1 1 0 0 0 11.03.2014„Łączy nas wiele” – kampania promocyjna „Metra” (wideo)„Łączy nas wiele” – to hasło ogólnopolskiej kampanii „Metra”. Pokazywany jest zakres obecności marki – zarówno na rynku prasy papierowej, jak i w Internecie. Akcja podkreśla dostęp do treści w wydaniach cyfrowych.
0 1 0 0 0 11.03.2014ARC Rynek i Opinia otwiera bezpłatną infolinię badawcząARC Rynek i Opinia uruchomił infolinię badawczą. Oferuje bezpłatne konsultacje firmom komercyjnym, instytucjom publicznym i innym podmiotom zainteresowanym badaniami.
1 1 0 0 0 11.03.2014Rodzinka.pl znów zachęca do przeniesienia numeru do Orange (wideo)Marka Orange rozpoczęła kampanię, w której zachęca użytkowników komórek, by przenosili do niej numery. W spocie z udziałem aktorów występujących w serialu „Rodzinka.pl” informuje o promocji dostępnej dla abonentów, którzy zdecydują się na zmianę operatora.
0 2 0 0 0 11.03.2014„Sprawiedliwość” i „Życie” kolejnymi pracami Galerii RuszGaleria Rusz kontynuuje cykl 25 prac o współczesnej Polsce na obchody 25-lecia upadku komunizmu. Na billboardach w Warszawie i Toruniu zostały wyeksponowane dwie kolejne prace.
1 1 0 0 0 11.03.2014Zmywarki Bosch w wiosennej odsłonie kampanii promocyjnej (wideo)Rozpoczyna się wiosenna kampania reklamowa marki Bosch. Działania prowadzone będą m.in. w telewizji oraz Internecie.
0 3 0 0 0 11.03.2014Douglas z najlepszą obsługą klienta w badaniu mystery shopping firmy DaymakerSprzedawcy w polskich sklepach są mili i przyjaźnie nastawieni, lecz nie pracują aktywnie nad sprzedażą. Najlepszą obsługą klienta mogą pochwalić się sieci Douglas, Lancerto, Zara Home, Hugo Boss i Gino Rossi – to wyniki czwartej edycji badania mystery shopping firmy Daymaker.
1 1 0 0 1 11.03.2014Krzyś kseruje w drugiej odsłonie kampanii PSZK (wideo)Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Staż. Sprawdź, zanim pójdziesz!”, przygotowanej przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami. Filmy online w ramach akcji pokazują, jak nie powinny wyglądać staże i praktyki studenckie.
0 1 0 0 0 11.03.2014W lutym spadek zainteresowania portalami internetowymi – badanie AdvertTrackW drugim miesiącu tego roku najbardziej straciły na popularności portale internetowe. Tymczasem rynek stawia kolejne kroki w stronę mobile – wynika z badania AdvertTrack przeprowadzonego przez IRCenter i Research Now.
1 1 0 0 0 11.03.2014„Trendy w reklamie” – raport agencji CzArtNajważniejsze w nowych trendach w marketingu są procesy wynikające z technologicznych zmian na poziomie makro. Zjawiska warte odnotowania to zacieśnianie więzi między marką a klientem, dialog społeczny, crowdfunding oraz personalizacja – uważa agencja CzArt. W raporcie „Trendy w reklamie” jej specjaliści analizują nowe kierunki w branży.
0 1 0 0 0 10.03.2014BRE Bank i Sygma Bank ukarane przez UOKiK za opieszałośćZbyt późne przekazywanie do Biura Informacji Kredytowej informacji o spłacie zobowiązania często oznacza, że konsument nie dostanie kolejnego kredytu. Banki, które zwlekają z korygowaniem danych w BIK, naruszają zbiorowe interesy konsumentów. Przekonały się o tym BRE Bank, Sygma Bank i BZ WBK, które zostały ukarane przez UOKiK.