1 1 0 0 0 30.04.2015Coca-Cola pokazuje świat oczami psa (wideo)Animowany spot Coca-Coli zatytułowany „Man & Dog” to historia mężczyzny i jego psa, którzy w deszczowy dzień wybierają się na spacer do parku. Każdy z nich jednak inaczej postrzega otaczającą rzeczywistość.
0 4 0 0 0 30.04.2015Lego buduje KronkiwongiJeden zestaw klocków, brak instrukcji i dziecięca wyobraźnia – marka Lego rozpoczęła kampanię „Kronkiwongi”. Zaproszono do niej dzieci z całego świata, z różnych krajów i kultur.
0 4 0 0 0 30.04.2015Avicii stworzy dla Volvo utwór „Feeling Good”Volvo Cars ogłosiło współpracę ze szwedzkim DJ-em i producentem muzycznym Avicii. Jej owocem będzie utwór oraz towarzyszący mu teledysk, którego premiera odbędzie się 8 maja. Akcja ma podkreślać szwedzkie korzenie marki. Będzie to także początek globalnej kampanii „A New Beginning”.
0 1 0 0 0 30.04.2015Škoda przedłuża umowę z OpcomemŠkoda kontynuuje współpracę z Opcomem. Krakowska agencja wygrała przetarg na obsługę marki. Umowa zostanie podpisana na okres trzech lat.
0 1 0 0 0 30.04.2015Porsche wybiera MediaCom Warszawa do obsługi w mediachPrzetarg na obsługę mediową marki Porsche wygrał MediaCom Warszawa. Współpraca dotyczy tworzenia strategii komunikacji w mediach, planowania oraz zakupu powierzchni.
0 1 0 0 0 30.04.2015„Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce 2015” – raport IAB PolskaJak wykorzystać potencjał mobile i dokonać zmian w biznesie? W jaki sposób tworzyć innowacyjne usługi i produkty dla mobilnych internautów? Jak być bliżej konsumentów i ich potrzeb? Na tych m.in. zagadnieniach skupia się raport „Perspektywy rozwojowe mobile online w Polsce 2015” IAB Polska.
1 1 0 0 0 30.04.2015„Dziecku odmówisz?” – nowa strategia komunikacji marki Grześki (wideo)Marka Grześki (Colian) wdraża nową strategię komunikacji. 1 maja startuje kampania reklamowa wykorzystująca hasło: „Dziecku odmówisz?”.
1 1 0 0 0 29.04.2015Bank Pekao powraca z kampanią „Muzeum Niezrealizowanych Marzeń” (wideo)Bank Pekao reklamuje swoją pożyczkę ekspresową. W kontynuacji kampanii „Muzeum Niezrealizowanych Marzeń” nadal przekonuje, że nie należy odkładać planów na później.
0 1 0 0 0 29.04.2015III Kids & Family Marketing Day w majuJak sprawić, aby dziecko pokochało markę, a rodzic wydawał na nią pieniądze? Jak sformułować przekaz marketingowy, by trafił zarówno do rodzica, jak i do dziecka? Co wpływa na preferencje zakupowe najmłodszych? Jak zbudować lojalność wobec marki? Na te m.in. pytania postarają się odpowiedzieć prelegenci Kids & Family Marketing Day 2015.
0 1 0 0 0 29.04.2015Marketingowa bitwa z melodią w tle, czyli 9. Marketing Challenge9 maja w Łodzi rozpocznie się 9. edycja gry miejskiej Marketing Challenge. Organizowana jest ona przez Studenckie Koło Naukowe MarkeTeam działające przy Uniwersytecie Łódzkim. Udział w zabawie mogą wziąć studenci, którzy chcą sprawdzić w praktyce swoją wiedzę z zakresu marketingu.