0 1 0 0 0 15.12.2014Ponad połowa internautów odwiedza Allegro – analiza GemiusaNa Allegro.pl zagląda więcej niż co drugi internauta. Coraz częściej za pośrednictwem tabletów i smartfonów. Na przeglądanie ofert na tej stronie internauci przeznaczają jednak miesięcznie półtorej godziny mniej niż 3 lata temu – wynika z analizy przeprowadzonej przez firmę Gemius.
0 1 0 0 0 15.12.2014Większość Polaków angażuje się w działania charytatywne w okresie świąt – Ipsos73% Polaków deklaruje, że w grudniu zwykle wspomaga cele dobroczynne. Wyprzedzają nas Bułgarzy (76% badanych). Z kolei w Czechach zaangażowanie w inicjatywy charytatywne deklaruje 40% respondentów, na Słowacji zaś 46% – wynika z badania zrealizowanego przez Ipsos na zlecenie firmy pożyczkowej Profi Credit.
0 1 0 0 0 15.12.2014Adobe nabędzie Fotolię za 800 mln dol.12 grudnia firma Adobe ogłosiła, że zawarła porozumienie mające na celu nabycie serwisu Fotolia. Wartość transakcji wynosi około 800 mln dol.
0 1 0 0 0 14.12.2014 ARTYKUŁ SPONSOROWANYGrupa Kwanko rewolucjonizuje e-mailingKwanko, międzynarodowa grupa wyspecjalizowana w marketingu online, wprowadza na polski rynek nowe narzędzie do e-mail marketingu: E-mail Bidding. Prawdziwy „AdWords” e-mailingu, który opiera się na ofertach real-time i proponuje zautomatyzowany interfejs, dający dostęp do kluczowych na rynku polskim baz danych. (Informacja promocyjna)
0 1 0 0 3 14.12.201410 trików, na które można się nabrać podczas zakupówWprowadzenie klienta w nostalgiczny nastrój lub poczucie dekoncentracji, a nawet... nieuprzejmość. To niektóre z dziesięciu trików, które stosują sprzedawcy, aby wpłynąć na decyzje zakupowe klientów w sklepie. Zestawiła je Susie Poppick z Money.com.
1 1 0 0 0 12.12.2014Tous opowiada „Czułe historie” (wideo)25 listopada rozpoczęła się międzynarodowa kampania reklamowa marki biżuterii Tous. Hasło działań to „Czułe historie”, a spot opowiada o romansie profesora i studentki.
0 1 0 0 0 12.12.2014SMG integruje usługi związane z danymiGrupa Starcom MediaVest utworzyła strukturę pod nazwą DNA. Będzie ona zbierać i wykorzystywać dane za pomocą zaawansowanych rozwiązań technologicznych i analitycznych. Dyrektorem zarządzającym DNA został Rafał Wyszyński, który będzie podległ Annie Sakowicz, chief digital officer SMG.
0 3 0 0 0 12.12.2014„Telewizji mówimy: nie” – badanie IRCenterKim są osoby, które rezygnują z telewizji? Gdzie oglądają treści wideo i jakie motywacje kryją się za ich decyzją? Na te pytania starał się odpowiedzieć IRCenter, a w raporcie z badania scharakteryzował osoby, które nie korzystają z tego medium.
1 1 0 0 0 12.12.2014MasterCard promuje płatności zbliżeniowe (wideo)Ruszyła kampania promująca transakcje zbliżeniowe kartą płatniczą i telefonem w technologii MasterCard PayPass. Celem działań jest zwiększenie świadomości tego rozwiązania wśród konsumentów, a także przekonanie ich do korzystania z niego.
0 1 0 0 0 12.12.2014Laureaci 8. edycji plebiscytu MediaToryStudenci dziennikarstwa z dwudziestu polskich uczelni wręczyli statuetki dziennikarzom, których działalność w tym roku akademickim uznali za wzorową. Wśród wyróżnionych w plebiscycie MediaTory znaleźli się m.in. Wojciech Jagielski, Arleta Bojke, Magdalena Rigamonti i Ewa Ewart.