0 1 0 0 0 22.04.2015Ukazała się książka „Myśl jak Freak” Levitta i DubneraAutorzy „Freakonomii” wracają w świetnej formie z książką, która nauczy nas, jak myśleć inaczej: kreatywnie, racjonalnie, efektywnie.
0 4 0 0 0 22.04.2015Uskom Mława zmienia się w Novago21 kwietnia Novago zastąpiło firmę Uskom Mława. Nowa marka polskiego producenta paliwa alternatywnego z odpadów komunalnych nazwą ma nawiązywać do nowoczesnego gospodarowania odpadami.
0 1 0 0 0 21.04.2015DDC Media zmienia się w Media DDB & TribalInternetowy dom mediowy DDC Media należący do grupy CP DDB zmienia nazwę na Media DDB & Tribal. Powstała w 2012 r. spółka oferuje usługi z zakresu tworzenia strategii mediowych online, planowania i zakupu mediów w Internecie oraz data science.
1 6 0 0 0 21.04.2015Oliviero Toscani tworzy Królewską Republikę Roleskiego (wideo)17 kwietnia ruszyła kampania reklamowa marki Roleski. Producent musztard, majonezów, sosów i ketchupu współpracował przy niej ze światowej sławy fotografem – Olivierem Toscanim.
1 1 0 0 0 21.04.2015Xbox One promowany dla całej rodziny (wideo)Rozpoczęła się kampania konsoli Xbox One z sensorem Kinect. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji.
0 1 0 0 0 21.04.2015Polacy sportowcy czy kanapowcy? – badanie IQS (infografika)Sport dla Polaków to ważna część życia – wynika z sondażu IQS. 65% badanych deklaruje, że w ciągu ostatniego pół roku regularnie podejmowało jakąś aktywność fizyczną.
0 4 0 0 0 21.04.2015700 mln zł za publikacje przedwyborcze – raport IMM o kandydatach na prezydenta PolskiPopularność medialna kandydatów na prezydenta Polski nie zawsze idzie w parze z szacowanym poparciem wyborców. Instytut Monitorowania Mediów sprawdził m.in. liczbę i wartość publikacji, opinie użytkowników social media oraz najpopularniejsze źródła dyskusji.
0 1 0 0 0 21.04.2015Hipnotyzujący Tygrys w reklamie outdoorowej TigeraW przestrzeni miejskiej pojawiły się kreacje przedstawiające brand hero marki Tiger. Kampania wystartowała 20 kwietnia.
1 1 0 0 2 21.04.2015Cornelius reklamowany jako „kogut wśród piw” (wideo)W Internecie pojawiła się reklama marki Cornelius. Piwo z dodatkiem soku grejpfrutowego promowane jest 30-sekundowym spotem o dość dwuznacznej wymowie.
0 4 0 0 0 21.04.2015Ulubione serwisy VoD internautów niemających telewizora – badanie MECSerwisy VoD Polsatu, TVN i TVP są popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizora. Najwięcej takich osób jest w wieku 25–34 lat oraz mieszka w wielkich miastach. Programy online oglądają one najczęściej w porze telewizyjnego prime-time’u – pokazuje badanie MEC VideoTrack.