1 1 0 0 0 11.02.2015Nutella personalizuje etykiety i rozpoczyna kampanię (wideo)Trwa akcja „Twoja Nutella”, w ramach której konsumenci mogą zamówić spersonalizowane etykiety produktu. Promocji towarzyszy kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 11.02.2015II Targi Mobile-IT i Mobile Trends Conference: 11–13 lutego w KrakowieNajnowsze smartfony i tablety, strefa start-upów, a w niej m.in. okulary Oculus Rift czy beacony oraz spotkania z twórcami aplikacji webowych i mobilnych. To niektóre z atrakcji, jakie pojawią się na II Targach Mobile-IT w Krakowie. Targi rozpoczną się 12 lutego. Równolegle prowadzona jest Mobile Trends Conference.
0 1 0 0 0 11.02.2015700 tys. internautów miesięcznie na stronach tanich linii lotniczych (Gemius)Miesięcznie średnio 700 tys. internautów (3% użytkowników Sieci) odwiedza strony WWW tanich przewoźników lotniczych. Największym zainteresowaniem cieszą się one latem. Gemius przeanalizował ich popularność na przestrzeni roku (między listopadem 2013 r. a październikiem 2014 r.).
1 1 0 0 0 11.02.2015Siatkarz Krzysztof Ignaczak w spocie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce (wideo)Krzysztof Ignaczak spędził dzień na planie filmowym z podopiecznymi Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. „To nie jest moje boisko” – podsumowuje siatkarz w spocie zachęcającym do przekazania 1% podatku na działalność organizacji.
0 2 0 0 0 11.02.2015Serialowi amanci uwodzą media – Press Service Monitoring MediówNa temat dziesięciu najbardziej lubianych i najprzystojniejszych polskich aktorów serialowych 2014 r. (wyłonionych w rankingu portalu Polki.pl) opublikowano w ubiegłym roku łącznie ponad 18 tys. materiałów – wynika z raportu przygotowanego przez Press Service Monitoring Mediów. Liderem rankingu jest Paweł Małaszyński. Wskaźnik ekwiwalentu reklamowego wyniósł 156 mld zł.
0 1 0 0 0 11.02.2015Wyniki badania Top Employer Polska 201510 lutego Top Employers Institute ogłosił wyniki badania Top Employer Polska. Wyróżniono w nim 37 polskich firm za zgodną z najlepszymi praktykami na rynku politykę personalną.
0 1 0 0 0 11.02.2015Carlsberg wraca do hasła „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”Globalne hasło marki Carlsberg ponownie brzmi: „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie” („Probably the best beer in the world”). Obowiązywało ono od 1975 do 2011 r., zastąpi zaś obecne „That calls for a Carlsberg”.
0 1 0 0 0 11.02.2015Wartość rynku reklamy w Polsce w 2014 r. wyniosła 7,28 mld zł – Starlink (infografika)W minionym roku dał się zaobserwować wzrost wydatków reklamowych o 2,7%, tj. o ponad 193 mln zł. Wartość rynku reklamy w Polsce wyniosła 7,28 mld zł. Dobra koniunktura w wielu sektorach gospodarki pozwala spodziewać się kontynuacji trendu wzrostowego w 2015 r. i dynamiki wydatków na poziomie 2,7–3,3% – prognozuje Starlink.
0 1 0 0 0 11.02.2015Reklamy piwa w IV kwartale 2014 r. nie naruszały norm etycznych – IMMW ostatnich trzech miesiącach 2014 r. polscy piwowarzy wyemitowali łącznie 354 nowe reklamy – niemal o połowę mniej niż w kwartale wcześniejszym. Żaden z przekazów nie naruszył zasad Kodeksu etyki reklamy – wynika z raportu przygotowanego przez IMM.
0 1 0 0 0 11.02.2015II Kongres Dyrektorów E-commerce w marcu w Krakowie25 marca w Krakowie rozpocznie się II Kongres Dyrektorów E-commerce. Podczas trwającego trzy dni wydarzenia prelekcje wygłoszą przedstawiciele branży z Polski i z zagranicy, m.in. z firm Euroflorist, E-commerce Europe, Merlin.pl, Nexterio, Brink Group, Leroy Merlin, Toys’r’Us czy Empikfoto.pl.