0 1 0 0 0 22.03.2015Przełomowe wydarzenia w życiu konsumentów ważniejsze od demografiiNarodziny dziecka, zawarcie małżeństwa, zmiana pracy – w okresie takich wydarzeń konsumenci są mniej lojalni wobec marek i bardziej niż zwykle otwarci na przekaz konkurencji. Wskazują na to wyniki badań domu mediowego ZenithOptimedia.
0 1 0 0 0 20.03.2015Hoop Cola szuka kolejnych wschodzących gwiazd YouTube21 marca rozpoczyna się druga edycja internetowego talent show Hoop Coli „Można inaczej”. Marka po raz kolejny zaangażuje do współpracy gwiazdy polskiego YouTube. Wspólnie z nimi będzie poszukiwać trzech wyjątkowych osobowości polskiej wersji serwisu.
2 1 0 0 0 20.03.2015Kajakarze w spocie promocyjnym Podlasia. Trwa też kampania w Discovery (wideo)W spocie województwa podlaskiego wystąpili kajakarze Marek Twardowski i Paweł Skowroński – obaj związani z regionem. Narratorem filmu promocyjnego przygotowanego przez zespół Discovery jest zaś inny mieszkaniec Podlasia, przyrodnik i dziennikarz Adam Wajrak.
0 1 0 0 0 20.03.2015Gobarto promuje wędliny przed WielkanocąRozpoczęła się wielkanocna kampania reklamowa wędlin wieprzowych marki Gobarto (Cedrob). Prowadzona jest na nośnikach OOH oraz w wybranych sklepach.
0 1 0 0 0 20.03.2015Manufaktura promowana włókienniczą tradycją ŁodziŁódzka galeria handlowa Manufaktura rozpoczęła kampanię reklamową. Wykorzystuje w niej przygotowane ręcznie plakaty nawiązujące do tradycji włókienniczej miasta.
0 1 0 0 0 20.03.2015Grupa Ströer rozpoczyna sprzedaż reklam na stacjach drugiej linii metraGrupa Ströer realizuje pierwszą kampanię reklamową na peronach siedmiu nowych stacji warszawskiego metra. Działania prowadzone są dla marki Rainbow Tours.
0 1 0 0 0 20.03.2015Blue 449 – nowy globalny brand ZenithOptimediaZenithOptimedia wprowadza na rynek nową globalną sieć agencji mediowych. Blue 449 będzie korzystać ze wszystkich zasobów ZenithOptimedia i Publicis Groupe, działając w modelu współpracy open source.
1 1 0 0 0 20.03.2015Konferencja Internet ASAP w maju21 i 22 maja w Krakowie będzie trwała czwarta konferencja marketingu internetowego Internet ASAP. W tym roku jej hasłem jest „Komunikacja naprawdę zintegrowana”. Do 25 marca można skorzystać z przedsprzedaży biletów na wydarzenie.
0 1 0 0 0 20.03.2015Oreo wykorzystuje zaćmienie Słońca w kampanii „#OreoEclipse”20 marca, w dniu zaćmienia Słońca, rozpoczęła się kampania „#OreoEclipse”. W jej ramach m.in. na okładce „The Sun” pojawiła się półprzezroczysta kreacja z ciastkiem przesłaniającym widok.
0 0 0 0 0 20.03.2015Ukazała się książka Barbary Stawarz „Content marketing po polsku”Pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu, zawierająca przykłady z polskich firm i omawiająca polskie realia. Książka przybliża i przedstawia krok po kroku budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do Internetu i budowanie społeczności wokół marki. Ogłaszamy konkurs, w którym można wygrać książkę „Content marketing po polsku” (patrz niżej).