1 1 0 0 0 4.03.2015Kolejna odsłona kampanii „#JakDziewczyna” marki Always (wideo)Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet Always przedstawia nowy film kampanii „#JakDziewczyna”. Ponownie zachęca, by zmieniać negatywne postrzeganie tego zwrotu i traktować go jako komplement.
0 3 0 0 0 4.03.2015Podsumowanie drugiego Social Media ShowW ostatnim tygodniu lutego odbyła się druga edycja Social Media Show. Pięciodniowe wydarzenie organizowane w ramach światowego Social Media Week poświęcone było branży mediów społecznościowych.
0 1 0 0 0 4.03.2015Lewis PR przejmuje agencję PistonLewis PR, globalna agencja specjalizująca się w komunikacji, kupiła firmę Piston – agencję internetową z San Diego w Kalifornii. Piston zajmuje się m.in. SEO, SEM i reklamą na stronach, a także planowaniem i zakupem mediów, analizami i kreatywnym designem.
0 2 0 0 0 3.03.2015Rusza V edycja studenckiego konkursu Zbadaj.toRozpoczęła się V edycja konkursu Zbadaj.to, organizowanego przez branżowe organizacje badawcze: PTBRiO i OFBOR. Propozycja skierowana jest do studentów zainteresowanych poznawaniem współczesnych postaw społecznych oraz eksploracją zachowań konsumenckich. Główny cel działań to prezentacja badań marketingowych i społecznych jako ścieżki kariery zawodowej.
0 1 0 0 0 3.03.2015RTB House z oddziałem w RosjiPolska firma RTB House założyła spółkę w Rosji. Od początku 2015 r. rozwojem biznesu w tym kraju zajmuje się Anton Melechow, nowo zatrudniony country manager.
1 1 0 0 0 3.03.2015„Wiosną kopce na stołach rosną” – kampania produktów Dr. Oetkera (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa ciasta oraz babeczek Kopiec Kreta Dr. Oetkera. Spot emitowany będzie w marcu w telewizji.
0 1 0 0 0 3.03.2015Intermarché rozpoczyna współpracę z kucharzem Michelem Rothem27 lutego sieć Intermarché zainaugurowała nowy projekt kulinarny – „Atelier Intermarché”. Jego ambasadorem, a zarazem autorem potraw łączących polskie smaki z francuskimi akcentami jest Michel Roth. To były szef restauracji hotelu Ritz w Paryżu, posiadacz gwiazdek Michelin i zdobywca nagrody Bocuse d’Or.
0 2 0 0 0 3.03.2015PZU „uThoruje” drogę na staż3 marca ruszyła kolejna odsłona kampanii „PZU. Przyciągamy najlepszych”. Jej hasło to „uThoruj sobie drogę na staż”. Celem jest rekrutacja najzdolniejszych młodych ludzi do ogólnopolskiego programu staży i praktyk oraz umacnianie wizerunku ubezpieczyciela jako atrakcyjnego pracodawcy.
1 1 0 0 0 3.03.2015Telekomy zarabiają na rozpowszechnianiu pornografii przez pornobiznes – akcja Stowarzyszenia Twoja Sprawa (wideo)Za pomocą SMS-ów wysyłanych w sieciach Orange, Play, Plus oraz T-Mobile dzieci mogą kupować brutalną pornografię. Nikt nie weryfikuje skutecznie ich wieku – alarmuje STS. Operatorzy udostępniają pornobiznesowi usługę SMS premium rate, dzięki której użytkownicy płacą za pornografię. Udział telekomów w takich płatnościach może sięgać nawet 30%.
0 2 0 0 1 3.03.2015„Konkubinat to grzech” – przypomina na billboardzie Krajowy Ośrodek Duszpasterstwa RodzinW polskich miastach pojawiły się billboardy z hasłem „Konkubinat to grzech. Nie cudzołóż”. To element kampanii Krajowego Ośrodka Duszpasterstwa Rodzin działającego przy Episkopacie Polski.