1 1 0 0 0 17.02.2015Pierwsza ogólnopolska kampania marki Westwing Home & Living (wideo)„W domu najpiękniej” – to hasło pierwszej ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej sklepu internetowego Westwing Home & Living, rozpoczętej 16 lutego. Reklamy pojawią się również w Internecie.
1 2 0 0 0 17.02.2015Heineken radzi: „Oglądaj Ligę jak mistrz” (wideo)Heineken umożliwi kibicom dyskusję z piłkarskimi legendami podczas rozgrywek Ligii Mistrzów UEFA. Informuje o tym w kampanii „Champion the Match”.
0 1 0 0 0 17.02.2015UOKiK ukarał Generali ŻycieGenerali Życie odmawiało wypłaty odszkodowania, jeżeli śmierć ubezpieczonego miała związek z jego uczestnictwem w zajęciach sportowych o ryzykownym charakterze. Ubezpieczyciel nie określił jednak dokładnie, jakie sporty uznaje za niebezpieczne. Prezes UOKiK nałożył na firmę karę w wysokości blisko 190 tys. zł.
0 1 0 0 0 16.02.2015Wynagrodzenia w 2014 r.: najwyższe w IT, najniższe w kulturze i sztuce (Sedlak & Sedlak)Najwyżej opłacaną branżą, podobnie jak w ubiegłych latach, pozostawało w 2014 r. IT. Przeciętne wynagrodzenie wynosiło tu 6 tys. zł. Mediana wynagrodzeń całkowitych brutto dla wszystkich badanych to 4,15 tys. zł – 69% mediany wynagrodzeń w IT. Firma Sedlak & Sedlak prezentuje wyniki Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń.
0 1 0 0 0 16.02.2015Oceanic rozstrzygnął przetarg na agencję reklamowąFirma Oceanic produkująca kosmetyki nawiązała współpracę z Change. Agencja zwyciężyła w przetargu.
0 2 0 0 0 16.02.2015Vlogerzy w mediach – króluje Chodakowska (Press Service Monitoring Mediów)Na temat 25 najpopularniejszych polskich vlogerów w 2014 r. opublikowano prawie 20 tys. informacji – wynika z raportu przygotowanego przez Press Service Monitoring Mediów. W klasyfikacji pod względem liczby publikacji na czele zestawienia znalazła się Ewa Chodakowska.
1 1 0 0 0 16.02.2015Naturima promowana w telewizji (wideo)9 lutego rozpoczęła się kampania reklamowa margaryny Naturima. Działania prowadzone są w telewizji.
1 1 0 0 0 16.02.2015Carlsberg wprowadza limitowaną serię opakowań vintage i rozpoczyna kampanię (wideo)Limitowana edycja opakowań w stylu vintage jest inspirowana archiwalnymi projektami etykiet Carlsberga z przełomu XIX i XX w. Puszki trafią do sklepów na początku marca, a ich wprowadzeniu towarzyszy telewizyjna kampania wizerunkowa.
1 1 0 0 0 16.02.2015Juliette Binoche mówi po polsku w reklamach Credit Agricole (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Credit Agricole. Ponownie wystąpiła w niej Juliette Binoche. Tym razem francuska aktorka mówi po polsku.
2 1 0 0 0 16.02.2015Zimowa kampania Orange z udziałem Boskich (wideo)Na potrzeby kampanii Orange nagrano cykl przygód z udziałem bohaterów „Rodzinki.pl”. Nowe przygody Boskich mają format miniserialu, którego akcja rozgrywa się w czasie zimowych ferii. Zabawne sytuacje są pretekstem do prezentacji oferty operatora.