0 1 0 0 0 13.03.2023Kompania Piwowarska przedłuża umowę na obsługę marki Lech PilsKompania Piwowarska przedłużyła współpracę z agencją Chapter1, która obsługuje Lecha Pils od ośmiu lat. Umowę przedłużono do końca 2024 r.
0 4 0 0 0 13.03.2023Stowarzyszenie IAA Polska świętowało swoje 30-lecieNiemal 250 top managerów świętowało trzy dekady rynku reklamy i wolnych mediów w Polsce oraz 30 lat IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.
1 1 0 0 0 13.03.2023Iga Świątek nie będzie już ambasadorką Xiaomi31 marca Iga Świątek kończy współpracę z Xiaomi. Decyzja związana jest z jej sprzeciwem wobec wojny w Ukrainie oraz rolą marki na rynku rosyjskim.
1 2 0 0 0 13.03.2023Andy Warhol, Edvard Munch, Vincent van Gogh – obrazy słynnych malarzy w globalnej kampanii Coca-ColiCoca-Cola rozpoczęła globalną kampanię „Masterpiece" (ang. Arcydzieło) opartą na motywie sztuki klasycznej i współczesnej. Pokazuje dzieła artystów ze wszystkich kontynentów, aby budować skojarzenia z colą jako źródłem inspiracji.
0 1 0 0 0 12.03.2023Festiwal Cannes Lions chce walczyć z ageizmem w reklamieWładze festiwalu Cannes Lions chcą walczyć z dyskryminacją starszych twórców w branży reklamowej. Na festiwalu pojawi się kategoria Senior Lions.
0 1 0 0 0 11.03.2023Biedronka zmienia regulamin – koniec zwrotów w gotówceBiedronka wprowadziła nowy regulamin, który sprawi, że zwroty będą możliwe tylko w formie vouchera, a nie w gotówce. Umożliwi też zwrot produktów kupionych w ramach większości akcji marketingowych.
0 2 0 0 0 10.03.2023Kampania „Okres w moim życiu” – od teaserów do rozwinięcia działań„Okres w moim życiu” to kampania, którą prowadzą: Gazeta.pl, inicjatywa TakDlaPodpasek.pl, Okresowa Koalicja i Kulczyk Foundation. Celem akcji jest normalizacja tematu menstruacji oraz zaapelowanie o wprowadzenie do polskich szkół darmowych środków higieny osobistej i edukacji menstruacyjnej.
2 1 0 0 0 10.03.2023„Nowy gatunek sklepu” – rusza kampania Lisek.appKampania pod hasłem „Nowy gatunek sklepu” mówi o szerokim wyborze produktów i szybkości dostaw. Podkreśla, że Lisek to sklep inny niż sklepy tradycyjne i podmioty z rynku e-grocery.
1 1 0 0 0 10.03.2023Wystartowała kampania telewizyjna soków Kubuś ImmunoKampania przypomina rodzicom i dzieciom. że odporność na przełomie zimy i wiosny mogą poprawić produkty z linii Kubuś Immuno.
0 1 0 0 0 9.03.2023Kampania Chivas Regal „Jak w górę, to z Michałem Kempą!”Marka Chivas Regal zaprasza do udziału w konkursie. Zachęca uczestników do podzielenia się tym, jak i z kim celebrują swoje sukcesy. Nagrodą główną jest udział w warsztacie z improwizacji oraz występ w jednej scenie podczas spektaklu razem z Michałem Kempą.