampanię reklamową pakietu Safety Sense. W adaptacji reklamy na polski rynek wykorzystano utwór „The Final Countdown” zespołu Europe.
0 5 0 6.10.2015IX Targi e-Handlu ruszają 14 października14 października w Warszawie rozpoczną się IX Targi e-Handlu. To spotkanie branży e-commerce w Polsce, organizowane przez Fundację Polak 2.0.
0 1 0 6.10.2015Co trzeci internauta na stronach erotycznych – GemiusBlisko 8 mln pełnoletnich użytkowników Internetu odwiedza strony o tematyce erotycznej. Internauci zainteresowani tą tematyką najchętniej odwiedzają strony RedTube.com, Pornhub.com oraz Xhamster.com.
0 1 0 6.10.2015Finaliści XIII edycji konkursu Złote SpinaczeJury wybrało projekty, które otrzymały nominacje do finału w 27 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2015. Zwycięzców poznamy 4 grudnia.
2 1 0 6.10.2015Kabaret w reklamie. Kampania marki Krispol (wideo)W Internecie oglądać można dwa spoty producenta bram, okien i rolet. Są one częścią kampanii „Krispol – gwarancja Twojego spokoju”. W filmach wystąpili przedstawiciele polskiej sceny kabaretowej.
2 1 0 6.10.2015TNT rozpoczyna nadawanie w Polsce i prowadzi kampanię „Wchodzimy do akcji” (wideo)„Wchodzimy do akcji” – to hasło miesięcznej kampanii kanału TNT, który rozpoczął nadawanie w Polsce 6 października. Działania prowadzone będą w telewizji, na outdoorze oraz w Internecie. Przewidziano także akcje ambientowe.
1 1 0 6.10.2015Tankowanie w aptece? Akcja Stowarzyszenia Leki Tylko z Apteki (wideo)Klientka przychodzi do apteki. Farmaceutka wita ją słowami: „O, widzę, że wahacze do wymiany!”. Taka scenka otwiera spot, który można obejrzeć w Internecie. Film inauguruje kampanię „Łowcy absurdów” Stowarzyszenia Leki Tylko z Apteki.