0 1 0 0 0 9.04.2015Polskie nominacje w konkursie Sabre Awards EMEA 2015Szanse na nagrody w konkursie Sabre Awards EMEA 2015 ma 13 projektów z Polski. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 19 maja.
0 1 0 0 0 9.04.2015Byli managerowie z PZL założyli &Sons – hub strategicznyMagdalena Matyszkiewicz, Ewa Galica i Jarosław Chludziński – byli managerowie z PZL – założyli &Sons. To hub strategiczny, który zajmuje się optymalizacją strategii marek, portfeli i komunikacji.
1 1 0 0 0 9.04.2015Pędząca Mazda na backlightach (wideo)Na ulicach polskich miast pojawiły się kreacje outdoorowe promujące Mazdę 3. Dzięki podświetleniu sprawiają one wrażenie ruchu.
1 1 0 0 0 9.04.2015Virgin Mobile promuje ofertę w radiu, kinach i na outdoorze (wideo)Operator telefonii komórkowej Virgin Mobile w kwietniu rozpoczął kampanię promocyjną. Prezentuje w niej ofertę za 29 i 19 zł.
0 1 0 0 0 9.04.2015Popularność serwisów społecznościowych w ośmiu krajach – badanie Gemiusa (infografika)O połowę wzrosła liczba użytkowników Twittera w Danii i na Ukrainie. Facebook jest mało popularny w Rosji, na Ukrainie i Białorusi. Instagram przyciąga coraz więcej internautów w każdym z badanych krajów – wynika z analizy Gemiusa.
0 5 0 0 0 9.04.2015W Wielkanoc rzadziej korzystaliśmy z urządzeń mobilnychW Święta Wielkanocne dłużej śpimy, mniej rozmawiamy przez telefon, ale za to aktywniej korzystamy z aplikacji na urządzeniach mobilnych – wynika z analizy Mobience Spicy Mobile. Zarówno kobiety, jak i mężczyźni w święta mniej czasu poświęcili na korzystanie z urządzeń mobilnych, ale różnica wyraźnie widoczna jest wśród mężczyzn.
1 1 0 0 0 9.04.2015Kolejny etap kampanii reklamowej MetLife (wideo)Rozpoczął się kolejny etap kampanii MetLife. Jej celem jest budowanie świadomości marki oraz przedstawienie firmy jako globalnego podmiotu oferującego ubezpieczenia, emerytury i inwestycje. Główne hasło działań brzmi: „Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat”.
0 1 0 0 0 9.04.2015Dom mediowy Lowe Media z Warsaw PRW kwietniu Lowe Media rozpoczął współpracę w zakresie public relations z Warsaw PR. Agencja będzie przygotowywać i realizować strategię komunikacyjną domu mediowego. Poprowadzi też media relations i komunikację reklamową, zajmie się obsługą barterów i projektów specjalnych.
0 2 0 0 0 8.04.2015Kwietniowe prace Galerii Rusz w ToruniuNa billboardach w Toruniu pojawiły się kwietniowe prace Galerii Rusz. Noszą one tytuły „Istnienie” i „Bez lęku”.
0 1 0 0 0 8.04.2015Kupony, karty, nagrody, czyli lojalność budowana długofalowo – analiza ARC Rynek i Opinia (infografika)43% przedsiębiorstw działających w Polsce realizowało w 2014 r. programy wsparcia sprzedaży skierowane do partnerów biznesowych. Jednocześnie w ramach prowadzonych akcji firmy decydowały się na outsourcing obowiązków. W poprzednim roku ponad 1/3 podmiotów korzystała z pomocy zewnętrznych specjalistów – wynika z badania ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services.