0 1 0 0 0 6.10.2015Co trzeci internauta na stronach erotycznych – GemiusBlisko 8 mln pełnoletnich użytkowników Internetu odwiedza strony o tematyce erotycznej. Internauci zainteresowani tą tematyką najchętniej odwiedzają strony RedTube.com, Pornhub.com oraz Xhamster.com.
0 1 0 0 0 6.10.2015Finaliści XIII edycji konkursu Złote SpinaczeJury wybrało projekty, które otrzymały nominacje do finału w 27 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2015. Zwycięzców poznamy 4 grudnia.
2 1 0 0 0 6.10.2015Kabaret w reklamie. Kampania marki Krispol (wideo)W Internecie oglądać można dwa spoty producenta bram, okien i rolet. Są one częścią kampanii „Krispol – gwarancja Twojego spokoju”. W filmach wystąpili przedstawiciele polskiej sceny kabaretowej.
2 1 0 0 0 6.10.2015TNT rozpoczyna nadawanie w Polsce i prowadzi kampanię „Wchodzimy do akcji” (wideo)„Wchodzimy do akcji” – to hasło miesięcznej kampanii kanału TNT, który rozpoczął nadawanie w Polsce 6 października. Działania prowadzone będą w telewizji, na outdoorze oraz w Internecie. Przewidziano także akcje ambientowe.
1 1 0 0 0 6.10.2015Tankowanie w aptece? Akcja Stowarzyszenia Leki Tylko z Apteki (wideo)Klientka przychodzi do apteki. Farmaceutka wita ją słowami: „O, widzę, że wahacze do wymiany!”. Taka scenka otwiera spot, który można obejrzeć w Internecie. Film inauguruje kampanię „Łowcy absurdów” Stowarzyszenia Leki Tylko z Apteki.
1 1 0 0 0 6.10.2015„Znamy wszystkich pracodawców!” – kampania reklamowa Pracuj.pl (wideo)5 października ruszyła kampania Pracuj.pl, zachęcająca do uzupełnienia profili zawodowych w serwisie oraz włączania możliwości ich polecania pracodawcom. Osią działań jest spot emitowany w telewizji oraz Internecie. Akcja potrwa do końca listopada.
0 4 0 0 0 6.10.2015Rainbow Tours zmienia wizerunek i promuje ofertę „Lato 2016”Biuro podróży Rainbow Tours zmienia dotychczasowy wizerunek. Symbolem zmian staje się litera R oraz skrócona nazwa: Rainbow. Działaniom towarzyszy promocja oferty na lato 2016 r.
1 1 0 0 0 6.10.2015„Zdrowo jest wiedzieć” – Centrum Onkologii zachęca kobiety do badań profilaktycznych (wideo)Centrum Onkologii na zlecenie Ministerstwa Zdrowia rozpoczęło kampanię „Zdrowo jest wiedzieć”. Porusza ona temat profilaktyki raka szyjki macicy oraz wczesnego wykrywania objawów raka piersi.
0 6 0 0 1 6.10.2015Praktyczna wiedza i inspiracje – za nami Warsaw E-mail Summit 20151 października w Warszawie odbyła się trzecia edycja Warsaw E-mail Summit. Jej hasłem było: „E-commerce Success on Autopilot”.
0 1 0 0 0 6.10.2015Czy warto lokować produkty na YouTube? – badanie IRCenterYouTube to platforma o dużym potencjale dla działań typu product placement – wynika z analizy przeprowadzonej przez IRCenter. Widzowie mają zwykle pozytywny stosunek do prezentowanych tam produktów markowych. Zwłaszcza kategoria lifestyle i rozrywka cieszy się dużą liczbą wyświetleń przy jednoczesnym niskim nasyceniu markami i pozytywnym stosunku widowni do prezentowania produktów.