2 1 0 0 0 12.10.2015Rozśpiewane narządy wewnętrzne w spocie Ministerstwa Zdrowia (wideo) [aktualizacja]Ruszyła nowa kampania Ministerstwa Zdrowia. Jej cele to promocja prozdrowotnych zachowań, edukacja w zakresie profilaktyki oraz zachęcanie do zdrowego trybu życia. W dwuminutowym spocie występują: mózg, wątroba, płuca, jelita oraz serce.
2 1 0 0 0 12.10.2015Fox ponownie rusza z kampanią promującą akcję „Zanim zostanę zombie” (wideo)Rozpoczyna się kampania „Zrób coś dobrego, zanim zostaniesz zombie”, wykorzystująca popularność serialu „The Walking Dead”. Michael Cudlitz (serialowy sierżant Abraham Ford) zachęca Polaków, by przyłączali się do akcji i wyrażali zgodę na pobranie narządów do przeszczepu po śmierci.
0 1 0 0 0 12.10.2015Reklama natywna pod lupą grupy roboczej IAB EuropeIAB Europe uruchamia nową grupę roboczą, która zajmie się tematem reklamy natywnej. Native Advertising we współpracy z grupami IAB Europe Brand Advertising oraz Policy podejmie próbę odpowiedzi na wyzwania biznesowe oraz legislacyjne, jakie stoją przed podmiotami zaangażowanymi w tworzenie i emisję tego rodzaju reklamy.
0 1 0 0 0 12.10.2015Czy monitoring Internetu może przewidzieć wyniki wyborów parlamentarnych?Gdzie internauci najchętniej dyskutują o polityce w kontekście nadchodzących wyborów? O której partii mówią najwięcej i jakie emocje temu towarzyszą? SentiOne prowadzi monitoring Internetu w tym zakresie. Wyniki zamieszcza na stronie Ktowygrawybory.pl.
0 2 0 0 0 12.10.2015Badanie Radio Track (lipiec–wrzesień)Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przygotował kolejną edycję badania Radio Track. To najnowsze wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce.
1 1 0 0 0 12.10.2015Dżemy Herbapolu w kampanii „Przyjemność. Masz to w naturze” (wideo)12 października rozpoczęła się kampania reklamowa dżemów Herbapolu. Otwiera ją emisja 30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem kucharza i dziennikarza kulinarnego Tomasza Jakubiaka, ambasadora marki.
0 5 0 0 0 12.10.2015Zbigniew Stonoga w bieliźnie w spocie wyborczym: „Nie mamy w Polsce niczego”„Moim największym marzeniem jest żyć w wolnym, bezpiecznym i normalnym kraju” – te słowa wypowiadane przez rozebranego do pasa mężczyznę otwierają spot Zbigniewa Stonogi. W dwuminutowym filmie pojawia się też sam przedsiębiorca. Zarówno on, jak i towarzyszący mu mężczyźni mają na sobie wyłącznie bieliznę i skarpetki.
0 1 0 0 0 12.10.2015Do e-sklepów motoryzacyjnych ruszamy w kwietniu i październiku – badanie GemiusaNa strony WWW sklepów motoryzacyjnych zagląda ponad 3 proc. internautów. Użytkownicy najchętniej odwiedzają je w kwietniu i październiku, gdy myślą o zmianie opon. Z e-sklepów motoryzacyjnych korzysta znacznie więcej mężczyzn niż kobiet – wynika z analizy firmy Gemius.
1 1 0 0 0 12.10.2015Wikingowie w reklamie kabanosów marki Tarczyński (wideo)9 października marka Tarczyński rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej. Tym razem w spocie pojawili się wikingowie. Wojownicy z Północy promują kabanosy.
0 1 0 0 0 12.10.2015Saatchi & Saatchi Poland ze srebrem w węgierskiej edycji Effie Jedyną polską agencją nagrodzoną w węgierskim konkursie Effie Awards jest Saatchi & Saatchi Poland. Zdobyła srebro w kategorii OTC.