0 1 0 22.09.2015Miejski wabik na studenta – analiza portalu Marketing MiejscaKampanie promocyjne, stypendia, zniżki, programy stażowe, a nawet mieszkania – tak największe miasta kuszą studentów. Jak wynika z analizy portalu Marketing Miejsca, przeciętny student na utrzymanie wydaje miesięcznie 1–1,5 tys. zł. Dlatego samorządy niemal na wszelkie możliwe sposoby kuszą maturzystów, aby wybrali właśnie ich miasto do studiowania.
0 2 0 22.09.2015Carat: Wydatki na reklamę na świecie w 2016 r. wzrosną o 4,7 proc., czyli o 25 mld dolarówGlobalne wydatki na reklamę wzrosną w 2015 r. o 4 proc., do poziomu 529 mld dol. W 2016 r. mają natomiast wzrosnąć o 4,7 proc., co przełoży się na dodatkowe 25 mld dol. Oznacza to dalszy stabilny rozwój segmentu mediów internetowych, a zwłaszcza wydatków na reklamę mobilną oraz wideo online – wynika z prognoz sieci domów mediowych Carat.
0 1 0 22.09.2015LuxHub prezentuje wyniki badania „Luxury Customer Journey” (infografika)Wysoka jakość (47%) i zgodność z obowiązującą modą (32%) to cechy najczęściej łączone z markami luksusowymi – wynika z badania „Luxury Customer Journey” przeprowadzonego przez LuxHub (Havas Media Group). Sprzedaż w fizycznych punktach pozostawia w tyle e-commerce, jednak 40% zakupów w butikach jest dokonywanych pod wpływem mediów cyfrowych.
1 1 0 21.09.2015Marcin Możdżonek promuje WiFi Calling w Plusie (wideo)Plus udostępnił klientom do testów usługę WiFi Calling. W spocie promocyjnym wystąpił siatkarz Marcin Możdżonek.
0 2 0 21.09.2015Na Instagramie ruszyła gra poświęcona sztuce17 września na profilu Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki na Instagramie udostępniona została gra promująca wystawę konkursową Spojrzenia 2015. To quiz wiedzy o sztuce współczesnej. Wzięło w nim udział kilkadziesiąt popularnych profili, łącznie docierających do 130 tys. osób.
1 1 0 21.09.2015Śródziemnomorska kampania marki Podravka (wideo)Wystartowała kampania „Zmysłowe smaki przez cały rok!”. Promuje produkty marki Podravka z kategorii pomidorów, makaronów i past warzywnych. Kreacja utrzymana jest w śródziemnomorskiej stylistyce.
2 1 0 21.09.2015Raiffeisen Polbank promuje konto Wymarzony Cel (wideo)21 września rozpoczęła się kampania reklamowa konta oszczędnościowego Wymarzony Cel w Raiffeisen Polbanku. Przygotowano dwa spoty telewizyjne w lifestyle’owym klimacie.
1 1 0 21.09.2015Daniel Craig jako James Bond w reklamie Heinekena (wideo)Heineken zaprezentował nową reklamę z Danielem Craigiem w roli Jamesa Bonda. Premiera kolejnej części przygód agenta 007 odbędzie się 26 października. Marka jest jednym z partnerów filmu. W ramach kampanii wykonane zostanie też selfie z kosmosu.
0 1 0 21.09.2015Ruszyły zgłoszenia do Young Creatives Eurobest 2015Z początkiem września ruszyły zapisy do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Eurobest. Na zainteresowanych czekają trzy kategorie konkursowe – każda skierowana do innej grupy pracowników branży komunikacji marketingowej. Zespoły można zgłaszać do 2 października.
1 1 0 21.09.2015Permen zachęca do podjęcia męskich decyzji (wideo)Ruszyła kampania „Czas na męską decyzję”. Promowanym produktem jest Permen (Walmark) – suplement diety wspomagający sprawność seksualną mężczyzn.