0 1 0 0 0 12.06.2015Globalne wydatki reklamowe wzrosną w 2016 r. średnio o 4,2% – raport Schonfeld & AssociatesW 2016 r. globalne wydatki na reklamę wzrosną o około 4,2%, a średni stosunek ad-to-sales (procent wydatków na reklamę w stosunku do dochodów ze sprzedaży) wyniesie około 2% – wynika z 39. dorocznego raportu „Advertising Ratios and Budgets”, przygotowanego przez firmę Schonfeld & Associates.
0 1 0 0 0 12.06.2015Przetarg na kampanię polskiej wieprzowiny w Japonii i KanadzieZwiązek „Polskie Mięso” ogłasza postępowanie na wybór firmy, która wdroży trzyletnią kampanię promocyjno-informacyjną pt. „Rozsmakuj się w Europie”. Dotyczy ona mięsa wieprzowego, a skierowana jest na rynki Japonii i Kanady. Zaplanowany budżet to ponad 900 tys. euro.
0 1 0 0 0 12.06.2015Rozpoczyna działalność Fundacja „Marka dla Polski”Organizacje Konfederacja Lewiatan, KIG, Pracodawcy RP i SKM SAR zainaugurowały działalność Fundacji „Marka dla Polski”. Jej celem będzie podejmowanie inicjatyw, które przyczynią się do stworzenia silnej marki narodowej oraz poprawienia wizerunku kraju i jego brandów za granicą.
1 1 0 0 0 12.06.2015„Ekstremalny prysznic” Original Source (wideo)W klubie fitness Jatomi w warszawskich Złotych Tarasach stanęła kabina prysznicowa marki Original Source. Ćwiczący mogli wziąć w niej „ekstremalny prysznic”. Wśród chętnych znaleźli się blogerzy i celebryci, m.in. Rafał Maślak (Mister Polski 2014), Michał Baryza (finalista „Top Model IV”), Pani Ekscelencja czy Wujaszek Lifestyle.
1 1 0 0 0 12.06.2015„1000 lat niezwyczajności” w kampanii marki Finlandia Vodka (wideo)11 czerwca rozpoczęła się kampania marki Finlandia Vodka „1000 lat niezwyczajności”. Jej osią jest ponad dwuminutowy film. Występują w nim m.in. strongman Hafthór Júlíus Björnsson, ikona mody Iris Apfel, artysta kinetyczny Theo Jansen czy opiekun niedźwiedzi Sulo Karjalainen.
1 2 0 0 0 12.06.2015Lech Pils stawia lokomotywę przy stadionie w Poznaniu (wideo)„Stawiamy legendę na stacji Bułgarska” – to hasło, które z początkiem czerwca pojawiło się na billboardach i citylightach promujących współpracę wielkopolskiego Lecha Pils z KKS Lech Poznań. Sponsor główny mistrza Polski w nowej kampanii zaprezentował też lokomotywę – symbol drużyny Kolejorza.
2 3 0 0 0 12.06.2015Mattel wprowadza linię lalek Barbie w butach bez wysokich obcasów (wideo)Przez lata przyzwyczailiśmy się do określonego wizerunku lalki Barbie – kojarzy się on przede wszystkim z włosami blond i niebieskimi oczami. Nieodłącznym elementem garderoby Barbie od zawsze były buty na obcasie. Zabawki z nowej linii Fashionistas noszą jednak buty na płaskiej podeszwie.
2 5 0 0 0 11.06.2015Kolejna odsłona kampanii społecznej „Piłem – nie jadę!” (wideo)Rozpoczęła się czwarta odsłona kampanii „Piłem – nie jadę!”. Tym razem organizator – marka Wyborowa Pernod Ricard – skupił się na konieczności reagowania, kiedy jesteśmy świadkami sytuacji, w której osoba spożywająca alkohol chce prowadzić samochód.
0 3 0 0 0 11.06.2015Lech Poznań dziękuje Warszawie„Dziękujemy kibicom z Warszawy za doping” – takie słowa można przeczytać na plakatach zawieszonych przez KKS Lech Poznań w centralnych punktach Warszawy. W ten sposób mistrz Polski chce podziękować mieszkańcom stolicy. Okazuje się bowiem, że pierwszym dużym miastem kibicującym Lechowi poza Wielkopolską jest Warszawa.
1 1 0 0 0 11.06.2015Rusza kampania bankowości korporacyjnej mBanku (wideo)Wystartowała pierwsza od lat kampania bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej mBanku. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki w segmencie korporacji oraz małych i średnich firm.