0 1 0 0 0 23.04.2015„Marketing pokoleń” – seminarium PTBRiO już 13 maja13 maja w Warszawie odbędzie się pierwsze w Polsce wydarzenie poświęcone marketingowi pokoleń. Będzie to okazja do przyjrzenia się nie tylko doświadczeniom, dążeniom i wspomnieniom Baby Boomers, Iksów, Ygreków i Zetów, ale też markom, które kierują swoje produkty do tych konkretnych grup.
0 1 0 0 1 23.04.2015IGRZ: ustawa krajobrazowa jest złaNie można stanowić dobrego prawa, opierając swoje sądy na powierzchownych ocenach rzeczywistości i koniunkturalnych poglądach – pisze w oświadczeniu Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
2 1 0 0 0 23.04.2015Kolory wnętrz jako część osobistej stylizacji w spocie Dekoralu (wideo)Reklama z nową aranżacją motywu „Czterech pór roku” Antonia Vivaldiego promuje konkretne odcienie farb oraz akcję Kolorowa Polska.
0 1 0 0 0 23.04.2015Znamy laureatów XVII edycji konkursu Impactor23 kwietnia ogłoszone zostały wyniki konkursu Impactor. Nagrody za 2014 r. można było zdobyć w kategoriach Projekt bądź Firma Roku. Firmy mogły też otrzymać wyróżnienia Akademii Impactora.
0 1 0 0 0 22.04.2015Wirtualna Polska laureatem konkursu Transform Awards Europe 201521 kwietnia rozdano nagrody w europejskim konkursie Transform Awards Europe 2015. Wyróżniane są w nim projekty rebrandingu, repozycjonowania i transformacji marek. Nagrodę zdobył rebranding Wirtualnej Polski zrealizowany przez zespół marketingu Grupy i agencję BNA.
0 7 0 0 0 22.04.201523 zespoły nominowane w polskiej edycji Young Creatives CannesNominacje w polskiej edycji Young Creatives Cannes otrzymały 23 zespoły. Zwycięzcy, którzy pojadą do Cannes, zostaną ogłoszeni 14 maja.
5 1 0 0 0 22.04.2015Nawet Kot z psem się dogada – rusza kolejna odsłona kampanii T-Mobile Polska (wideo)Rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej T-Mobile, w której promowana jest oferta Jump! Family. W reklamach ponownie wystąpili Tomasz Kot i Szymon Piotr Warszawski.
0 2 0 0 0 22.04.2015Reklama kontekstowa w 2014 r. warta 249 mln zł – raport firmy AdkontekstRynek reklamy kontekstowej w 2014 r. był wart 249 mln zł. Zwiększył się o 14,5% i rósł szybciej niż cały SEM – wynika z raportu „Rynek reklamy kontekstowej” opublikowanego przez sieć Adkontekst.
1 1 0 0 0 22.04.2015„Ty też możesz być ministrem zdrowia” – przekonuje Fundacja My, Pacjenci (wideo)Fundacja My, Pacjenci rozpoczęła kampanię zachęcającą do udziału w konsultacjach społecznych dotyczących Ustawy o zdrowiu publicznym. W ramach prowadzonych działań emitowany jest m.in. spot.
0 1 0 0 0 22.04.2015Blogi na Facebooku w Polsce – badanie Catvertisera (infografika)3,4 mln Polaków jest zainteresowanych treściami oferowanymi przez blogi na Facebooku – wynika z analizy przeprowadzonej przez platformę Catvertiser.com. Większość z osób, które stykają się z treściami blogerów, to kobiety (79,4 proc.).