1 1 0 0 0 28.09.2015Kampania EDF w telewizji oraz Internecie (wideo)Ruszyła druga odsłona ogólnopolskiej kampanii marki Électricité de France (EDF). Informuje o ofercie sprzedaży energii.
1 1 0 0 0 28.09.2015STP Networks z globalną kampanią „Picture this” na rzecz ochrony środowiska (wideo)Sony Pictures Television Networks rozpoczyna globalną kampanię „Picture this” na rzecz ochrony środowiska. Działania będą realizowane w 177 krajach. W Polsce dotyczą sprzątania po sobie w przestrzeni publicznej.
0 1 0 0 0 28.09.2015Wręczono Klucze Jakości 2015 TNS24 września, podczas 3. konferencji motoryzacyjnej TNS Polska „Wertepy i tarapaty. Przygody konsumentów na czterech kółkach”, zostały wręczone Klucze Jakości. To nagrody za najlepszą obsługę klienta w ASO, przyznane na podstawie badania „TNS Garage Quality Check 2015”.
0 2 0 0 0 28.09.2015Pascal Brodnicki w reklamach Ramy do smażenia14 września ruszyła kampania promująca produkt do smażenia „Rama – smaż jak szef kuchni”. Ambasadorem został kucharz Pascal Brodnicki.
0 2 0 0 1 27.09.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYWracamy do szkoły: Prawdopodobnie najlepsze studia podyplomowe o marketingu w PolscePracujesz w marketingu lub agencji reklamowej? Masz własny biznes? A może chcesz zmienić zawód i zająć się marketingiem? Chcesz poznać tajemnice sukcesu największych globalnych marek, lokalnych liderów i start-upów? Potrzebujesz wiedzy popartej wieloletnim doświadczeniem praktycznym? Akademia Finansów i Biznesu Vistula oraz Next Level Business Consulting otwierają nowy kierunek studiów podyplomowych z marketingu i strategii marketingowych. Studia podyplomowe ruszają już 17 października. (Informacja promocyjna)
2 1 0 0 0 25.09.2015Anja Rubik z mężem w spotach CCC (wideo)Rozpoczęła się kampania online spółki CCC. Promuje jesienno-zimowe kolekcje marek Lasocki oraz Sprandi. W spotach wystąpiła modelka Anja Rubik oraz jej mąż – również model – Saša Knežević.
0 2 0 0 0 25.09.2015W mediach najgłośniej grają Woodstock, Open’er i Off Festival – analiza PSMMLetnie festiwale muzyczne cieszą się popularnością, są więc dobrą okazją do promowania marek. W 2015 r. najwięcej zyskali sponsorzy Open’er Festivalu. Opublikowane doniesienia medialne nawiązujące do wydarzenia były warte 36 mln zł – wynika z analizy firmy Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 25.09.2015Randall Rothenberg, CEO IAB: Od czego zacząć walkę z blokowaniem reklam?Blokowanie reklam ostatnimi czasy osiągnęło poziom kryzysowy i może zagrozić reklamie internetowej – stwierdza na łamach „AdAge’a” Randall Rothenberg, prezes i CEO IAB. By poradzić sobie z tym problemem, należy m.in. zastanowić się nad przyczynami zjawiska. Ekspert wskazuje też 4 kroki, od których należałoby rozpocząć walkę z blokowaniem reklam.
0 1 0 0 0 25.09.2015eMarketer: Facebook i Twitter zarabiają coraz więcej na użytkownikachUżytkownicy Facebooka w 2015 r. wygenerowali o 20% większe przychody reklamowe dla serwisu niż rok wcześniej. Więcej zarabia też Twitter – pokazują dane eMarketera.
1 1 0 0 0 25.09.2015„Internet nie leczy” – przypomina Scanmed (wideo)Ponad jedna czwarta Polaków szuka informacji na temat zdrowia w Sieci. Rosnąca skala tego zjawiska to sygnał do uświadomienia internautom konieczności weryfikacji wirtualnych porad u lekarzy. Taki jest cel ogólnopolskiego projektu firmy Scanmed „Internet nie leczy”, który rozpoczął się 21 września.