0 1 0 0 0 13.01.2016„Global TMT Predictions 2016” – prognozy Deloitte dla sektora technologii, mediów i telekomunikacjiW ciągu najbliższych dwunastu miesięcy o jedną czwartą wzrośnie liczba producentów oprogramowania dla przedsiębiorców, którzy będą wykorzystywać w swych produktach techniki kognitywne. Przyczyni się to do uwolnienia potencjału Internetu Rzeczy. Deloitte prezentuje raport „Global TMT Predictions”, zawierający prognozy dla sektora technologii, mediów i telekomunikacji.
1 1 0 0 0 13.01.2016Męski świat na planecie Warka (wideo)13 stycznia ruszyła emisja spotu telewizyjnego, który rozpoczyna kampanię piwa Warka. Marka zaprasza konsumentów na planetę, na której rytm życia wyznaczają „prawdziwie męskie potrzeby”.
1 2 0 0 1 13.01.2016„Daj się przyciągnąć do ginekologa” – zachęcają polskie aktorki (wideo)13 stycznia ruszyła 7. ogólnopolska kampania „Piękna, bo zdrowa”, zainicjowana przez organizację Kwiat Kobiecości. Jej celem jest zwiększenie świadomości kobiet w zakresie profilaktycznych badań ginekologicznych. W działania zaangażowały się aktorki: Sylwia Gliwa, Barbara Kurdej-Szatan, Joanna Moro oraz Małgorzata Pieczyńska, a także Ida Karpińska, prezes i założycielka organizacji.
1 1 0 0 1 12.01.2016Belgijska branża kreatywna przekaże spermę i komórki jajowe, by podtrzymać ducha kreatywności w narodzie (wideo)Belgia – ten niewielki kraj może poszczycić się 78 statuetkami Cannes Lions zdobytymi w ciągu ostatnich czterech lat. Ostatnio jednak wśród młodych spada zainteresowanie karierą w reklamie. Branża postanowiła działać.
1 1 0 0 0 12.01.2016Microsoft prezentuje murale tworzone za pomocą Surface Pro 4 (wideo)Microsoft uruchomił platformę „Designed on Surface”, w ramach której prezentowane są prace stworzone przez artystów na Surface Pro 4. Udział w akcji wzięli twórcy i miłośnicy sztuki z 12 państw. Przez 5 tygodni tworzyli murale według wzorów przygotowanych na urządzeniach marki.
0 1 0 0 0 12.01.2016Netizens nowym partnerem technologicznym H+K StrategiesHill + Knowlton Strategies zawarł porozumienie o strategicznej współpracy z domem produkcyjnym Netizens. Ma to wzbogacić ofertę agencji o rozwiązania z zakresu kreatywnej inżynierii.
0 1 0 0 0 12.01.2016Główne cechy branży gastronomicznej w raporcie „Polska na talerzu 2015” IQS59% badanych profesjonalistów z sektora gastronomii oceniło potencjał rynku jako rosnący. Blisko 70% z nich deklaruje chęć wprowadzania nowych trendów w swoim lokalu – pokazuje druga fala badania „Polska na talerzu 2015”, przeprowadzona przez IQS na zlecenie Makro Cash & Carry.
0 1 0 0 0 12.01.2016Dachser rozpoczyna współpracę z agencją PractumOperator logistyczny Dachser powierzył działania wizerunkowe w Polsce agencji Practum Consulting. Będzie ona prowadzić PR korporacyjny i produktowy oraz obsługiwać biuro prasowe firmy.
0 1 0 0 0 12.01.2016Kongres Profesjonalistów Public Relations 2016: Nie tylko o media relationsJakie znaczenie mają profesjonalne relacje z mediami przy organizowaniu wydarzeń? Jak je tworzyć i jakie narzędzia zastosować, aby osiągnąć sukces? Na co zwraca uwagę dziennikarz, gdy otrzymuje informację prasową? Jakich zasad należy przestrzegać i czego unikać w kontaktach z mediami? Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci podczas kolejnej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations.
0 3 0 0 0 12.01.2016Marki własne – badanie ARC Rynek i OpiniaPonad 70% konsumentów wie, że sieci handlowe oferują marki własne. Jedna trzecia badanych je docenia – wynika z badania ARC Rynek i Opinia, zrealizowanego na zlecenie Katedry Rynku, Marketingu i Jakości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Respondenci lepiej oceniają te produkty własne sieci handlowych, na których wyeksponowana jest nazwa sieci.