1 1 0 0 0 19.06.2015„#DajCałusa” – Coca-Cola rozpoczyna drugą odsłonę jubileuszowej kampanii (wideo)Wystartowała druga faza kampanii z okazji stulecia szklanej butelki najbardziej znanego napoju marki Coca-Cola. Zaprezentowano nowy spot, a na etykietach butelek znów pojawiły się popularne imiona i pseudonimy.
0 1 0 0 0 19.06.2015Brave – agencja eventowa w grupie kapitałowej ArteriaPo półtora roku funkcjonowania w strukturze Polymus (Arteria) Polymus Events przekształca się w odrębną spółkę pod nazwą Brave. Zajmie się obszarem eventów i promocji.
1 4 0 0 0 19.06.2015„Ostatni dyżur” – kampania społeczna wykorzystująca wirtualną rzeczywistość (wideo)Naczelna Rada Pielęgniarek i Położnych wykorzystała w kampanii wirtualną rzeczywistość. Ma to pomóc przekonać rządzących i zwykłych obywateli do konieczności podjęcia działań zapewniających ciągłość zawodu pielęgniarki. Dzięki technologii virtual reality można zobaczyć, jak wygląda praca pielęgniarek.
1 1 0 0 0 19.06.2015„Prąd jak prąd – tylko tańszy!” – PGE zachęca do zmiany dostawcy energii elektrycznej (wideo)Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła kampanię zachęcającą do wybrania jej usług. Akcja „Prąd jak prąd – tylko tańszy!” ruszyła na początku czerwca i potrwa do końca wakacji.
3 1 0 0 0 19.06.2015Vlogerzy na nośnikach DOOH z okazji 10. urodzin YouTube (wideo)Z okazji 10. rocznicy powstania YouTube od 22 czerwca trzynastu znanych vlogerów zamieszczających filmy w tym serwisie pojawi się na ulicach, dworcach i stacjach benzynowych w całej Polsce. Wideo z ich udziałem będzie można zobaczyć przez miesiąc na 192 nośnikach digital DOOH.
0 2 0 0 0 18.06.2015Wyniki konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2014Wręczono nagrody w 5. edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Przyznano m.in. po 4 Grand Prix – zespołowe oraz indywidualne.
1 1 0 0 0 18.06.2015Król gór Mieeetek Kozłowski w kampanii reklamowej marki TomTom (wideo)Mieeetek Kozłowski – zdobywca gór – to bohater kampanii reklamowej firmy TomTom, producenta urządzeń do nawigacji, a także m.in. zegarków i kamer sportowych. Parzystokopytny brand hero promuje kamerę Bandit dla sportowców.
0 1 0 0 0 18.06.2015Twitter wdraża autoodtwarzanie wideo na osi czasuUżytkownicy Twittera w wersji Web i na urządzeniach z systemem IOS mogą korzystać z nowej funkcji serwisu – autoodtwarzania wideo. Ma ona usprawnić przeglądanie klipów, plików GIF oraz materiałów z aplikacji Vine. Wszystkie te treści będą odtwarzały się automatycznie na osi czasu użytkownika.
0 1 0 0 0 18.06.2015Związek Piłki Ręcznej w Polsce zaczyna współpracę z Grupą Dentsu Aegis Network PolskaPartnerem strategicznym Związku Piłki Ręcznej w Polsce oraz narodowym dostawcą Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn EHF Euro 2016 została Grupa Dentsu Aegis Network Polska. Będzie prowadzić aktywności w zakresie zintegrowanych działań marketingowych.
0 3 0 0 0 18.06.2015Adaptacja do cyfrowej rzeczywistości tematem zakończonego Forum IAB 2015Ponad 70 prelegentów i ponad 1100 uczestników – tak wyglądała 9. edycja Forum IAB. Tegoroczna konferencja odbyła się 10 i 11 czerwca w Warszawie. Jej hasło brzmiało: „Zaadaptuj się lub zgiń. Budowanie biznesu w erze cyfrowego konsumenta”.