0 2 0 23.10.2015Scyzoryk Victorinox widoczny z kosmosuSzwajcarska firma Victorinox nieopodal lotniska w Zurychu stworzyła ogromny scyzoryk. Reklama o powierzchni ponad 30 tys. m2, rejestrowana przez satelity Google, jest ekologiczna i wykorzystuje ukształtowanie terenu.
0 1 0 23.10.2015Polska agencja nagrodzona w USA za akcję na Super Bowl„Najlepsza akcja wykorzystująca social media i geolokalizację” – taki tytuł amerykańska Akademia Sztuk Interaktywnych i Wizualnych przyznała akcji zespołu kreatywnego Abanana Advertising (Grupa Eura7) w tegorocznym Davey Awards. To konkurs dla małych agencji (do 25 mln dol. rocznego obrotu) realizujących kampanie na rynku amerykańskim.
0 3 0 22.10.2015Czego dziennikarze oczekują od PR-owców? Wyniki ankiety Sare i Martis ConsultingJakie oczekiwania wobec materiałów PR przesyłanych przez agencje mają dziennikarze? Jak oceniają typowe formy i narzędzia wymiany takich informacji? Badanie na ten temat przeprowadziła firma Sare i agencja Martis Consulting.
1 1 0 22.10.2015Sinfonia Varsovia muzyczną instalacją promuje „Festiwal La Folle Journée” (wideo)Sinfonia Varsovia przeprowadziła niestandardową akcję promującą „Festiwal La Folle Journée”/„Szalone Dni Muzyki”. W ramach kampanii stworzono muzyczną instalację w Centrum Handlowym Atrium Promenada w Warszawie.
0 1 0 22.10.2015Gemius sprawdza, kim są internauci w wybranych krajach EuropyW Czechach, Polsce i na Słowacji wśród internautów zachowana jest równowaga płci, ale w Chorwacji i Słowenii surfuje więcej mężczyzn niż kobiet. Gemius sprawdził, kto korzysta z Internetu w tych pięciu europejskich krajach.
0 1 0 22.10.2015Jak często Polacy korzystają z urzadzeń mobilnych? – raport firmy Ericsson ConsumerLabDwukrotnie wzrosło użycie smartfonów w Polsce w porównaniu do 2013 r. Sześciu na dziesięciu ankietowanych korzysta z tabletu przynajmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania firmy Ericsson ConsumerLab, Polacy doganiają kraje Europy Zachodniej pod względem korzystania z usług dostępnych na urządzeniach mobilnych.
2 1 0 22.10.2015Urząd pracy z vlogerami – kampania Zielonej Linii (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca usługi Zielonej Linii – ogólnopolskiego centrum informacyjnego urzędów pracy. Biorą w niej udział blogerzy i vlogerzy, m.in. Lisie Piekło i Matt Olech.
0 1 0 22.10.2015Relacja z konferencji „100% Retail & Fashion”8 i 9 października w Sopocie odbywała się konferencja „100% Retail & Fashion”. Była to druga edycja wydarzenia skupiającego marki z obszaru mody oraz firmy współpracujące przy rozwoju sektora odzieżowego.
0 3 0 22.10.2015„Krakowska parafraza” ŻywcaW październiku Żywiec rozpoczął kampanię reklamową „Krakowska parafraza”. Działania prowadzone są na nośnikach zewnętrznych w stolicy Małopolski, w Internecie oraz punktach sprzedaży na terenie województwa małopolskiego.
0 1 0 22.10.2015SMB publikuje raport o branży outsourcingu call/contact centerPolskie Stowarzyszenie Marketingu SMB zaprezentowało kolejną edycję raportu o branży outsourcingu call/contact center. Zawiera on analizy oraz komentarze ekspertów.