0 1 0 0 0 15.10.2015Santander Consumer Bank wybrał agencję do obsługi w InterneciePrzetarg na obsługę kampanii SEM produktów Santander Consumer Banku wygrała agencja Cube Group. W ramach umowy poprowadzi działania PPC w sieci wyszukiwania Google, sieci reklamowej Google oraz działania SEO i z zakresu web analityki.
0 1 0 0 0 15.10.20159 polskich agencji nominowanych do finału 22. Golden DrumDo grona finalistów tegorocznego Golden Drum zakwalifikowało się 9 agencji z Polski. 10 kampanii zdobyło 14 nominacji w ramach wszystkich 17 kategorii konkursu.
0 2 0 0 0 14.10.2015Jak Polacy postrzegają rolę Internetu i nowych technologii w swoim życiu? – badanie IBRiSCo piąty Polak nie wyobraża sobie życia bez Internetu – wynika z sondażu przeprowadzonego przez IBRiS dla Fundacji Orange. W ostatnich dziesięciu latach rozwój nowoczesnych technologii najbardziej wpłynął na sposób zdobywania informacji i utrzymywania kontaktów.
4 1 0 0 0 14.10.2015„Nie zauważasz nas” – wałbrzyskie Międzynarodowe Centrum Onkologii z kinowym eksperymentem (wideo)Wałbrzyskie Międzynarodowe Centrum Onkologii Affidea oraz Specjalistyczny Szpital im. dr. A. Sokołowskiego rozpoczęły kampanię „Nie zauważasz nas”. Jej celem jest budowanie świadomości, że dzięki wczesnemu rozpoznaniu, skutecznej terapii i wsparciu najbliższych można wyleczyć się z choroby nowotworowej. Przypomniano o tym widzom jednego z kin.
0 10 0 0 0 14.10.2015Branża mody zwiększa nakłady na reklamę. Analiza wydatków w I połowie 2015 r.W pierwszej połowie 2015 r. branża mody wydała ponad 96 mln zł na promocję. To więcej o 23% w stosunku do pierwszych sześciu miesięcy 2014 r. – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
2 1 0 0 0 14.10.2015Rowerowe ewolucje w filmie stworzonym za pomocą urządzeń Sony (wideo)„UnReal” to produkcja prezentująca wyczyny jednych z najlepszych na świecie ekstremalnych rowerzystów. Film został nagrany za pomocą kamer Sony Action Cam 4K. Premierowy pokaz odbędzie się 15 października w kinach sieci Multikino.
0 1 0 0 0 14.10.2015Performante rozpoczyna działalność na polskim rynku i tworzy dział reklamy kreatywnejAgencja Performante realizująca dotąd projekty zagraniczne rozwija działalność na rynku polskim. Firma ma doświadczenie w performance marketingu, a teraz poszerza się o creative communication division – dział zajmujący się kreatywnymi i wizerunkowymi działaniami w Internecie.
0 1 0 0 0 14.10.2015Chamlety – festiwal najgorszej reklamy w nowej odsłonieChamlety to polski festiwal najgorszej reklamy, którego ostatnia – piąta edycja – odbyła się w listopadzie 2014 r. Chcąc uczynić krytykę konstruktywną, organizatorzy zdecydowali się na zmianę formuły wydarzenia. Od teraz będzie to przegląd tego, co działa – czyli Hamlet.
0 2 0 0 0 14.10.2015Kosmetyki Bell HypoAllergenic promowane przez Marcelinę ZawadzkąMarcelina Zawadzka – Miss Polonia 2011 – została ambasadorką kosmetyków do makijażu dla kobiet o skórze wrażliwej: Bell HypoAllergenic. Celem podjętych działań jest zwiększenie rozpoznawalności produktów marki i ich sprzedaży.
0 1 0 0 0 14.10.20158. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations – lider wśród targów opakowań12 i 13 kwietnia 2016 r. w Warszawie odbędzie się 8. edycja Targów Packaging Innovations. To jedyne targi poświęcone wyłącznie opakowaniom w Europie Centralnej. W ostatnim roku w targach wzięło udział 170 wystawców z 15 krajów, m.in. Austrii, Holandii, Niemiec, Szwecji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Włoch, Francji, Litwy czy USA.