1 1 0 0 0 19.08.2015Komitet Ochrony Praw Dziecka rozpoczyna kampanię „Nasz najbliższy wróg” (wideo)Czy wiesz, że dziecko może chować się w szafie ze strachu przed najbliższymi, osoba starsza cierpieć z powodu upokorzeń i braku zrozumienia, a żona bać się męża? – pyta KOPD. Inauguruje tym samym kampanię „Nasz najbliższy wróg”, która ma zwrócić społeczną uwagę na problem przemocy domowej i zmieniać postawy społeczne. Ambasadorem akcji jest aktor Michał Żebrowski.
0 1 0 0 0 19.08.2015Targi w Europie w raporcie „UFI 2014 Euro Fair Statistics”Ukazał się raport „UFI 2014 Euro Fair Statistics” Światowego Stowarzyszenia Przemysłu Targowego. Zawiera potwierdzone audytem dane statystyczne 2321 targów zorganizowanych w 2014 r. w 23 państwach Europy, w tym – potwierdzone audytem Centrex – statystyki polskiego rynku targowego.
0 3 0 0 0 19.08.2015Żywiec Zdrój w Helu zamienia puste opakowania na butelki wodyRuszyła wakacyjna akcja, w ramach której na plaży miejskiej w Helu można wymienić puste opakowania po napojach na butelki schłodzonej wody Żywiec Zdrój. Projekt pod hasłem „Dbaj o naturę, tak jak natura dba o Ciebie” potrwa do 23 sierpnia.
1 1 0 0 0 19.08.2015Banki Spółdzielcze z Grupy BPS reklamują „Wygodny kredyt gotówkowy” (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. Hasłem działań jest „Wygodny kredyt gotówkowy”.
2 1 0 0 0 19.08.2015„Czym różni się spłata pożyczki w Providencie od wujka Edwarda na weselu?” – kampania firmy pożyczkowej (wideo)19 sierpnia rozpoczęła się kampania firmy Provident Polska. Promowana jest pożyczka z „Pakietu elastycznego” oraz promocyjna oferta „Lekki start” dla nowych klientów.
0 1 0 0 0 18.08.2015LPP nawiązuje współpracę z GoldenSubmarinePolski koncern odzieżowy LPP (marki Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay) rozpoczął współpracę z agencją GoldenSubmarine. Firma została wybrana w drodze przetargu.
0 3 0 0 0 18.08.2015Stowarzyszenie Nowoczesna z nowym logo i identyfikacją wizualnąStowarzyszenie Nowoczesna zmieniło logo i wprowadziło nową identyfikację wizualną. Głównym elementem nowego corporate identity jest kropka, która symbolizować ma zamknięcie pewnego etapu i otwarcie kolejnego w historii Polski.
1 1 0 0 0 18.08.2015„Życie bez długów nie musi być marzeniem” – przekonuje Ultimo (wideo)17 sierpnia ruszyła kampania reklamowa Ultimo – firmy zarządzającej wierzytelnościami. Hasło działań to: „Życie bez długów nie musi być marzeniem”.
0 1 0 0 0 18.08.2015Gemius: Ponad połowa polskich internautów na stronach bankówW Polsce w ciągu dekady o ponad połowę wzrósł odsetek internautów odwiedzających strony WWW banków. Obecnie gości na nich sześciu na dziesięciu użytkowników Sieci, czyli 13 mln osób – wynika z analizy Gemiusa.
0 4 0 0 0 18.08.2015Steven Klein autorem zdjęć do kampanii Samsunga Galaxy S6 Edge+ i Galaxy Note5Marka Samsung Electronics nawiązała współpracę ze Stevenem Kleinem, fotografem mody, autorem zdjęć m.in. Madonny, Toma Forda czy Brada Pitta. W sesji do kampanii smartfonów Galaxy S6 Edge+ i Galaxy Note5 wystąpili: modelki Bella Hadid i Xiao Wen Ju oraz dyrektor kreatywny V Agency – Stephen Gan.