1 1 0 0 0 14.05.2014„Rodzinka.pl” sięga po więcej w kampanii Orange (wideo)Rozpoczęła się kampania wizerunkowa „Z Orange sięgaj po więcej”. Marka przedstawiana będzie w niej jako operator, który zapewnia coś więcej niż produkty i usługi – m.in. realizuje projekty Orange Warsaw Festival i Środy z Orange. W reklamach wystąpili aktorzy z serialu „Rodzinka.pl”.
0 1 0 0 0 14.05.2014Rośnie znaczenie zakupów mobilnych – GemiusPolscy internauci robią zakupy online nie tylko na ekranach komputerów. Korzystają z laptopów, tabletów, smartfonów i e-booków. Zaczynają na ekranie telefonu, a kończą na domowym PC. Choć rośnie znaczenie zakupów mobilnych, użyteczność stron WWW nadal kuleje – wynika z raportu przygotowanego przez Gemiusa dla e-Commerce Polska.
2 3 0 0 0 14.05.2014„Człowiek Europy to ty” – przekonuje Władysław Bartoszewski w spocie PO (wideo)9 maja rozpoczęła się nowa kampania Platformy Obywatelskiej. Promuje ona 10. rocznicę wejścia Polski do Unii Europejskiej i zachęca do głosowania w najbliższych wyborach do Parlamentu Europejskiego. Dzięki aplikacji na Facebooku internauci mogą wcielić się w rolę Człowieka Europy i wystąpić w spocie z Władysławem Bartoszewskim.
0 1 0 0 0 14.05.2014MP Power Awards – nagrody branży eventowej rozdaneWręczono nagrody w konkursie branży eventowej MP Power Awards. Przyznano także tytuł Kreatywnego Roku Branży Eventowej. Został nim Łukasz Gumowski z agencji Plej.
1 1 0 0 0 14.05.2014Marcin Dorociński reklamuje „rewolucję w OC PZU” (wideo)PZU wprowadza bezpośrednią likwidację szkód dla osób, które wykupiły polisę OC u ubezpieczyciela. Dostępną od kwietnia usługę promuje spot, w którym wystąpił Marcin Dorociński.
0 2 0 0 0 14.05.2014Telekomunikacja w mediach społecznościowych – raport IRCenter i OutboxaJedną z branż najprężniej działających w nowych mediach jest telekomunikacja. IRCenter i Outbox przygotowały raport, w którym analizują jej potencjał marketingowy w Internecie oraz opisują najlepsze praktyki sprzedażowe.
0 3 0 0 0 14.05.2014Internauci rzadziej klikali w reklamy online – kwietniowe badanie AdvertTrackW kwietniu spadła liczba internautów, którzy świadomie klikali w reklamy w Google (-6%) i którzy uznawali je za przydatne (-6%). Dotyczy to przede wszystkim osób, które w ostatnim miesiącu kupiły coś przez Internet i w znacznej mierze korzystały z sieciowych porównywarek cenowych. To niektóre wnioski z badania AdvertTrack, przeprowadzonego przez IRCenter i Research Now
0 1 0 0 0 14.05.2014Ukazał się raport Symetrii „Mobilne aplikacje bankowe: bariery”W raporcie wskazane zostały najistotniejsze bariery w korzystaniu z aplikacji bankowych i konkretne rekomendacje, jak można je przełamać. Opisane zostały trudności dla użytkowników, a także praktyczne porady dla menedżerów produktów bankowych, jak promować aplikację mobilną.
0 1 0 0 0 14.05.2014Zarządzanie kryzysem – konferencja na początku czerwca3 i 4 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja „PR Crisis Management – skuteczne zarządzanie sytuacją kryzysową w nowych warunkach rynkowych”. Prelegentami będą praktycy z firm i instytucji, m.in. Koleje Mazowieckie, Diageo, PLL LOT, Tesco czy Legia Warszawa, na co dzień odpowiedzialni za kontakty z mediami, pełniący funkcje dyrektorów ds. komunikacji, rzeczników prasowych i PR managerów.
0 1 0 0 0 14.05.2014Zostań współtwórcą XV Kongresu BadaczyJeszcze do 26 maja można zgłaszać propozycje wystąpień na XV Kongresie Badaczy Rynku i Opinii – największej imprezie badawczej w Europie Centralnej. Ideą przewodnią jubileuszowej, piętnastej edycji Kongresu Badaczy jest zmiana.