0 4 0 0 0 21.04.2015Ulubione serwisy VoD internautów niemających telewizora – badanie MECSerwisy VoD Polsatu, TVN i TVP są popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizora. Najwięcej takich osób jest w wieku 25–34 lat oraz mieszka w wielkich miastach. Programy online oglądają one najczęściej w porze telewizyjnego prime-time’u – pokazuje badanie MEC VideoTrack.
1 1 0 0 0 21.04.2015„Są powody do dumy” – kampania Bakusia (wideo)Ruszyła kampania serka Bakuś z portfolio Bakomy. Działania komunikacyjne pod hasłem „Są powody do dumy” adresowane są do rodziców.
1 1 0 0 0 20.04.2015Karolina Malinowska w „Pytaniu na śniadanie” prowadzi wywiady dla Jurajskiej (wideo)Woda Jurajska poszerza strategię o wideo content. W ramach tych działań stałą częścią sobotniego wydania „Pytania na śniadanie” będą wywiady z gwiazdami muzyki i kina, prowadzone przez modelkę Karolinę Malinowską.
0 1 0 0 0 20.04.2015Laureaci Retail Marketing Awards 2015W trójce najlepszych salonów handlowych w 8. edycji konkursu Retail Marketing Awards znalazły się sklepy Ochnika, Recmana i Camel Active. Wyróżniono także salony Henri Lloyd i Heritage Shop & Wine.
1 1 0 0 0 20.04.2015Warka w kampanii prezentuje piwny rodowód (wideo)Wraz z piwnym sezonem ruszyła kampania telewizyjna Warki. Marka przypomina konsumentom, z czego wywodzi się jej charakter.
0 1 0 0 0 20.04.2015KER: reklama Hela Mag B6 bezprawnie powołuje się na autorytet naukowców. Spot Herbapectu wprowadza w błądKomisja Etyki Reklamy uznała, że w reklamie syropu Herbapect należy wprowadzić zmiany, aby usunąć naruszenie Kodeksu etyki reklamy. Spot suplementu diety Hela Mag B6 nie może powoływać się na badania naukowców z Uniwersytetu Jagiellońskiego.
1 1 0 0 0 20.04.2015„Miliony piw są w Tatrach” – marka Tatra promuje loterię konsumencką (wideo)20 kwietnia wystartowała kampania reklamowa piwa Tatra. Promuje loterię konsumencką „Miliony piw są w Tatrach”. Akcja potrwa do końca września.
0 1 0 0 0 20.04.2015„PR-em po mapie”, czyli Komu Komunikacja o podróżowaniu i turystyce27 kwietnia w Krakowie odbędzie się 14. bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. Na kilka dni przed pierwszym w tym roku długim weekendem i u progu najgorętszego czasu w turystyce zaproszeni prelegenci opowiedzą, jakie możliwości promocyjne daje podróżowanie i jak rozreklamować atrakcje turystyczne.
1 1 0 0 0 20.04.2015Podsumowanie kampanii, w której Serce i Rozum plotkowali o użytkownikach Facebooka (wideo)Kampania promująca Neostradę wykorzystywała dane z Facebooka i generowała w czasie rzeczywistym spersonalizowane wideo. Film z udziałem Serca i Rozumu wyświetlany był m.in. na portalu Kwejk.pl. Działania prowadzono od 7 do 16 kwietnia.
1 1 0 0 0 20.04.2015„Nie chcę pestek, nie chcę skórek” – Łowicz promuje dżemy bez kawałków owoców (wideo)W drugiej połowie kwietnia rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek nowe produkty marki Łowicz. Linia dżemów 100% z owoców extra gładki polecana jest dzieciom, które nie lubią kawałków owoców w przetworach.