1 1 0 0 0 20.10.2014Tyskie z kampanią piwa Gronie 14-dniowego (wideo)Tyskie rozpoczyna kampanię promującą piwo Gronie 14-dniowe. Kampania w telewizji oraz Internecie rozpoczęła się 20 października i potrwa trzy tygodnie.
0 1 0 0 0 20.10.2014Globalne wydatki na reklamę w ostatniej dekadzie wzrosły o 41,7% – WarcOd 2004 r. do 2013 r. globalne wydatki na reklamę wzrosły o 41,7% – z 362 mld dol. do 512,9 mld dol. To wnioski z długoterminowej analizy prowadzonej przez Warc.
0 1 0 0 0 20.10.2014Polak lubi zakupy w Internecie – badanie TNS Polska i Ceneo.pl (infografika)84% Polaków lubi zakupy w Internecie. 82% badanych deklaruje, że przegląda oferty e-sklepów dla przyjemności, szukając zakupowych inspiracji. Ponad połowa respondentów uważa, że kupowanie online jest tak samo bezpieczne, jak tradycyjne. To główne wnioski badania TNS Polska przygotowanego na zlecenie Ceneo.pl.
0 1 0 0 0 20.10.2014Jaka będzie Polska w 2040 roku? – badanie 4P Research Mix i Grupy Onet (infografika)Jakich zmian oczekujemy w nadchodzącej przyszłości – do roku 2040? Jakie mamy prognozy? Czego spodziewamy się po technologii, czego po polityce, a jakich zmian oczekujemy w życiu codziennym i w konsumpcji? Takie m.in. pytania zadano internautom w badaniu 4P Research Mix i Grupy Onet.
0 1 0 0 0 20.10.2014WKS Śląsk Wrocław i Plus nawiązują współpracęKoszykarski klub WKS Śląsk Wrocław i Plus rozpoczynają współpracę. Potrwa ona do końca 2014 r.
1 1 0 0 0 20.10.2014Płatności telefonem w kampanii Orange Finanse (wideo)Rozpoczęła się druga odsłona kampanii zachęcającej do korzystania z mobilnej usługi bankowej Orange Finanse. Bohaterami spotu ponownie zostali pracownicy banku.
0 1 0 0 0 20.10.2014Laureaci konkursu PRCH Retail Awards 2014Polska Rada Centrów Handlowych wyłoniła zwycięzców piątej edycji konkursu PRCH Retail Awards. Wyniki ogłoszono 16 października.
3 5 0 0 1 20.10.2014„Liczą się ludzie” – ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię reklamową (wideo)Do swojej nowej kampanii ING Bank Śląski zaprosił rysowników oraz blogerów, m.in. Łukasza Jakóbiaka i Artura Kurasińskiego. Hasło działań brzmi „Liczą się ludzie”. Marka zachęca Polaków do realizacji zamierzeń.
1 1 0 0 0 20.10.2014Jerzy Dudek promuje sieć Premio Opony – Autoserwis (wideo)Rusza pierwsza telewizyjna kampania sieci Premio Opony – Autoserwis. Jej twarzą został bramkarz Jerzy Dudek.
4 1 0 0 0 20.10.2014Piotr Żyła w kampanii content marketingu marki Samsung (wideo)15 października w Internecie ruszyła kampania content marketingu Samsunga. Jej celem jest przybliżenie odbiorcom możliwości, jakie dzięki współpracy z partnerami oferuje użytkownikom firma. W spotach wystąpił Piotr Żyła.