1 1 0 0 0 31.08.2015Triumph promuje kolekcję Amourette w bajkowym stylu (wideo)31 sierpnia rozpoczęła się kampania promująca kolekcję damskiej bielizny Amourette marki Triumph. W animowanym filmie przedstawiono poszukiwania idealnego biustonosza.
1 1 0 0 0 31.08.2015Armie sportowców w spocie Under Armour (wideo)Sukcesy w sporcie nie przychodzą łatwo. Talent musi być szlifowany codziennymi treningami. Ten fakt marka Under Armour przedstawia w spocie z udziałem gwiazd sportu.
1 1 0 0 0 28.08.2015Kolejna odsłona kampanii marki Grześki (wideo)28 sierpnia marka Grześki wystartowała z kolejną odsłoną aktywności reklamowych. Ponownie wykorzystuje hasło: „Dziecku odmówisz?”.
1 2 0 0 0 28.08.2015Burger King chce zawiesić burgerową wojnę. McDonald’s mówi: nieCo stałoby się, gdyby połączyć popularne kanapki dwóch konkurujących marek? Burger King zaproponował sieci McDonald’s, by z okazji Międzynarodowego Dnia Pokoju zakopać topór wojenny i przygotować McWhoppera – propozycję łączącą Big Maca i Whoppera.
1 1 0 0 0 28.08.2015Decathlon pokazuje, jak wymiatać na sali gimnastycznej (wideo)28 sierpnia Decathlon rozpoczął kampanię reklamową związaną z końcem wakacji. Spoty „The Cathlons” zachęcają dzieci i dorosłych do zabawy i uprawiania sportu również w salach gimnastycznych.
0 5 0 0 0 28.08.2015Ile można zarobić w dziale obsługi klienta? – Sedlak & SedlakPołowa osób zatrudnionych w dziale obsługi klienta otrzymywała w 2014 r. wynagrodzenie niższe niż 3,1 tys. zł, co czwarta – 4,8 tys. zł lub więcej. Wynagrodzenia mężczyzn były wyższe przeciętnie o 18% od wynagrodzeń kobiet – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak.
0 1 0 0 1 28.08.2015Polacy i linie lotnicze – badanie IQS (infografika)W ostatnim półroczu co trzeci Polak leciał samolotem – wynika z badania internetowego przeprowadzonego przez instytut badawczy IQS. Ze względu na trwający sezon urlopowy ponad połowa badanych odbywała podróże w celach turystycznych. Loty z przyczyn rodzinnych wymieniło 30% badanych, a biznesowych 6%.
0 2 0 0 0 28.08.2015Jedna trzecia e-sklepów korzysta z Instagrama – badanie IdealoW porównaniu z zeszłym rokiem niemal 30 proc. więcej polskich sklepów internetowych korzysta z Instagrama. Tym samym serwis ten wyprzedził konkurenta – przeznaczony do publikowania i katalogowania obrazków Pinterest. To wnioski z badania Idealo.pl.
0 1 0 0 0 27.08.2015Szlachetna Paczka wybrała OpcomOpracowaniem strategii i realizacją kampanii e-marketingowej Szlachetnej Paczki zajmie się Opcom. Agencja wygrała przetarg.
1 1 0 0 0 27.08.2015Uczestniczki talent shows ponownie w reklamach Link4 (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Link4. Spot w formie teledysku wykorzystuje przebój „I’m So Excited” The Pointer Sisters. Występują w nim wokalistki znane z programów typu talent show.