0 1 0 0 0 10.08.2023Na co narzekają polscy turyści w hotelach? Analiza SentiOneOd początku roku polscy internauci napisali 55 tys. recenzji obiektów hotelowych, głównie tych położonych w Polsce. Wbrew temu, czego można by się spodziewać, najczęściej krytykowanym aspektem pobytów nie są ceny, ale hotelowe śniadania, obsługa i baseny. Niechęć może też budzić obecność niemieckich turystów. Polacy chętnie natomiast chwalą dobrą lokalizację hoteli, wysoki standard pokoju czy obecność atrakcji dla najmłodszych.
0 4 0 0 0 10.08.2023Lipiec 2023 – koszyk zakupowy nadal drożeje, choć dynamika wzrostu cen spadaInflacja w lipcu ponownie zwolniła i według wstępnych danych GUS wyniosła 10,8%. Kolejny miesiąc spadku sprawia, że ceny w sklepach rosną, ale wolniej. Jak wynika z najnowszego badania i raportu „Koszyk zakupowy” autorstwa ASM Sales Force Agency, średnia wartość koszyka zakupowego przebiła barierę 300 zł w 10 na 14 analizowanych sieci. Podstawowe produkty spożywcze są o 20% droższe niż przed rokiem. Najtańsze zakupy oferują dyskonty, a najdroższe kanał e-grocery. Największy wzrost cen w skali roku (40%) odnotowano w kategorii dodatki spożywcze, najmniej natomiast podrożały (5%) produkty tłuszczowe.
2 3 0 0 0 10.08.2023„Uwolnij swój potencjał” – nowa kampania SodaStreamMarka SodaStream (PepsiCo), producent saturatorów do gazowania wody przedstawia nową kampanię reklamową. To pierwsza część kampanii parasolowej stawiająca ekobohaterów (klientów marki) w centrum wydarzeń. W ciągu 2023 r. marka będzie prowadzić działania w wielu kanałach.
0 7 0 0 0 10.08.2023„Dziewczyny się nie tłumaczą” – nowa kampania promocyjna serwisu Wysokieobcasy.plKobiety często słyszą, że czegoś im nie wypada, że coś muszą, że powinno być im wstyd. Każdego dnia ktoś komentuje ich wygląd, życiowe wybory czy wartości, którymi się kierują. Presja społeczna sprawia, że są nieustannie oceniane, zawstydzane i rozliczane z tego, co robią i jak żyją. W czwartek 10 sierpnia br. rozpocznie się kampania promocyjna serwisu Wysokieobcasy.pl „Dziewczyny się nie tłumaczą". Jej hasło nawiązuje do feministycznej misji serwisu, który od lat wspiera kobiety w dążeniach do wolnego wyboru w każdej sferze ich życia.
0 1 0 0 1 10.08.2023Oshee x Mata – na rynek wchodzi wspólna linia napojów Osh3316 sierpnia w sieci Żabka zadebiutują napoje Oshee x Mata z ekstraktem z ashwagandhy oraz żeń-szenia. Pojawieniu się produktów w sprzedaży towarzyszyć będzie kampania promocyjna.
0 1 0 0 0 9.08.2023TikTok Ad Awards po raz pierwszy w PolsceProgram TikTok Ad Awards ma na celu wyłonienie najlepszych płatnych kampanii reklamowych z Europy i Izraela, zrealizowanych na TikToku. W tym roku po raz pierwszy nagrodzone zostaną również firmy z Polski. Zgłoszenia trwają do 27 września.
0 3 0 0 0 9.08.2023Zagrożone wyginięciem gatunki zwierząt nadal trzymają się z Żubrem – piąta edycja kampanii CSRRozpoczyna się 5. edycja kampanii „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków” marki Żubr Kompanii Piwowarskiej pod hasłem „Kto nie trzyma z Żubrem, ten trąba”. Wzorem lat ubiegłych król puszczy znika z etykiet butelek i puszek, by zwrócić uwagę na zagrożone wyginięciem gatunki zwierząt w Polsce.
0 4 0 0 0 9.08.2023Wyprawka szkolna 2023 – wyniki badania SW Research dla EmpikuPołowa rodziców wyda na tegoroczną wyprawkę szkolną do 500 złotych – wynika z najnowszej edycji badania SW Research na zlecenie Empiku. Listy zakupów są kompleksowe, a poza artykułami papierniczymi obejmują też ubrania i obuwie, wyposażenie pokoju czy elektronikę. Dziewięć na 10 osób twierdzi, że zrealizuje je przed pierwszym dzwonkiem.
0 2 0 0 0 9.08.2023Pepsi Space – murale marki z pracami młodych artystówW ramach konkursu Pepsi Space młodzi ludzie mają szansę na prezentację swojej twórczości. Marka udostępnia swoją przestrzeń reklamową laureatom. Prace pojawią się na muralach, billboardach, jak i w kanałach cyfrowych marki.
1 1 0 0 0 9.08.2023VeloBank promuje oszczędzanie w Świecie Bardziej Velo i poleca się na wakacjeVeloBank wystartował z nową kampanią Elastycznego Konta Oszczędnościowego. W spotach zachęca do zmiany tradycyjnych form odkładania pieniędzy, które według GfK wciąż wybiera co piąty Polak, na oszczędzanie z bankiem. Pokazuje, że jest to zarówno wygodna i bezpieczna alternatywa, jak i sposób na pomnażanie swoich środków dzięki atrakcyjnemu oprocentowaniu. Równolegle uruchomiona została kampania radiowa, w której bank poleca się na wakacje.