0 1 0 0 0 7.05.2015Gemius: 1/3 Polaków bez dostępu do InternetuZ Internetu korzysta 2/3 Polaków. To o 13 proc. mniej niż wynosi średnia europejska. Gemius sprawdził, jaki odsetek populacji ma dostęp do Sieci w 12 krajach Unii Europejskiej.
0 2 0 0 0 7.05.2015Kobiety zadowolone ze swojego stanu zdrowia i wyglądu – badanie ARC Rynek i OpiniaNiemal połowa respondentek (48%) jest zadowolona ze swojego wyglądu, a znacznie więcej (63%) – ze swojego stanu zdrowia. Badane zdecydowanie najgorzej oceniają swoją kondycję fizyczną – co trzecia uznaje ją za dobrą lub bardzo dobrą. Kobiety przyznają też, że znacznie częściej chodzą do fryzjera niż do kosmetyczki – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 7.05.2015Galeria Rusz w 70. rocznicę zakończenia II wojny światowejW maju obchodzimy rocznicę zakończenia II wojny światowej. Polska to jedno z miejsc najboleśniej naznaczonych przez ten tragiczny konflikt. Dla większości współczesnych Polaków to jednak odległa historia. Tych, którzy doświadczyli wojennego piekła na własnej skórze, pozostało już niewielu. O wydarzeniach sprzed 70 lat Galeria Rusz przypomina pracą pt. „Obozy”.
0 1 0 0 0 7.05.2015Do kina czy na film? – Mindshare zbadał zwyczaje widzów (infografika)Rok 2014 był rekordowy dla polskiego kina. Sprzedano ponad 40 mln biletów, a hitami okazały się rodzime produkcje: „Bogowie”, „Kamienie na szaniec” i „Miasto 44”. Mindshare Polska zbadał, kto odwiedza kina, czego oczekują widzowie oraz w jaki sposób przyciągnąć ich do konkretnego multipleksu i zainteresować reklamą.
0 1 0 0 0 7.05.2015BZ WBK przedłuża umowę z dotychczasowym domem mediowymBank Zachodni WBK rozstrzygnął przetarg na wybór domu mediowego i obsługę budżetu komunikacyjnego. Partnerem biznesowym marki pozostanie Starcom MediaVest Group. Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów w ramach SMG zajmie się Starcom.
2 1 0 0 0 7.05.2015Drutex przedłuża współpracę z Pirlo, Lahmem i Błaszczykowskim (wideo)Producent okien i drzwi Drutex poinformował, że przedłużył współpracę z trzema piłkarzami: Philippem Lahmem, Andreą Pirlo i Jakubem Błaszczykowskim na kolejny rok. Także w tym roku sportowcy będą bohaterami działań reklamowych i komunikacyjnych firmy, które prowadzone są na rynku polskim, niemieckim i włoskim.
1 1 0 0 0 7.05.2015Coca-Cola namawia, by walczyć o szczęście (wideo)W niemal trzyminutowym klipie muzycznym Coca-Cola namawia odbiorców, by wybrali radość. Tym razem jednak w nieco bardziej stanowczym tonie niż zazwyczaj. Przekonuje, że każdy powinien walczyć o szczęście.
0 4 0 0 0 7.05.2015„YouTube Trends”: kwietniowa dominacja Gangu AlbaniiRok 2015 na polskim YouTube to jak na razie czas Gangu Albanii. Dominacja kontrowersyjnej hiphopowej grupy przypomina ubiegłoroczne triumfy SA Wardęgi. Ich każde nowe wideo staje się hitem Sieci. Sześć z dziesięciu najczęściej oglądanych produkcji kwietnia to właśnie teledyski Gangu Albanii – wynika z raportu „YouTube Trends” przygotowanego przez Sotrendera.
0 1 0 0 0 7.05.2015BGŻ BNP Paribas wybrał dom mediowy do działań offlineBank BGŻ BNP Paribas, który powstał 30 kwietnia z połączenia BGŻ i BNP Paribas Banku Polska, wybrał agencję do obsługi mediowej offline. W przetargu na planowanie i zakup mediów uczestniczyły cztery domy mediowe. Wygrał Havas Media.
0 5 0 0 0 7.05.2015„Pijame” uswianiaj stausy zgrozebie hipoglokenia #hypRuszyła akcja #StopHipo. „Pijane” statusy pojawiające się w mediach społecznościowych mają uświadamiać zagrożenie hipoglikemią i zobrazować, jakie objawy może spowodować to powikłanie cukrzycy.