1 1 0 0 0 26.06.2015McDonald’s promuje wakacyjną ofertę (wideo)McDonald’s wprowadził do oferty nowe propozycje. Towarzyszy temu kampania reklamowa. Działania rozpoczęły się 25 czerwca.
0 1 0 0 0 25.06.2015Wideo online wśród młodych widzów przerasta zasięgiem tradycyjną telewizję – MediaCom Warszawa93% wszystkich osób w wieku 16–24 lata w Polsce korzysta z materiałów wideo online – wynika z analiz domu mediowego MediaCom Warszawa. Przygotowano je na podstawie danych Gemiusa i Nielsen Audience Measurement.
1 1 0 0 0 25.06.2015SodaStream z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce (wideo)W połowie czerwca firma SodaStream produkująca ekspresy do napojów gazowanych rozpoczęła działania promujące urządzenia ze swojego portfolio. Jest to pierwsza kampania telewizyjna tej marki w Polsce.
0 1 0 0 0 25.06.2015Plany urlopowe Polaków – SW Research (infografika)Ponad połowa internautów (58,9 proc.) ma już zaplanowany tegoroczny urlop. Prawie co czwarta badana osoba przeznaczy na wypoczynek od 1 do 2 tys. zł. Plan na wakacje w 2015 r. to głównie odpoczynek i zwiedzanie – wynika z badania SW Research.
0 2 0 0 0 25.06.2015Partner of Promotion ponownie na czele rankingu agencji PR według fee incomePo raz trzeci Związek Firm Public Relations przygotował ranking agencji PR według fee income. W sumie w projekcie wzięły udział 24 agencje, w tym dwie spoza grona ZFPR. Łączna wartość przychodów z honorariów za 2014 r. wyniosła 102,9 mln zł. Jak przed rokiem na podium znalazły się: Partner of Promotion, MSLGroup i Grayling Poland.
1 1 0 0 0 25.06.2015Kampania telewizyjna narzędzi Topex (wideo)22 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa marki Topex. Działania potrwają dwa tygodnie.
3 1 0 0 0 25.06.2015Ceramika i meble łazienkowe Opoczno promowane w formie magazynów lifestyle’owych (wideo)Ruszyła kampania produktowo-wizerunkowa marki Opoczno. W pierwszym etapie, który potrwa 3 lata, będzie wdrażana na rynku obejmującym kraje Europy Środkowej. W dalszej kolejności planowana jest na kilkunastu innych rynkach.
0 1 0 0 0 25.06.2015Netto wybrało agencję do obsługi jubileuszowej kampaniiSieć dyskontów Netto przeprowadzi kampanię z okazji 20. rocznicy swojej obecności na polskim rynku. Kompleksowym przygotowaniem działań jubileuszowych – od stworzenia koncepcji spotu urodzinowego po realizację działań na terenie sklepów – zajmie się agencja Nairobia.
0 3 0 0 0 25.06.2015Dilerzy wiedzy narkotykowej sprzedają wiedzę nad brzegiem WisłyTrzy krzaki marihuany wskazują warszawiakom drogę do dilerów wiedzy narkotykowej. Oni sami zaś są zaopatrzeni w okulary i obrazki 3D, które zaprezentują działanie poszczególnych narkotyków. Mają też ulotki termoaktywne, które ujawnią, ile zarabiają kartele narkotykowe.
1 1 0 0 0 25.06.2015PKP przedstawia „film, którego wolałbyś nie zobaczyć” (wideo)Ryzyko, brawura, rutyna, pośpiech – te cztery czynniki bardzo często doprowadzają do wypadków na przejazdach kolejowych. PKP rozpoczęło kampanie „Szlaban na ryzyko”, w której ukazuje bezmyślne zachowania kierowców i pieszych.