0 1 0 0 0 30.01.2015„Facebook Awards” – nagrody za kampanie prowadzone na Facebooku i InstagramieTwórcy kreatywnych i innowacyjnych kampanii reklamowych prowadzonych na Facebooku i Instagramie mogą przesyłać zgłoszenia do konkursu „Facebook Awards” (w ubiegłych latach „Facebook Studio Awards”). Jury będzie poszukiwało projektów, które nie tylko przykuły uwagę szerokiego grona odbiorców, ale i miały realny wpływ na wyniki biznesowe.
0 4 0 0 0 30.01.2015Sport i odchudzanie – ulubiony temat polskich internautów w styczniu. Badanie IMMWyjątkowo popularnym tematem wśród Polaków w okresie poświątecznym jest dbanie o sylwetkę. Z badania IMM wynika, że wielu internautów znajduje źródło motywacji oraz wsparcie w postawie i radach znanych osób, które propagują zdrowy tryb życia. Jak się okazało, największą inspiracją pod tym względem jest Ewa Chodakowska.
0 1 0 0 0 30.01.2015„Analiza spamu w Polsce” – UKEUrząd Komunikacji Elektronicznej opublikował analizę zjawiska spamu, mechanizmów jego powstawania oraz sposobów ochrony przed niechcianymi informacjami. Raport opracowało konsorcjum firm Bluehill oraz Quality Watch.
0 1 0 0 0 30.01.2015Firma Profi przedłuża umowę z agencją PRW styczniu firma Profi podpisała z agencją KiS Production umowę na obsługę w zakresie PR oraz media relations. Działania obejmą m.in. doradztwo strategiczne w zakresie działań komunikacyjnych, wsparcie marketingowe całej gamy produktów firmy, a także obsługę mediów społecznościowych.
1 1 0 0 0 30.01.2015Jacek Gadzinowski promuje swoją firmę, wyśmiewając szablonowe myślenie agencji (wideo)SmartwayVideo to agencja, która zajmie m.in. się marketingiem w Internecie i współpracą z blogerami i vlogerami. Jej założycielem jest Jacek Gadzinowski. Firmę promuje film „Prodakt plej-smęt. The Naturals”.
0 2 0 0 0 30.01.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYZ korzyścią dla organizatorów – programy konsumenckie w salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-PressW sieci 1000 saloników prasowych Kolportera i salonów Top-Press co roku realizowanych jest od kilku do kilkunastu programów konsumenckich. Ich organizatorzy mają możliwość dotarcia do 4 milionów klientów – tyle osób odwiedza co miesiąc saloniki i salony prasowe. Kolporter oferuje producentom i dostawcom pełną obsługę realizowanych przez nich programów – od pakowania nagród aż do ich wydania określonej grupie klientów.(Artykuł promocyjny)
0 2 0 0 0 29.01.2015Medialne zmiany na szczeblach władzy – Press Service Monitoring MediówW grudniu doszło do sporych przetasowań w medialnej popularności liderów głównych polskich ugrupowań politycznych. Ewa Kopacz wygrała z Jarosławem Kaczyńskim zaledwie 15 publikacjami – wynika z raportu „Scena polityczna”, przygotowanego przez Press Service Monitoring Mediów.
0 2 0 0 0 29.01.2015Durex radzi: „Dojdźcie wspólnie” – i tworzy wierszeRozpoczęła się internetowa kampania „Dojdźcie wspólnie”, promująca prezerwatywy Durex Performax Intense. W jej ramach na podstawie wskazanych cech i faktów tworzone są wiersze.
0 2 0 0 0 29.01.2015Biedronka z tygodnikiem opinii2 lutego w sklepach sieci Biedronka pojawi się tygodnik opinii. Pismo zatytułowane „7 Dni” wydawane jest przez Ringier Axel Springer Polska. Będzie przeglądem artykułów z prasy drukowanej oraz Internetu, głównie na tematy społeczno-polityczne, obyczajowe i sportowe.
0 4 0 0 0 29.01.2015Mleczko, Sawka, Raczkowski i inni w kalendarzu firmy Gedeon RichterFirma farmaceutyczna Gedeon Richter przygotowała kalendarz na 2015 r. Znani polscy rysownicy satyryczni zobrazowali w nim swoją wizję człowieka XXI w. i zmierzyli się ze słowami Maksyma Gorkiego: „Człowiek to brzmi dumnie”.