0 4 0 0 0 25.05.2021Marka Moliera2.com w Gdańsku stworzyła mural oczyszczający powietrzeMoliera2.com w maju zaprezentowała wielkoformatowy mural oczyszczający powietrze. Fotorealistyczne malowidło ścienne o powierzchni ponad 130 m2 stworzone zostało ręcznie przez grupę młodych polskich artystów, a prace nad nim trwały 5 dni. Można je oglądać w centrum Gdańska.
0 1 0 0 0 25.05.2021Wedel zaprasza młodych twórców do przygotowania reklamy markiNa autorów trzech najlepszych materiałów wideo promujących markę Wedel czekają nagrody pieniężne. Specjalna kategoria to kolejna odsłona Praskiego Festiwalu Filmów Młodzieżowych, którego sponsorem od 14 lat jest firma Wedel z siedzibą na warszawskiej Pradze. Prace można zgłaszać do 13 czerwca.
1 3 0 0 0 25.05.2021Żyraforożec na murku i łodzioryb pływający w Rotundzie – przystanki Lego przypominają o Dniu DzieckaW Warszawie pojawiły się niestandardowe przystanki Lego. Przypominają, że zbliża się Dzień Dziecka.
0 1 0 0 0 25.05.202153% Polaków nie popiera opłaty reprograficznej – pokazało badanie SW ResearchMinisterstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu na początku maja 2021 r. przedstawiło projekt dotyczący rozszerzenia listy urządzeń, które obejmować będzie tzw. opłata reprograficzna. Zgodnie z założeniami ma on zapewnić twórcom godziwą rekompensatę z tytułu potencjalnej straty, jaką mogliby ponieść z powodu kopiowania ich utworów na nośniki. 53% Polaków nie popiera tej opłaty – wynika z badania SW Research.
0 1 0 0 0 25.05.2021Tyskie wybrało Hutę 19 im. Joachima Fersengelda na wiodącą agencję markiWiodącą agencją marki Tyskie została Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Będzie czuwać nad strategią oraz kreacją i realizacją działań w ATL, PR i influencer marketingu. Odpowiada też za akcje niestandardowe i współpracę z Kanałem Sportowym.
1 1 0 0 0 24.05.2021Spot wizerunkowy Empiku z okazji Dnia Matki w duchu women empowerment„O matki! Inspiracje prezentowe dla wszystkich matek świata” – to hasło przewodnie kampanii Empiku z okazji Dnia Matki. Marka zachęca do docenienia wszystkich matek świata – kobiet, które na co dzień robią to, co kochają i realizują się na różnych polach. Spot wizerunkowy zrealizowany w duchu women empowerment wskazuje na różne oblicza matek XXI w.
1 1 0 0 0 24.05.2021Apple w spocie ukazuje zalety opcji przejrzystości śledzenia aplikacjiSystem iOS 14.5 Apple jest już dostępny. Przy okazji jego premiery firma zaprezentowała spot „Privacy. That’s iPhone”.
1 8 0 0 0 24.05.2021Ekologiczny mural CCC autorstwa BarrakuzMarka CCC rozpoczęła kampanię kolekcji Go for Nature, w której zachęca do zrobienia „Kroku w dobrą stronę” – dbania o planetę i bycia eco-friendly. W ramach działań powstał mural, który oczyszcza powietrze.
0 1 0 0 1 24.05.2021McDonald’s kubkami z hasłem „We Can Do This” będzie promował szczepienia przeciwko Covid-19McDonald’s we współpracy z Białym Domem będzie rozpowszechniać informacje o szczepieniach na jednorazowych kubkach do kawy. Działania te są odpowiedzią na rosnące wahania Amerykanów przed przyjęciem preparatu.
0 1 0 0 0 24.05.2021Otwarcie branży gastronomicznej, turystycznej i hotelarskiej przełoży się na wzrost wydatków na reklamę alkoholu – prognozuje ZenithWydatki na reklamę napojów alkoholowych na dwunastu kluczowych rynkach* wzrosną o 5,3% w 2021 r. Wyprzedzą tym samym wzrost całego rynku reklamowego o 4,9%. Marki będą odrabiać straty po gwałtownym spadku w 2020 r. – wynika z raportu „Business Intelligence. Alcohol: Beer + Spirits”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith. Reklama alkoholu będzie następnie rosła mniej więcej równo z całym rynkiem, z wynikiem na poziomie 4–5% rocznie w 2022 i 2023 r.