1 1 0 0 0 17.11.2014Gatta z kolejną odsłoną kampanii „Your Secret, Your Beauty” (audio)Marka Gatta kontynuuje kampanię reklamową. We wrześniu i październiku jej produkty promowane były w prasie kobiecej. Teraz spoty emitowane są w rozgłośniach radiowych. To kolejna tej jesieni, po kampanii z Britney Spears, aktywność reklamowa brandu.
2 2 0 0 0 17.11.2014Prudential przedstawia kolejne historie spełnionych obietnic (wideo)Firma Prudential rozpoczęła drugą odsłonę kampanii prezentującej historie przedwojennych polis. Główny wątek prowadzonych działań to spełnianie obietnic składanych klientom.
1 1 0 0 0 17.11.2014Jerzy Janowicz w reklamach marki Uniqa zachęca do wyjścia szczęściu naprzeciw (wideo)17 listopada rozpoczęła się kampania wizerunkowa Towarzystwa Ubezpieczeń Uniqa. Ma pokazać, że w życiu liczy się radość, poszukiwanie szczęścia i samego siebie. Jej główna myśl brzmi: „Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw”. Twarzą rozpoczętych działań został Jerzy Janowicz.
1 1 0 0 0 17.11.2014Delecta i Bakalland rozpoczynają cross-promocję (wideo)W okresie przedświątecznej sprzedaży Delecta i Bakalland łączą siły. W ramach cross-promocji zaproponują konsumentom i detalistom pakiety produktowe. Kategoria produktów do pieczenia Delecty promowana będzie też w telewizji.
2 1 0 0 0 17.11.2014Tomasz Karolak pakuje prezent i piecze pierniczki w reklamie Orange (wideo)Orange w kampanii namawia, by zaskoczyć bliskich w święta wyjątkowym prezentem. Zachęca też do łączenia usług w Orange Open. Akcja jest realizowana z udziałem aktorów serialu „Rodzinka.pl”. Działania będą prowadzone w telewizji, na outdoorze oraz w Internecie.
1 1 0 0 0 17.11.2014KFC w spocie prezentuje „sposób na świąteczny nastrój” (wideo)KFC rozpoczyna świąteczną kampanię reklamową. Informuje w niej o promocji, w ramach której do wybranych produktów dołączone zostaną dipy lub ciasteczka.
0 1 0 0 0 17.11.2014Cityboard Media stworzył dział kreatywno-graficznyW strukturze firmy Cityboard Media powstał dział kreatywno-graficzny. Jego zadaniem jest projektowanie plakatów, modyfikacja już gotowych projektów oraz dostosowywanie kreacji do wymogów reklamy wielkoformatowej i specyfiki nośników.
0 1 0 0 0 14.11.2014Rynek reklamy po III kwartale 2014 r. wzrósł o 2,6% – Starlink (infografika)W okresie od stycznia do września 2014 r., dzięki zwiększeniu wydatków na reklamę telewizyjną, internetową i radiową, dynamika wydatków reklamowych w ujęciu netto wyniosła +2,6%. Oznacza to wzrost o 129,6 mln zł wobec analogicznego okresu ubiegłego roku. Starlink przygotował kwartalne podsumowanie sytuacji na rynku reklamy w Polsce.
0 1 0 0 0 14.11.2014Pożyczki online przyciągają co dziesiątego internautę – badanie GemiusaJedna dziesiąta internautów odwiedza strony internetowe oferujące kredyty. Najpopularniejsze to Vivus.pl, Kredito24.pl i Netcredit.pl. Wielu użytkowników zagląda również na stronę BIK – wynika z danych firmy Gemius.
2 1 0 0 0 14.11.2014Tomasz Koper jako Tomasz Kopyra w reklamie Lidla? „Przypadek?” (wideo)Tomasz Kopyra – popularny bloger piszący o piwie i piwowarstwie – opublikował w swoim kanale YouTube film, w którym zwraca uwagę na reklamę Lidla. W kreacji występuje pracownik browaru Argus – Tomasz Koper.