0 1 0 0 0 27.01.2015Kompania Piwowarska i ZFPR chcą wypracować reguły wyznaczające standardy przetargów na usługi PRKompania Piwowarska i ZFPR wyraziły gotowość nawiązania współpracy w celu wypracowania rynkowych reguł fair play, wyznaczających standard dla przyszłych przetargów na usługi public relations. Podczas spotkania omówiono sporne kwestie oprotestowanego przez związek przetargu z listopada 2014 r., z którego wycofała się połowa z dwunastu zaproszonych agencji.
0 1 0 0 0 27.01.2015Dziennikarze, którzy przynoszą miliony – ranking Lowe MediaGwiazdy dziennikarstwa i publicystyki przyciągają reklamodawców i tym samym przynoszą milionowe dochody stacjom telewizyjnym. „Dzień na żywo” z oferty TVN 24 utrzymał pierwsze miejsce. Wśród propozycji publicystycznych okazał się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji w 2014 r.
1 2 0 0 0 27.01.2015Wystawa prac finalistów 15. konkursu Galerii Plakatu AMS w Łazienkach Królewskich (wideo)Do 8 lutego w Galerii Plenerowej Łazienek Królewskich w Warszawie można oglądać wystawę prac finalistów 15. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS. Zadaniem było stworzenie pracy, która będzie głosem w dyskusji na temat przestrzeni publicznej.
2 1 0 0 0 27.01.2015Lunch Box lepszy niż krzesanie ognia. Ciąg dalszy kampanii marki Vifon (wideo)Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej marki dań gotowych Vifon. Tym razem promowany jest Lunch Box. W spocie ponownie pojawili się neandertalczycy.
0 1 0 0 0 27.01.2015T-Mobile wybrał agencję do obsługi w social mediaPrzetarg na pełną obsługę wszystkich kanałów social media marek T-Mobile, Heyah oraz T-Mobile Usługi Bankowe wygrała Blueberry. Agencja będzie tworzyć i moderować treści.
1 1 0 0 0 27.01.2015Plus rozpoczyna kampanię promującą ofertę sprzedaży energii elektrycznej (wideo)27 stycznia startuje nowa odsłona oferty energii elektrycznej od Plusa dla gospodarstw domowych. Towarzyszy jej ogólnopolska kampania reklamowa.
0 7 0 0 0 27.01.2015Podsumowanie roku 2014 w branży OOH – IGRZWielkość sprzedaży reklam OOH w 2014 r. wyniosła 448 531 071 zł. To nieznacznie mniej w porównaniu do 2013 r., w którym osiągnięto kwotę 448 625 890 zł. Liczba powierzchni na standardowych nośnikach zmniejszyła się o blisko 2 tys., a na nośnikach małego formatu o ponad 15 tys. sztuk. Podsumowanie oparto na danych firm podlegających Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
0 1 0 0 0 27.01.2015Pożyczka Gotówkowa ukarana za niewykonanie decyzji UOKiKSpółka Pożyczka Gotówkowa (wcześniej Pomocna Pożyczka) nie wykonała decyzji prezesa UOKiK i nadal stosuje niezgodne z prawem praktyki. Na przedsiębiorcę została nałożona kara w wysokości ponad 132 tys. zł.
0 1 0 0 0 27.01.2015Dom mediowy dla Poczty Polskiej wybranyPoczta Polska wybrała dom mediowy na lata 2015–2016. Obsługą marki zajmie się Starcom.
2 2 0 0 0 27.01.2015Kampania „Czas na coś nowego. Młodsza Škoda Fabia” (wideo) [aktualizacja]Škoda wprowadza na rynek nowy model samochodu. Towarzyszy temu kampania pod hasłem „Czas na coś nowego. Młodsza Škoda Fabia”.