0 2 0 0 0 26.03.2015Internet jako źródło informacji o telewizji – raport IRCenterW kontekście telewizji internauci najczęściej szukają online informacji o programie telewizyjnym (średnio 5 mln zapytań miesięcznie). Relatywnie niskie jest natomiast zainteresowanie filmami dostępnymi w Internecie. IRCenter opublikował raport, w którym analizuje wzorce zachowań związanych z telewizją w wyszukiwarce Google.
1 1 0 0 0 26.03.2015„Wyrwij fiskusowi bat!” – zachęca organizacja Pracodawcy RP (wideo)Organizacja Pracodawcy RP rozpoczęła kampanię mającą zwrócić uwagę polityków na potrzebę wprowadzenia zmian w przepisach podatkowych. Zachęca m.in. do podpisania petycji do marszałka Sejmu Radosława Sikorskiego oraz premier Ewy Kopacz.
0 3 0 0 0 26.03.2015Serwisy VoD, ich popularność i perspektywy reklamowe w Polsce – badanie MECCo czwarty młody internauta codziennie ogląda online filmy, seriale i programy telewizyjne. Polski e-widz rzadko uprawia binge-viewing, ale 10 proc. badanych w wieku 15–24 lata ogląda więcej niż 5 odcinków z rzędu – pokazuje badanie MEC VideoTrack. Jak prognozuje spółka, rynek reklamy VoD przerośnie dzienniki* w perspektywie dwóch lat.
5 3 0 0 1 25.03.2015Wyszkoni, Chotecka, Krzywy, Kawalec i inni promują drugie śniadanie (wideo)Ruszyła kampania informacyjno-edukacyjna „Jem drugie śniadanie”. Jej ambasadorami zostało 6 gwiazd: Anna Wyszkoni, Dorota Chotecka, Dominika Gwit, Marek Kaliszuk, Andrzej Krzywy i Jacek Kawalec. Celem działań jest wyrobienie w Polakach, a zwłaszcza w dzieciach i młodzieży, dobrego nawyku jedzenia drugiego śniadania. Akcję sponsoruje marka Bielmar.
0 1 0 0 0 25.03.2015Kamil Stoch dorównał popularnością Adamowi Małyszowi – ARC Rynek i OpiniaKamil Stoch rozpoznawalnością dorównał Adamowi Małyszowi, co przez wiele lat nie udało się żadnemu sportowcowi. Również Piotr Żyła odnotował bardzo wysoki wynik i uplasował się na drugim miejscu wśród najbardziej znanych polskich sportowców – to główne wnioski z raportu ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 25.03.2015Historia „ostatniej butelki” w filmie marki J.A. Baczewski (wideo)Założona w XIX w. we Lwowie fabryka wódek i likierów rodziny Baczewskich została zbombardowana w 1939 r. Część ocalałych butelek alkoholu znalazła się w krakowskim magazynie Stefana Płażka. 94-letni dziś mężczyzna opowiada historię ostatniej butelki przedwojennej wódki.
2 1 0 0 0 25.03.2015Jacek Borkowski twarzą kampanii firmy windykacyjnej GetBack (wideo)Firma windykacyjna GetBack ruszyła z kampanią w Internecie. Jej twarzą został aktor Jacek Borkowski, znany m.in. z serialu „Klan”. Opowiada o tym, jak wyszedł z długów.
1 1 0 0 0 25.03.2015Nowa struktura na styku mediów i technologii w Havas Media Group (wideo)Innovation Lab to nowa komórka stworzona w strukturach Havas Media Group w Polsce. Powstała jako odpowiedź na zmiany w świecie, w którym Internet i technologia stają się naturalnymi towarzyszami życia konsumentów. Na jej czele stoi Dominik Komar, digital communication manager.
1 3 0 0 0 25.03.2015Anna Lewandowska ambasadorką marki Gillette Venus (wideo)Trenerka fitness, reprezentantka Polski w karate tradycyjnym oraz żona piłkarza – Anna Lewandowska – została ambasadorką Gillette Venus (P&G). Pojawiła się w kampanii „Use Your And” marki, w której zachęca kobiety do uwalniania wewnętrznego potencjału i przeciwstawiania się narzucanym przez otoczenie etykietom.
0 1 0 0 1 25.03.2015UOKiK sprawdzi, czy firma Philipiak Polska naruszyła prawo, dzwoniąc do konsumentówPrzedsiębiorca, który kontaktuje się z konsumentem telefonicznie w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego, musi wcześniej uzyskać na to zgodę klienta. W związku z napływającymi skargami UOKiK sprawdza, czy Philipiak Polska – firma sprzedająca m.in. naczynia do gotowania – naruszyła przepisy.